Depositocertificaat ABK
TIP
Depositocertificaat ABK
Hallo,
Ik vind niet veel info over 'depositocertificaten' (buiten wat bij ABK).
Is dit iets 'speciaals?
Valt dit onder het (100.000) depositogarantie?
Ook: ABK wordt blijkbaar overgenomen door Bank van Breda, heeft dit impact die depositogarantie?
Alvast bedankt,
Pascal
Ik vind niet veel info over 'depositocertificaten' (buiten wat bij ABK).
Is dit iets 'speciaals?
Valt dit onder het (100.000) depositogarantie?
Ook: ABK wordt blijkbaar overgenomen door Bank van Breda, heeft dit impact die depositogarantie?
Alvast bedankt,
Pascal
Re: Depositocertificaat ABK
Het is logisch dat je over depositocertificaten niet veel informatie vindt want "Deze unieke spaarformule vindt u enkel bij ABK" is op hun site te lezen.
Volgens mij valt dat gewoon onder de depositogarantie van 100.000 euro. Een overname zal daar niets aan veranderen.
Volgens mij valt dat gewoon onder de depositogarantie van 100.000 euro. Een overname zal daar niets aan veranderen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
http://www.argenta.be/nl/sparen_betalen ... informatie" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is niet hetzelfde. Waar jij naar linkt is de standaard termijnrekening van Argenta die je bij alle banken hebt.
Snapte reactie van Davy ook niet dadelijk;
Maar niemand blijkbaar 'ervaring' met dit product? vroeg mij o.a. af of die 'depositocertificaten' (inderdaad alleen bij ABK)
niet zoiets à la achtergestelde certificaten konden zijn (of andere addertjes onder 't gras) en dus mogelijk niet gedekt
tot 100KEuro.
Zal hun morgen maar eens bellen voor meer tekst en uitleg.
Maar niemand blijkbaar 'ervaring' met dit product? vroeg mij o.a. af of die 'depositocertificaten' (inderdaad alleen bij ABK)
niet zoiets à la achtergestelde certificaten konden zijn (of andere addertjes onder 't gras) en dus mogelijk niet gedekt
tot 100KEuro.
Zal hun morgen maar eens bellen voor meer tekst en uitleg.