werking mastercard argenta
werking mastercard argenta
Ik ben niet vertrouwd met het gebruik van een kredietkaart.
Ik heb de mastercard bij argenta aangevraagd.
Hoe werkt dit nu eigenlijk?
Moeten er intresten op betaald worden op de bedragen die je met mastercard betaald?
Moeten er intresten op betaald worden op de bedragen die je met mastercard betaald?
Re: werking mastercard argenta
De bedragen worden éénmaal per maand gefactureerd en zoals een domiciliëring betaald. Het kost je dus niets bij Argenta.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Worden je vragen niet door je kantoorhouder beantwoord ??MITSJELO schreef:Ik ben niet vertrouwd met het gebruik van een kredietkaart.
Tuurlijk niet, het gaat om Argenta...zwembad schreef:Worden je vragen niet door je kantoorhouder beantwoord ??MITSJELO schreef:Ik ben niet vertrouwd met het gebruik van een kredietkaart.
Wat is dit nu weer voor een onzin antwoordzerre schreef:Tuurlijk niet, het gaat om Argenta...zwembad schreef:
Worden je vragen niet door je kantoorhouder beantwoord ??
Kantoorhouders genoeg die wel je vragen beantwoorden.
Ik had mijn antwoord idd beter wat genuanceerd... En natuurlijk mogen niet alle argenta kantoorhouders over dezelfde kam geschoren worden.iDB schreef:Wat is dit nu weer voor een onzin antwoordzerre schreef:
Tuurlijk niet, het gaat om Argenta...![]()
Maar ik heb nu niet echt een goede ervaring wat Argenta-Kantoorhouders betreft...
zerre schreef:Ik had mijn antwoord idd beter wat genuanceerd... En natuurlijk mogen niet alle argenta kantoorhouders over dezelfde kam geschoren worden.iDB schreef:
Wat is dit nu weer voor een onzin antwoord![]()
Maar ik heb nu niet echt een goede ervaring wat Argenta-Kantoorhouders betreft...
Mijn ervaring , zijn de enige die de wet correct toepassen.
jammer voor sommige klanten.