Wat denk je daar van ? Dank U BNP Paribas Fortis...
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Wat denk je daar van ? Dank U BNP Paribas Fortis...
Wat is dat allemaal
Ik zou hier beschuldigd worden van liegen enz......Plezant is iets anders hoor. Wat heb ik te maken met een naam genoot uit Erembodegem ?
En ik zou mij te pletter liegen, alle bewijzen heb ik hier allemaal mooi bij gehouden alle mails van het kantoor en de brief van de klachtencommissie, ( zie andere posting van mij )
Mvg,
Gerlinda

En ik zou mij te pletter liegen, alle bewijzen heb ik hier allemaal mooi bij gehouden alle mails van het kantoor en de brief van de klachtencommissie, ( zie andere posting van mij )
Mvg,
Gerlinda
de berichten van 'Eerlijk duur het langst' zijn verwijderd, en de account is geblokeerd wegen overtreden van verschillende forumregels
Eigenlijk onvoorstelbaar hoe dat ze zo iemand bij een bank aannemen.
Beetje veel van het agressieve boertige type
Beetje veel van het agressieve boertige type
Niks van aantrekken, Gerlinda !Gerlinda schreef:Wat is dat allemaalIk zou hier beschuldigd worden van liegen enz......Plezant is iets anders hoor. Wat heb ik te maken met een naam genoot uit Erembodegem ?
Mvg,
Gerlinda
Het was blijkbaar een of andere bankmedewerker met een "burn-out".
De meeste forumleden hebben zoïets direct door.
Liever een paar schrijffouten dan structuur proberen te brengen in de ongeordende tekst van "eerlijk duurt het langst". Los van het feit of het verhaal juist of fout is (en ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom Gerlinda dit zou verzinnen) is het nog altijd beneden alle peil voor een medewerker van de bank in kwestie om op zo'n manier publiekelijk te reageren op een klant.Eerlijk duurt het langst schreef:Normaal reageer ik niet snel op een forum, want een forum... ach. Internet. Gelijk wie kan gelijk wat schrijven en plaatsen. Vrijheid van meningsuiting. Nu vind ik het toch wel opmerkelijk.
Wat een walgelijk dom bericht. Mevrouw kan misschien beter een taalcursus volgen om haar dt-fouten en andere schrijffouten te verwijderen in plaats van haar bank zo slecht te maken. Of de zaken bij naam noemen. Ging het om kantoor Erembodegem? Ja zeker he... Zeg dat dan ook in plaats van zomaar wat rond te spuien. Klopt je verhaal? Neen. Het is een laffe aanval.
Alle stemmingmakers op een rij, veel succes. Richt een eigen bank, partij (zoals Modrikamen deed...) op en blijk dan zelf de Belg te zijn die niet anders doet dan proberen 'zonder factuur bij de garagist', 'in 't zwart', ... te werken.
Eerlijk duurt het langst, kritiek leveren is makkelijk en liegen en onwaarheden fantaseren blijkbaar nog makkelijker. Als het zo slecht is bij die bank, begrijp ik niet dat je je er nog druk in maakt.
Hoe ik op dit forum kwam? Leuke tip van iemand over hoe onzinnig internet kan zijn...
Zo heeft meneer/mevrouw de moraalridder toch gemerkt dat zelfs "het internet", waar gelijk wie gelijk wat kan schrijven en plaatsen, bepaalde regels heeft waar je je moet aan houden.
Wat mij wel opvalt dat hier een jaar of 3 geleden op het forum ook even zo een dt-foutenverbeteraar - ex-bankmedewerker zat.
Op een andere forum viel het mij ook op dat een kantoorhouder die zich met naam en toenmaam bekend maakte, als enige verdediging enkele jaren geleden over de handelswijze van een andere bank ( Recordbank ) ook enkel dt-fouten kon aanvoeren.
Ik vraag mij af wanneer ze in de politiek elkaars dt-fouten eens gaan verbetern ( als afleidingsmaneuver ).
In casu denk ik dat het nu een erg overspannen bankmedewerker van het fortiskantoor in Erebodegem was, die onrechtstreeks zijn/haar eigen kantoor eens goed te k..... heeft gezet. ( Bij een bank werken schaadt uw gezondheid, en ik vrees dat dit geen grapje is - overigens bij sommige andere werkgever werken is ook heel slecht voor de gezondheid . Sommige werkgevers denken dat de slavernij nog niet is afgeschaft ).
Uit de berichtjes die die medewerker schreef, moest men al bijna de Michel van Gaija gaan waarschuwen, voor dierenmishandeling.
Op een andere forum viel het mij ook op dat een kantoorhouder die zich met naam en toenmaam bekend maakte, als enige verdediging enkele jaren geleden over de handelswijze van een andere bank ( Recordbank ) ook enkel dt-fouten kon aanvoeren.
Ik vraag mij af wanneer ze in de politiek elkaars dt-fouten eens gaan verbetern ( als afleidingsmaneuver ).
In casu denk ik dat het nu een erg overspannen bankmedewerker van het fortiskantoor in Erebodegem was, die onrechtstreeks zijn/haar eigen kantoor eens goed te k..... heeft gezet. ( Bij een bank werken schaadt uw gezondheid, en ik vrees dat dit geen grapje is - overigens bij sommige andere werkgever werken is ook heel slecht voor de gezondheid . Sommige werkgevers denken dat de slavernij nog niet is afgeschaft ).
Uit de berichtjes die die medewerker schreef, moest men al bijna de Michel van Gaija gaan waarschuwen, voor dierenmishandeling.
Hoe is dit verhaal verder afgelopen, Gerlinda?
1 gevolg is alvast zeker: iedereen die dit topic gelezen heeft zal NOOIT klant worden van fortis in Erenbodegem
1 gevolg is alvast zeker: iedereen die dit topic gelezen heeft zal NOOIT klant worden van fortis in Erenbodegem