Welke spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Welke spaarrekening
Ikzelf zit momenteel ook nog bij Recordbank. Zij hebben hoge tarieven, maar moet eerlijk zeggen dat ik ver genoeg van heb en binnenkort men gelden verzet naar een andere bank. Het is steeds zo dat ze de mensen lokken met hun hoge tarieven. Enkele maanden later zakt de interest op de spaarrekening gevoelig en vinden ze gewoon een andere rekening uit met terug een hoge interest. In de voorwaarden staat steeds dat het dus om nieuwe gelden moet gaan. Geld overzetten van de ene rekening naar de andere mag dus niet.paleis schreef:BartVW schreef:
Kijk maar ns naar de verschillende tarieven op de platinum, max en gold rekeningen... De platinumrekening is het laatst in het leven geroepen... De max rekening was de eerste en nadien kwam de gold rekening in het leven en je moet maar ns kijken naar de statistieken van de tarieven die je hier ook kan terugvinden op de website.
Re: Welke spaarrekening
Helemaal mee eens. Ik zou zeker niet bij recordbank willen zitten.SvenV schreef: Ikzelf zit momenteel ook nog bij Recordbank. Zij hebben hoge tarieven, maar moet eerlijk zeggen dat ik ver genoeg van heb en binnenkort men gelden verzet naar een andere bank. Het is steeds zo dat ze de mensen lokken met hun hoge tarieven. Enkele maanden later zakt de interest op de spaarrekening gevoelig en vinden ze gewoon een andere rekening uit met terug een hoge interest. In de voorwaarden staat steeds dat het dus om nieuwe gelden moet gaan. Geld overzetten van de ene rekening naar de andere mag dus niet.
Kijk maar ns naar de verschillende tarieven op de platinum, max en gold rekeningen... De platinumrekening is het laatst in het leven geroepen... De max rekening was de eerste en nadien kwam de gold rekening in het leven en je moet maar ns kijken naar de statistieken van de tarieven die je hier ook kan terugvinden op de website.