Keytrade Booster: 5% op 3 maand
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytrade Booster: 5% op 3 maand
Blijkbaar kunnen de banken toch nog intrest geven boven de inflatiegrens, spijtig genoeg beperkt voor nieuwe klanten en ook tot 10.000 euro.... Eerste van de nieuwjaarsacties....
?
Re: Keytrade Booster: 5% op 3 maand
Het brengt 77,5 euro (in de veronderstelling dat het geld op RABO staat) en dan hou ik geen rekening met de getrouwheidspremie.
Very poor.
Very poor.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik trek eind deze maand een som terug van de belastingen. Lijkt me mooi om dat bedrag daar 3 maand te plaatsen.
De rekening zal ik na die 3 maand dan wel onmiddellijk sluiten (zal dadelijk de voorwaarden eens lezen).
Maar hoe reken je dat dan uit (bv 2000 euro)?
2000 * 4,25 % netto = 85 euro
Is wel mooi om op 3 maand binnen te halen.
Thx!
Ps: Valt dat onder een termijnrekening of een spaarrekening? Hier op spaargids staat het onder termijnrekening, maar de tekst is wel "is een niet-gereglementeerde online spaarrekening".
De rekening zal ik na die 3 maand dan wel onmiddellijk sluiten (zal dadelijk de voorwaarden eens lezen).
Maar hoe reken je dat dan uit (bv 2000 euro)?
2000 * 4,25 % netto = 85 euro
Is wel mooi om op 3 maand binnen te halen.
Thx!
Ps: Valt dat onder een termijnrekening of een spaarrekening? Hier op spaargids staat het onder termijnrekening, maar de tekst is wel "is een niet-gereglementeerde online spaarrekening".
@ hanvsv
Je moet wel rekening houden dat dit voor 3 maanden is. De berekening voor deze 3 maanden voor het maximum van 10.000€ is dus:
10.000 x 5% x 90/365 x 85% (= 100% - 15% RV) = 104,80€
Je moet wel rekening houden dat dit voor 3 maanden is. De berekening voor deze 3 maanden voor het maximum van 10.000€ is dus:
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
mm, dan zou ik voor 2000 euro maar 20,95 krijgen?
Dan laat ik het passeren. :-)
Dan laat ik het passeren. :-)
bijkomend nadeel : als je daarna je 2000 euro "plaatst" met het oog op de getrouwheidspremie, dan ben je weer 3 maand achterop...hansv schreef:mm, dan zou ik voor 2000 euro maar 20,95 krijgen?
Om klanten te lokken, allicht een goede reclame, voor de echte spaarder niet echt interessant.
Zelfs nog wat minder daar het deel voor 2012 zeker berekend zal worden op basis 366 dagen.Vaganzza schreef:@ hanvsv
Als je verval dag op een vrijdag valt ben je nog minstens 2 a 3 dagen kwijt.
Drie maanden veel te kort.
Wie weet moet je ondertussen 20% of 25% rv betalen en dan schiet er nog minder over.
En nog wat getrouwheidspremie verliezen van de rekening waar je het geld afhaalt, om het over te schrijven naar die 5% rekening
En nog wat getrouwheidspremie verliezen van de rekening waar je het geld afhaalt, om het over te schrijven naar die 5% rekening
Toch, naar mijn mening, een belangrijk feit dat nergens duidelijk vermeld word.
Het gaat over een niet gereglementeerde rekening. Volgens mij valt deze dan ook niet onder de garantieregeling voor deposito's bij banken. Bij hogere interest hoort hoger risico !
Het gaat over een niet gereglementeerde rekening. Volgens mij valt deze dan ook niet onder de garantieregeling voor deposito's bij banken. Bij hogere interest hoort hoger risico !
DeJos schreef:Klinkt interessant. Echter wel gek dat men ineens zoveel rente kan geven op korte termijn. Dringend liquide nodig?
Al overweeg ik om hier toch iets te parkeren. Is ook maar voor 3 maanden.
Ze hebben dat nog al eens gedaan, niet omdat ze dringend geld nodig hebben, maar wel omdat ze graag nieuwe klanten aantrekken.
Ik denk dat het enkel voor nieuwe klanten zal zijn
Het is maar voor drie maanden. Ik verwacht niet dat Keytrade Bank binnen de drie maanden failliet zal gaan.finnim schreef:Toch, naar mijn mening, een belangrijk feit dat nergens duidelijk vermeld word.
Kan wel zijn dat het risico klein is. Maar is het onbestaand ? Neen !
Ik behoor bij het groepje beleggers die (gelukkig) in de Kaupthing Lux historie geen geld verloren ben wegens de (toen) geldende depositogarantieregeling tot een bedrag van 20.000,00 Euro.
Het is beter als iedereen beseft (bij instap) welke risico's hij neemt.
Ik behoor bij het groepje beleggers die (gelukkig) in de Kaupthing Lux historie geen geld verloren ben wegens de (toen) geldende depositogarantieregeling tot een bedrag van 20.000,00 Euro.
Het is beter als iedereen beseft (bij instap) welke risico's hij neemt.
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Als trouwe beleggingsklant bij keytradebank wil ik ook een deel op die booster rekening krijgen , denken jullie dat een mailtje met de vraag daarvoor zou volstaan?
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
--Onnodige quote! Het is niet nodig een bericht te quoten dat er net boven staat! V.--
Iemand?
Iemand?
Ja had ondertussen al misschien een antwoord gekregen?
Gewoon vragen! Zij gaan je sneller en (misschien) correcter kunnen antwoorden.
Gewoon vragen! Zij gaan je sneller en (misschien) correcter kunnen antwoorden.