Precedent in Cyprus
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Precedent in Cyprus
Aan doemdenkers geen gebrek op dit Forum.
Nauwelijks heeft beleggerspaarder zijn hielen gekeerd of een andere goudkever meent zijn rol te moeten overnemen.
Daarbij beperkt hij zich overigens niet tot goud en zilver maar voert hij zichzelf ook al op tot expert-bankencrisis.
Toch wel eigenaardig al dit negatiefs te moeten vernemen van iemand die banken niet kan uitstaan en zelf beweert over geen noemenswaardig spaargeld te beschikken...
Sommige mensen voelen zich blijkbaar alleen maar goed in hun vel als ze denken anderen schrik te kunnen aanjagen.
Iedereen met spaaractiva weet al lang dat hij moet spreiden. Het is echt niet nodig voortdurend en tot vervelens toe, dagelijks hetzelfde refreintje te moeten aanhoren.
Nauwelijks heeft beleggerspaarder zijn hielen gekeerd of een andere goudkever meent zijn rol te moeten overnemen.
Daarbij beperkt hij zich overigens niet tot goud en zilver maar voert hij zichzelf ook al op tot expert-bankencrisis.
Toch wel eigenaardig al dit negatiefs te moeten vernemen van iemand die banken niet kan uitstaan en zelf beweert over geen noemenswaardig spaargeld te beschikken...
Sommige mensen voelen zich blijkbaar alleen maar goed in hun vel als ze denken anderen schrik te kunnen aanjagen.
Iedereen met spaaractiva weet al lang dat hij moet spreiden. Het is echt niet nodig voortdurend en tot vervelens toe, dagelijks hetzelfde refreintje te moeten aanhoren.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik ben niet van plan om iemands rol over te nemen, ik zit hier intussen al meer dan 5 jaar eerst als meelezer, later ook als poster. Ik hoef voor mezelf geen profiel te zoeken, ik schrijf wat ik wil en probeer me altijd aan de regels te houden, en ik schrijf wat ik denk, tot ergernis van sommigen blijkbaar. Ondanks het feit dat ik dat steeds probeer te onderbouwen.
Ik post hier niet de zaken die enkel effect kunnen hebben om mijn kapitaal maar ook zaken die voor anderen hier op het forum van nut kunnen zijn. Anders kan ik het gewoon voor mezelf houden niet?
Kan je even aangeven waar ik beweerd heb geen spaarcenten te bezitten?Vlo schreef:Toch wel eigenaardig al dit negatiefs te moeten vernemen van iemand die banken niet kan uitstaan en zelf beweert over geen noemenswaardig spaargeld te beschikken...
Ik post hier niet de zaken die enkel effect kunnen hebben om mijn kapitaal maar ook zaken die voor anderen hier op het forum van nut kunnen zijn. Anders kan ik het gewoon voor mezelf houden niet?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Msch slaat t wel op mij, spruit?
Ik vind t een bijzonder zwakke post van Vlo.
Vlo die zelf tijdje geleden veel intresse voor goud toonde en ging kopen.
Vlo die best wel weet dat ik/jij (?) hier al veel langer zitten dan belegger spaarder (duidelijk een verkoper/dealer) die in verschillende nicks hier is gekomen.
Vlo die blijkbaar zelf weet wie wat waar aan kapitaal heeft en meteen denkt dat iemand expert is omdat ie een paar links naar artikels post.
Mag blijkbaar niet van Vlo. Mocht iemand echt expert zijn, hij zou zeker hier niet zitten.
Is dit schrik aanjagen? Nee toch. We hoeven toch geen oogkleppen op te houden? De titel zegt t zelf: precedent in cyprus.
Wel, we moeten daar nu eenmaal mee rekening mee houden: er kan een precedent geschapen zijn.
Natuurlijk is al die info met een korrel zout te nemen, nu met internet is er een diarree aan blogs, artikels, meningen, enz enz
Is dat doemdenken? Nee. Maar alle kanten mogen wel es bekeken en belicht worden.
Maar goed, doemdenken mag niet van Vlo, en schrik aanjagen? Tssss, ale, we zijn toch niet in Noord Korea hoop ik?
Ik vind t een bijzonder zwakke post van Vlo.
Vlo die zelf tijdje geleden veel intresse voor goud toonde en ging kopen.
Vlo die best wel weet dat ik/jij (?) hier al veel langer zitten dan belegger spaarder (duidelijk een verkoper/dealer) die in verschillende nicks hier is gekomen.
Vlo die blijkbaar zelf weet wie wat waar aan kapitaal heeft en meteen denkt dat iemand expert is omdat ie een paar links naar artikels post.
Mag blijkbaar niet van Vlo. Mocht iemand echt expert zijn, hij zou zeker hier niet zitten.
Is dit schrik aanjagen? Nee toch. We hoeven toch geen oogkleppen op te houden? De titel zegt t zelf: precedent in cyprus.
Wel, we moeten daar nu eenmaal mee rekening mee houden: er kan een precedent geschapen zijn.
Natuurlijk is al die info met een korrel zout te nemen, nu met internet is er een diarree aan blogs, artikels, meningen, enz enz
Is dat doemdenken? Nee. Maar alle kanten mogen wel es bekeken en belicht worden.
Maar goed, doemdenken mag niet van Vlo, en schrik aanjagen? Tssss, ale, we zijn toch niet in Noord Korea hoop ik?
Van Banca, het is hun eigen fout, eerlijk duurt het langst, maar dit is enkel een rimpel. Je mag niet vergeten dat ze in Italië zelf nog steeds hoog aangeschreven staan en blijven (desondanks hun rating). Er zijn nog banken in Europa die vorig jaar X aantal miljard verlies geboekt hebben en nog steeds via hun andersgenaamde dochters, elke dag nieuwe klanten aantrekken of zelfs nieuwe banken wensen op te richten.
Als iedereen hun geld zou weghalen, waar gaan ze het dan steken? Allemaal in de grond, denk het niet, want dan ga ik wel een toerke doen met de auto en zien waar ze met een graafmachine of schup bezig zijn.
Zelfs de banken in Cyprus blijven bestaan. Ik heb het nog ergens hier geschreven, voor mij mag morgen er nog eens een land bibberen.
Bij ons is het ook niet veraf geweest, denk maar aan Fortis en Dexia. Eens wakkergeschud worden kan geen kwaad, maar leuk is anders.
Als iedereen hun geld zou weghalen, waar gaan ze het dan steken? Allemaal in de grond, denk het niet, want dan ga ik wel een toerke doen met de auto en zien waar ze met een graafmachine of schup bezig zijn.
Zelfs de banken in Cyprus blijven bestaan. Ik heb het nog ergens hier geschreven, voor mij mag morgen er nog eens een land bibberen.
Bij ons is het ook niet veraf geweest, denk maar aan Fortis en Dexia. Eens wakkergeschud worden kan geen kwaad, maar leuk is anders.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Het is 'n beetje in het wilde weg slaan... d'er zal 'n slecht paasei tussen gezeten hebben mogelijk.reppiepeppie schreef:Msch slaat t wel op mij, spruit?
Ik denk dat hij het wel bedoelt op m'n onderschrift en m'n post in "28% van de Belgen hebben geen spaarcenten" als reply op Patrick z'n verhaal over de toogpraat met z'n bankdirecteurs.
....
De rijken ontspringen blijkbaar gemakkelijker de dans dan het voetvolk. Het is nl. de arme (en de middenklasse) die armer moet worden, de rijker (tov de rest) rijker. (familie van de president versluisden hun geld vial Londen)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ok Spruitekop,
Als ik iets fout doe, ben ik niet te beroerd om dat toe te geven.
De opmerking over jouw spaargeld was onterecht, waarvoor excuus.
Als ik iets fout doe, ben ik niet te beroerd om dat toe te geven.
De opmerking over jouw spaargeld was onterecht, waarvoor excuus.
Ooit was "Europa" een mooi project!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Geen probleem Vlo, het is al vergeven en vergeten.