Postzegels en sigarenbanden
Postzegels en sigarenbanden
Ik heb diverse verzamelingen, zelfs misdrukken : sigarenbanden Van Der Elst, met rood-witte kleur ipv rood-koolwit. Ik ben zinnens om ze te vekopen. 10 euro per sigarenband. Ik heb er ongeveer 20.000. Ook van postzegels heb ik misdrukken : Hoge Venen.
Moest iemand goesting hebben, laat me iets weten aub.
Ook oude munten van leopold IV en Napoliejon. Laat me iets weten via pb.
Ook heb ik een verzameling oude velo's : als je de banden oppompt kan je rijden, zélf doe ik die moeite niet meer, want ik ben amechtig.
Moest iemand goesting hebben, laat me iets weten aub.
Ook oude munten van leopold IV en Napoliejon. Laat me iets weten via pb.
Ook heb ik een verzameling oude velo's : als je de banden oppompt kan je rijden, zélf doe ik die moeite niet meer, want ik ben amechtig.
Re: Postzegels en sigarenbanden
In de huidige "pruimentijd" is het best aangenaam regelmatig vergast te worden op goed gebrachte nonsensverhalen van Marc M...
Toch sta ik mezelf toe - en dit geheel ter zijde - je even te vermanen
Indien je ooit tot het besluit mocht komen een of andere ernstige vraag te stellen of zelfs een niet ludiek bedoelde mededeling de Spaargids-wereld in te sturen, is er een reele kans dat niemand je nog ernstig neemt.
Anderzijds zijn er op dit Forum vodoende naievelingen te vinden, waarmee jij je bijna onlesbare dorst tot satire kan bevredigen of is het laatste deel van mijn derde zin je enige drijfveer
En nu toch nog even terzake; na verkoop van je sigarenbanden wil je misschien overwegen bijgaande rariteit van mij af te kopen?
Zich onthouden indien niet ernstig
Toch sta ik mezelf toe - en dit geheel ter zijde - je even te vermanen
Indien je ooit tot het besluit mocht komen een of andere ernstige vraag te stellen of zelfs een niet ludiek bedoelde mededeling de Spaargids-wereld in te sturen, is er een reele kans dat niemand je nog ernstig neemt.
Anderzijds zijn er op dit Forum vodoende naievelingen te vinden, waarmee jij je bijna onlesbare dorst tot satire kan bevredigen of is het laatste deel van mijn derde zin je enige drijfveer
En nu toch nog even terzake; na verkoop van je sigarenbanden wil je misschien overwegen bijgaande rariteit van mij af te kopen?
Zich onthouden indien niet ernstig
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.