Formulier per termijnrekening opsturen?
Formulier per termijnrekening opsturen?
Ben nog geen klant bij Fortuneo, doch ben op jullie website aan het zoeken om rekening en spaarrekening te openen.
Kan ik dan ook keuzes maken uit termijnrekeningen? Ik merk dat er een formulier bestaat per termijnrekening die dient te worden opgestuurd...
Niet simpel zou ik zeggen als men via internet liefst alles regelt. Vanuit het verre Wvl. liggen de kantoren toch wel ver, dus hoe meer mogelijk via pc, hoe beter.
Dank voor jullie reactie
Kan ik dan ook keuzes maken uit termijnrekeningen? Ik merk dat er een formulier bestaat per termijnrekening die dient te worden opgestuurd...
Niet simpel zou ik zeggen als men via internet liefst alles regelt. Vanuit het verre Wvl. liggen de kantoren toch wel ver, dus hoe meer mogelijk via pc, hoe beter.
Dank voor jullie reactie
Re: Formulier per termijnrekening opsturen?
Hier de PDF met de beschrijving van wat mogelijk is met internetbankieren van Fortuneo:
http://www.fortuneo.fr/datas/files/guide-epargne-nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
En dat is niet veel. Voor zover ik kan zien kun je wel een overzicht van je termijndeposito opvragen maar niet online intekenen.
http://www.fortuneo.fr/datas/files/guide-epargne-nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
En dat is niet veel. Voor zover ik kan zien kun je wel een overzicht van je termijndeposito opvragen maar niet online intekenen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@ yaris: Dan spreken we zelfs niet meer over een internetbank....
NB: ik vergelijk hier vooral met rabobank, waar je vanuit je
makkelijk kunt intekenen op termijnrekeningen e.d. en dit ook online perfect kunt volgen.... vandaar... een INTERNET-bank.
Op zo'n manier werken vind ik allesbehalve... en ik merk ook dat fortuneo niet direct de vlugge antwoorder is.... vandaar bedankt voor jouw veel vluggere en duidelijk antwoord.
NB: ik vergelijk hier vooral met rabobank, waar je vanuit je
makkelijk kunt intekenen op termijnrekeningen e.d. en dit ook online perfect kunt volgen.... vandaar... een INTERNET-bank.
Op zo'n manier werken vind ik allesbehalve... en ik merk ook dat fortuneo niet direct de vlugge antwoorder is.... vandaar bedankt voor jouw veel vluggere en duidelijk antwoord.
Fortuneo is allesbehalve een aanrader. Na weken van gebel ben ik nu al wel klant, maar kan ik nog steeds niet op men profiel, ontbreekt altijd wel data die ze nodig hebben. Het leukste is dat alles correct was ingevuld ( heb de copij ) en dat ze elke keer na men telefoontje alles dan toch in orde gaan zetten, allez dat zeggen ze elke keer maar er komt niets van in huis.
De volgende keer dat ik bel is om hun te zeggen waar ze hun rekeningen mogen steken.
Ben klant bij verschillende internetbanken, nooit ergens een probleem gehad, maar Fortuneo is duidelijk de uitzondering op de regel !
De volgende keer dat ik bel is om hun te zeggen waar ze hun rekeningen mogen steken.
Ben klant bij verschillende internetbanken, nooit ergens een probleem gehad, maar Fortuneo is duidelijk de uitzondering op de regel !
De website van Fortuneo is flut. Zelfs de tarieven van hun termijnrekeningen staan er niet op. Dat is al eens eerder aangekaart hier op Spaargids. Antwoord van Fortuneo: "De rentevoeten zijn beschikbaar via verschillende websites, waaronder ook Spaargids.be, die deze wekelijks aanpassen."
Kun je geloven dat een bank naar een andere site dan de hare verwijst voor informatie over haar eigen producten?
Maar goed, er is ons een nieuwe website beloofd (in maart 2011 al).
Kun je geloven dat een bank naar een andere site dan de hare verwijst voor informatie over haar eigen producten?
Maar goed, er is ons een nieuwe website beloofd (in maart 2011 al).
Heb net dezelfde ervaringen met Fortuneo... Ook met hun acties zijn ze zeer moeilijk, het komt er bij wijze van spreken op neer als je 1 minuut te vroeg of te laat je rekening hebt geopend, dan heb je geen recht meer op hun voorstel. Klantvriendelijkheid is wel wat anders.cp1234 schreef:Fortuneo is allesbehalve een aanrader.
Dank voor de reacties... ik weet genoeg...
@ fortuneo: gelieve niet meer te antwoorden, heb mijn respons al gehad.... wens jullie op deze manier nog veel succes....
@ fortuneo: gelieve niet meer te antwoorden, heb mijn respons al gehad.... wens jullie op deze manier nog veel succes....