Premium kredietkaart
Premium kredietkaart
Hallo,
Ik ben al even op zoek naar kaarten, maar misschien kan iemand me hier verder helpen?
Ik zie overal in het buitenland premium kredietkaarten, maar in Belgie is de keuze enorm beperkt. Enige wat ik vind is de Amex Platinum, maar minimumvereiste van inkomen van 80.000€ is toch wat hoog, en de benefits zijn niet geweldig. Zeker als je vergelijkt met de Duitse variant.
Ik betaal er met veel plezier zo'n 200-400€ voor (afhankelijk van de benefits) per jaar.
Ik heb momenteel ook een Brussels Airlines Mastercard, ik ben relatief tevreden hierover, en de voordelen zijn aardig, maar ik ben op zoek naar iets meer.
In het buitenland zijn er wat keuzes:
* Mastercard Black in NL
* Deutsche Bank Platinum in DE
* Sparda Platinum in DE
* Amex Platinum in DE
Wat ik bv. graag zou hebben:
* Inclusief Priority Pass (Presige)
* Reisverzekeringen
* Status bij hotels
* Autohuurverzekering (optioneel)
Als er ervaringen / suggesties zijn hoe een goede kaart te krijgen, hoor ik het graag. Ik sta 100% open voor een buitenlandse kaart, maar dan moet ik een manier zien te vinden om deze te krijgen.
Ik ben al even op zoek naar kaarten, maar misschien kan iemand me hier verder helpen?
Ik zie overal in het buitenland premium kredietkaarten, maar in Belgie is de keuze enorm beperkt. Enige wat ik vind is de Amex Platinum, maar minimumvereiste van inkomen van 80.000€ is toch wat hoog, en de benefits zijn niet geweldig. Zeker als je vergelijkt met de Duitse variant.
Ik betaal er met veel plezier zo'n 200-400€ voor (afhankelijk van de benefits) per jaar.
Ik heb momenteel ook een Brussels Airlines Mastercard, ik ben relatief tevreden hierover, en de voordelen zijn aardig, maar ik ben op zoek naar iets meer.
In het buitenland zijn er wat keuzes:
* Mastercard Black in NL
* Deutsche Bank Platinum in DE
* Sparda Platinum in DE
* Amex Platinum in DE
Wat ik bv. graag zou hebben:
* Inclusief Priority Pass (Presige)
* Reisverzekeringen
* Status bij hotels
* Autohuurverzekering (optioneel)
Als er ervaringen / suggesties zijn hoe een goede kaart te krijgen, hoor ik het graag. Ik sta 100% open voor een buitenlandse kaart, maar dan moet ik een manier zien te vinden om deze te krijgen.
Re: Premium kredietkaart
Amex Platinum euro card die men uitgeeft vanuit het VK. Voorwaarde is een bruto jaarinkomen van €65,000. Normaal kan iedereen uit Europa deze aanvragen. M.i. betere voorwaarden dan de Belgische Amex kaart.
Link: https://www.americanexpress.com/icc/car ... -card.html
Link: https://www.americanexpress.com/icc/car ... -card.html
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Premium kredietkaart
Thanks, da's inderdaad een pak beter dan de Belgische Amex... Moest het nog de 200€ travel credit hebben