Zuinig wassen: een dure zaak...
-
Yvan
Re: Zuinig wassen: een dure zaak...
Doe ik al: ik verdun stiekem de wasverzachter 1/1 met waterNic schreef:ik was ook op regenwater zonder wasverzachter.
Mijn moeder gebruikt ook veel te veel wasverzachter en af en toe doe ik er een geut water bij achter haar rug ;-)) Yvan, misschien een tip??
-
JurgenG
De eerste die dat met mijn whisky doet zal ervan lustenYvan schreef:Doe ik al: ik verdun stiekem de wasverzachter 1/1 met waterNic schreef:ik was ook op regenwater zonder wasverzachter.
Mijn moeder gebruikt ook veel te veel wasverzachter en af en toe doe ik er een geut water bij achter haar rug ;-)) Yvan, misschien een tip??.
-
Yvan
Whisky in plaats van wasverzachter. Hoe ik daar nog niet op gekomen ben: de ultieme smoes voor wie een neut teveel op heeftJurgenG schreef:[...]
De eerste die dat met mijn whisky doet zal ervan lusten![]()
Schitterend! Dat ik daar zelf niet op gekomen ben!Yvan schreef:Doe ik al: ik verdun stiekem de wasverzachter 1/1 met waterNic schreef:ik was ook op regenwater zonder wasverzachter.
Mijn moeder gebruikt ook veel te veel wasverzachter en af en toe doe ik er een geut water bij achter haar rug ;-)) Yvan, misschien een tip??.