Printers die je zelf kan bijvullen en die betaalbaar zijn?
Re: Printers die je zelf kan bijvullen en die betaalbaar zijn?
Laserprinter kopen. Heb je al nieuw voor 70 euro
Kan je 10 keer zo veel mee printen als met de maffia inkt !
Kan je 10 keer zo veel mee printen als met de maffia inkt !
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Kleur printen vind ik zonde en absoluut overbodig
Het meeste dat hier geprint wordt is schoolwerk, factuur of iets dergelijks
Als je de drumkit moet vervangen dan is je printer al 3000-5000 pagina's verder en tijd voor een nieuwe.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
-
The_Banker
- Newbie

- Contacteer:
Is een goede optie als je niet wilt afhangen van de inktmaffia.
Zal ik zeker overwegen voor de aankoop van mijn volgende printer
Nadeel is wel de prijs, maar als je veel print en in kleur wil printen is het wel een aanrader.
Zal ik zeker overwegen voor de aankoop van mijn volgende printer
Nadeel is wel de prijs, maar als je veel print en in kleur wil printen is het wel een aanrader.
Wij printen ongeveer 400-500 pagina's per maand (5 schoolgaande kinderen). Na jaren lang HP printers gekocht inktjet en later kleurenlaser. Ben ik overgestapt op een brother laserprinter (zwart wit) met losse drum en toner. De toner bestel ik in duitsland via amazon.de. €16 voor ongeveer 4000 prints. De drum werkt nog perfect na 13000 pagina's
In mijn situatie is dit de meest beste keuze.
In mijn situatie is dit de meest beste keuze.
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Even nog een vraagje gooien in deze discussie.
Ik print eigenlijk op jaarbasis 1 keer per maand en als ik kijk dat dit vaak maar een 5-10 tal pagina's zijn.
Ik heb hier een laserprinter van in 2016 waar ik de originele toner bij aanschaf nog niet van heb moeten vervangen.
Het enigste wat me eigenlijk stoort is de plaats dat dat ding inneemt. Is er een andere optie voor een weiniggebruiker zoals mij?
Er zit nog volgens de software 74 procent inkt in dus als ik ervan uitga dat er een originele samsung toner in zit(1200 pagina's) dan heb ik 300 paginas geprint op 4 jaar tijd...
Ik print eigenlijk op jaarbasis 1 keer per maand en als ik kijk dat dit vaak maar een 5-10 tal pagina's zijn.
Ik heb hier een laserprinter van in 2016 waar ik de originele toner bij aanschaf nog niet van heb moeten vervangen.
Het enigste wat me eigenlijk stoort is de plaats dat dat ding inneemt. Is er een andere optie voor een weiniggebruiker zoals mij?
Er zit nog volgens de software 74 procent inkt in dus als ik ervan uitga dat er een originele samsung toner in zit(1200 pagina's) dan heb ik 300 paginas geprint op 4 jaar tijd...
Timoootjex schreef: ↑29 juli 2020, 20:49 Even nog een vraagje gooien in deze discussie.
"Ik print eigenlijk op jaarbasis 1 keer per maand en als ik kijk dat dit vaak maar een 5-10 tal pagina's zijn."
Via mail naar je mailbox op het werk ( het patronaat ) doorsturen, en daar het laten uitdrukken ( als vergoeding voor de niet betaalde overuren )
Ik heb vorige week via mail zes bestanden naar een printcenter opgestuurd en laten afdrukken. Kostte me vijf euro. Daar kun je geen printer voor kopen.
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Ik heb een vraag gestuurd naar een printcenter hier niet ver vandaan en ik hoop dat dit kan. Ik zal zien of zij iets kunnen aanbieden. Desnoods is optie werk idd ook iets maar aangezien ik daar nu niet heel vaak meer ben en ik toch wel zekerheid wil kan ik het evengoed lokaal vragen.
Ik gebruik nu al een jaar of vijf in mijn Canon printer de inkt die je in de Action koopt aan 9,99 euro voor de 5 patronen. Dat is minder dan een derde van de prijs van de originele patronen.
Die printers kosten rond de 75 euro. (MG5250 en nu MG5750).
En ik moet altijd even in mijn ogen wrijven als ik bij het wisselen van een inktpatroon op het schermpje van de printer zie verschijnen: "er is een originele Canon inktpatroon geplaatst"