sluikse intrestverlaging bij BKCP
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: sluikse intrestverlaging bij BKCP
lokkertjes en hopen dat niemand spaargids leest , kent ?saemon schreef:Ja, ik weet ook niet waar ze mee bezig zijn, maar ze zijn alleszins niet transparant.
Ik was eigenlijk van plan er een rekening te openen omdat ze interessante fondsen hebben en een interessante kredietkaart.
Gewoon een jaartje proberen hoe het loopt, want aanbod was eerste jaar gratis.
Ik was ook al tevreden omdat verschillende vragen via helpdesk heel snel en correct werden beantwoord, een beetje a la keytrade, en dat voor iemand die niet klant is.
Plots valt die gratis actie weg, en is het 9 euro per kwartaal.
Ik heb de indruk dat ze zelf ook geen al te duidelijke koers varen en misschien nog niet goed weten hoe ze zich moeten profileren.
Ik heb spaargids in mijn correspondentie vermeld.burcht1 schreef:lokkertjes en hopen dat niemand spaargids leest , kent ?
Ze zijn gewaarschuwd
-
mr intrest
- Full Member

Daags na het geven van mijn opdracht om mijn rekening af te sluiten bij de BKCP stond het geld + intrest reeds op mijn rekening bij de Rabobank
Afsluiten rekening : verloopt heel vlot bij de BKCP, maar da's dan ook de enig positieve kritiek die ik heden kan geven op deze "kleinbank".
Afsluiten rekening : verloopt heel vlot bij de BKCP, maar da's dan ook de enig positieve kritiek die ik heden kan geven op deze "kleinbank".
-
JurgenG
Misschien iets voor in hun volgende reclame: "de snelste bank om uw rekening af te sluiten"mr intrest schreef:Afsluiten rekening : verloopt heel vlot bij de BKCP, maar da's dan ook de enig positieve kritiek die ik heden kan geven op deze "kleinbank".
Volgens de voorwaarden te lezen op hun website geldt het tarief van 1,60 + 0,40 nu toch voor al het geld geplaatst op de Excellence spaarrekening, ongeacht het bedrag. De vereiste van minimum 10.000 EUR is dus blijkbaar al weggevallen. Waarschijnlijk te veel negatieve reacties.
Webmaster, misschien nog eens controleren en aanpassen in het overzicht ?
Webmaster, misschien nog eens controleren en aanpassen in het overzicht ?
-
webmaster
Eventjes nagevraagd bij BKCP. Volgens de woordvoerde zijn de rentevoeten op de excellence spaarrekening geldig vanaf de eerste euro. De minimum drempel is afgevoerd.
Nu zijn ze te laat.webmaster schreef:Eventjes nagevraagd bij BKCP. Volgens de woordvoerde zijn de rentevoeten op de excellence spaarrekening geldig vanaf de eerste euro. De minimum drempel is afgevoerd.
Ik heb mijn geld reeds afgehaald en elders (Rabo) geplaatst.
Ik denk ook : te veel negatieve reacties gekregen.
Yep, mijn vrouwtje heeft ook al haar centjes ook overgezet naar Rabo