TER INFO: Rationeel energieverbruik
TER INFO: Rationeel energieverbruik
http://www.langemark-poelkapelle.be/WWW ... 4/673.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TER INFO: Rationeel energieverbruik
Altijd interessant, zo een topic waar een linkje neergekwakt wordt zonder enige uitleg of commentaar. Ik vraag me af hoeveel mensen dan de moeite doen om die link aan te klikken. Ik alvast niet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Franscoppy
- Full Member

- Contacteer:
Nuttige besparingstips die de meeste ondertussen wel kennen. Met de stijgende energieprijzen best interessant.
Iedereen kent ze.
Ik denk dat ze hier kort door de bocht gaan:
Een centraleverwarmingsketel die tegelijk voor warm water zorgt, is af te raden. Denk dat ze hiermee een mazoutketel bedoelen die tegelijk het warm water moet opwarmen (dus in de zomer springt ie aan om het water te verwarmen).
Een aardgasketel met doorstromer voor warm water lijkt me toch even interessant als een geiser + ketel.
Voor verlichting zou ik in sommige plaatsen led nemen (vlugger op lichtsterkte) maar deze zijn vaak veel te duur in belgie. (haal ze uit china). Veel mensen hebben nu negatieve ervaringen met LED omdat ze verkeerde(weinig licht) en te dure produkten kopen.
Ik denk dat ze hier kort door de bocht gaan:
Een centraleverwarmingsketel die tegelijk voor warm water zorgt, is af te raden. Denk dat ze hiermee een mazoutketel bedoelen die tegelijk het warm water moet opwarmen (dus in de zomer springt ie aan om het water te verwarmen).
Een aardgasketel met doorstromer voor warm water lijkt me toch even interessant als een geiser + ketel.
Voor verlichting zou ik in sommige plaatsen led nemen (vlugger op lichtsterkte) maar deze zijn vaak veel te duur in belgie. (haal ze uit china). Veel mensen hebben nu negatieve ervaringen met LED omdat ze verkeerde(weinig licht) en te dure produkten kopen.