delta loyd termijn rekening
TIP
delta loyd termijn rekening
Ik hoor hier zo weinig over de termijn rek 4% bruto op slechts 5 jaar. Vinden jullie dit iets?
Re: delta loyd termijn rekening
wie durft er nu een termijnrekening aangaan, voor hetzelfde geld (verkeerde uitdrukking eigenlijk) pakt di rupo binnen enkele weken een groot deel van de opbrengst af 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat vind ik idd momenteel ook het probleem, anders zou ik het wel doen maar dan wel bij obk denk ik, de kosten lijken me daar minder groot dan bij Delta Loydsoja schreef:wie durft er nu een termijnrekening aangaan, voor hetzelfde geld (verkeerde uitdrukking eigenlijk) pakt di rupo binnen enkele weken een groot deel van de opbrengst af
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Delta Lloyd is een bank met (veel) kosten en is niet zo positief in het nieuws geweest met zogenaamde 'Aldi' klanten. Denk niet dat er veel spaargidsers te vinden zijn om klant te worden bij hen. Spaargidsers nemen meestal overal de beste producten en zijn dus niet echt rendabele klanten me dunkt waardoor we snel in de 'Aldi' klassen zullen vallen.smoeltje schreef:Ik hoor hier zo weinig over de termijn rek 4% bruto op slechts 5 jaar. Vinden jullie dit iets?
is mijn mening natuurlijk

Wat die kosten betreft hoeft de termijnrekening niet extra duur te zijn, je hebt geen (web)zichtrekening nodig bij Delta lloyd, je kan bvb een spaarrekening openen en je rente er laten op storten, je kan bvb een classic spaarrekening openen en je rekening en je rente jaarlijks gaan afhalen, (dan betaal je wel de portkost per transactie (= jaarlijks)mijn_geld schreef:Dat vind ik idd momenteel ook het probleem, anders zou ik het wel doen maar dan wel bij obk denk ik, de kosten lijken me daar minder groot dan bij Delta Loydsoja schreef:wie durft er nu een termijnrekening aangaan, voor hetzelfde geld (verkeerde uitdrukking eigenlijk) pakt di rupo binnen enkele weken een groot deel van de opbrengst af
Wat di rupo doet is nog een raadsel, maar voor hetzelfde geld (idd wat verkeerd in die context) laat hij ook de voorheffing van termijnrekeningen recuperen via de belastingsaangifte...
-
- Full Member
- Contacteer:
ik heb zo'n termijnrekening geopend bij Delta Loyd en bij OBK, voor hetzelfde bedrag voor 5 jaar.
Ik wilde de intresten maandelijks ontvangen.
Verschil tussen de 2 banken is dat Delta Lloyd 0.07 % aftrekt als je de intresten maandelijks wil ontvangen. Dus wordt het 3,93.
Bij OBK blijft het 4 % ongeacht de periodiciteit van betalen van de intresten.
Bij Delta Loyd heb ik een webrekening geopend omdat het in principe kostenvrij is als je iedere maand min 500 euro erop stort. Dat zal dus storten en terugstorten zijn naar mijn vaste rekening.
Ik wilde de intresten maandelijks ontvangen.
Verschil tussen de 2 banken is dat Delta Lloyd 0.07 % aftrekt als je de intresten maandelijks wil ontvangen. Dus wordt het 3,93.
Bij OBK blijft het 4 % ongeacht de periodiciteit van betalen van de intresten.
Bij Delta Loyd heb ik een webrekening geopend omdat het in principe kostenvrij is als je iedere maand min 500 euro erop stort. Dat zal dus storten en terugstorten zijn naar mijn vaste rekening.