Uittreksel Integrale 786
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
fellowship
- Full Member

- Contacteer:
Uittreksel Integrale 786
Heeft er al iemand zijn jaarlijkse uittreksel voor de Integrale 786 per post ontvangen?
Ben ik de enige die vindt dat dit vréééselijk lang duurt?
Re: Uittreksel Integrale 786
fellowship schreef:Heeft er al iemand zijn jaarlijkse uittreksel voor de Integrale 786 per post ontvangen?
nee, ook nog niet gezien.
Waarschijnlijk beschaamd dat ze geen winstdeelname geven.
Ergo, Hamburg Mannheimer zoals dat vroeger heette, heeft dat ook nog niet gedaan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
fropskottel
- Hero Member

- Contacteer:
Ja.fellowship schreef:Heeft er al iemand zijn jaarlijkse uittreksel voor de Integrale 786 per post ontvangen?
Vandaag mijn afrekening ontvangen.
Rendement 2010 = gewaarborgde interest + 0% winstverdeling.
Bijstorten wordt overwogen...
dan mag ik niet klagen met mijn 0,85% winstdeelname bij Argentafilipvdm schreef:Vandaag mijn afrekening ontvangen.
-
witte merel
- Sr. Member

- Contacteer:
Boogje schreef:filipvdm schreef:Vandaag mijn afrekening ontvangen.
dan mag ik niet klagen met mijn 0,85% winstdeelname bij Argenta
Ik heb de indruk dat al diegenen die contracten aangegaan hebben van 3,25 jarenlang zullen mogen wachten op winstdeelname. Al de oude contracten met een hogere basisrente zullen eerst moeten uitgekeerd worden en die zullen niet uitstappen zolang de rente niet stijgt boven hun basisrente. Dus winstdeelname, vergeet het, alle winst wordt aan eerdere instappers uitgekeerd.
Ik denk dat de jonge instappers bij Integrale betalen voor de eerdere en dat dit iets wordt zoals in ons pensioenstelsel, een soort repartitiesysteem waarbij de laatste instappers jarenlang zullen zoetgehouden worden. Akkoord 3,25 % is niet mis, maar wat als de beurzen in de toekomst zwak blijven en de inflatie binnen enkele jaren snel stijgt. Acht jaar is lang !
-
fellowship
- Full Member

- Contacteer:
Acht jaar is inderdaad lang.
Maar er is geen alternatief als je niet in aandelen wil, tenzij de termijnrekening.
Maar er is geen alternatief als je niet in aandelen wil, tenzij de termijnrekening.
-
anonymous
Ik heb zelf geen langetermijn sparen op 8j, maar als ik bij Rabobank deze 3 vergelijk:
http://www.rabobank.be/nl/beleggen/tak2 ... ectie.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
lijkt die Integrale786 mij de minst interessante, niet?
Het heeft de hoogste gegarandeerde intrest, maar de werkelijke ligt het laagst.
De vorige jaren presteerde die Mercator IMHO niet slecht, of vergis ik me?
Al enig idee wat die voor dit jaar gaat geven? (of rond wanneer dat vrijgegeven wordt)
http://www.rabobank.be/nl/beleggen/tak2 ... ectie.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
lijkt die Integrale786 mij de minst interessante, niet?
Het heeft de hoogste gegarandeerde intrest, maar de werkelijke ligt het laagst.
De vorige jaren presteerde die Mercator IMHO niet slecht, of vergis ik me?
Al enig idee wat die voor dit jaar gaat geven? (of rond wanneer dat vrijgegeven wordt)
-
witte merel
- Sr. Member

- Contacteer:
Veronderstel dat je de winstdeelname niet zou krijgen, dan ben je beter af met een termijnrekening op 8 jaar ! Het gewaarborgd rendement van 3,25 % is na kosten zelfs minder dan 2,98 %, pas op het einde van de rit verworven want bij de start, na het eerste jaar is je bedrag slechts met 1,1% toegenomen !fellowship schreef:Acht jaar is inderdaad lang.