Verzekering witgoed en elektro
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Verzekering witgoed en elektro
sorry ik heb hier niet veel ervaring mee, maar ben wel aan het bouwen.
welke verzekering dekt het kapotgaan van je wasmachine??
welke verzekering dekt het kapotgaan van je wasmachine??
Re: Verzekering witgoed en elektro
Behalve als er brand i( over verbranding ) in die machine is, geen enkele verzekering
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Er is een bepaalde winkel van multimedia en electro waar je bij de aanschaf van een apparaat een verzekering voor drie jaar voor dat ding kunt kopen. Maar die verzekering kost stukken van mensen, de kans dat er binnen de drie jaar iets kapot gaat is klein en het valt dan nog te bezien wat wel en niet onder de garantie valt. Niet aan te raden dus.
Bij de aankoop van een stofzuiger probeerden ze me ook een verzekering aan te smeren. Ik heb het niet gedaan en gelukkig maar want ik heb hem nu al langer dan drie jaar en nog niets mee voorgehad.
Bij de aankoop van een stofzuiger probeerden ze me ook een verzekering aan te smeren. Ik heb het niet gedaan en gelukkig maar want ik heb hem nu al langer dan drie jaar en nog niets mee voorgehad.
Bijna alle elektro-ketens proberen je nu dergelijke verzekeringen (garantie-verlengingen) te verkopen. Het beste is om deze stelselmatige NIET te kopen. Dit zal op lange termijn steeds het goedkoopste uitkomen.
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Voor verzekeringen -en bij uitbreiding garantieverlenging, wat min of meer hetzelfde principe is- geldt er een eenvoudige vuistregel: