Prijzenoorlog komt stilaan op gang
TIP
Prijzenoorlog komt stilaan op gang
Vergis ik mij door te stellen dat banken stilaan aan een keiharde prijzenoorlog zijn begonnen voor woon en hypothecaire leningen omdat ze beseffen dat ze nu klanten voor zeer lange tijd aan zich kunne binden, omdat er door de hoge kosten om van bank te veranderen bij herfinanciering stilaan steeds minder onderhandelingsmarge overschiet voor de concurrentie om klanten van hen af te snoepen. Uiteraard weten de banken dat die klanten nadien andere producten bij hen gaan afnemen. Volgens mij moet de echte strijd nog losbarsten...
Maak hiermee je voordeel, met dit natuurlijk in je achterhoofd.
Maak hiermee je voordeel, met dit natuurlijk in je achterhoofd.
Re: Prijzenoorlog komt stilaan op gang
Die prijzenslag is ter gelegenheid van Batibouw en gaat niet zo blijven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Prijzenoorlog komt stilaan op gang
Dat van die andere producten afnemen.
Dat hopen ze.
Als men vergelijkt stopt ge al snel met producten afnemen.
als vb hier omnium bij de ene factuur bedrag , bij een andere de werkelijke aankoop prijs.
En dat geeft een premie verschil.
Maar ja spaargidsers , mijn kapitaal volgers weten dat.
De anderen ( de grote meute )trappen blindelings in de val.
Het is dan aan de oudjes ( als ze het al beseffen dat ze gepluimd worden )om de kids hierop attent te maken.
Of de kids dat volgen dat advies , met vallen en opstaan en na verloop van tijd gaan de oogjes stilaan open.
Dat hopen ze.
Als men vergelijkt stopt ge al snel met producten afnemen.
als vb hier omnium bij de ene factuur bedrag , bij een andere de werkelijke aankoop prijs.
En dat geeft een premie verschil.
Maar ja spaargidsers , mijn kapitaal volgers weten dat.
De anderen ( de grote meute )trappen blindelings in de val.
Het is dan aan de oudjes ( als ze het al beseffen dat ze gepluimd worden )om de kids hierop attent te maken.
Of de kids dat volgen dat advies , met vallen en opstaan en na verloop van tijd gaan de oogjes stilaan open.
Estate Guru believer.