Private Banking vragen
TIP
Re: Private Banking vragen
Heeft iemand een idee wat een private banker kan doen aan woonkredieten? Ze hebben een afspraak ingepland voor ons om te bekijken wat mogelijk is... We hebben beiden geen zin om daar geld te parkeren in één of ander bancair fonds. Iemand tips?
In mijn geval was de boodschap van PB duidelijk. Ga eerst bij andere banken informeren voor een lening en wij zullen er dan wel onder gaan. Heb dat zo gedaan en 0,86% vast gekregen.
Wat niet betekent dat zo iets een argument pro-PB is, maar als je dan toch PB klant bent moet je wel profiteren van de lagere kosten bij alle services die je van een bank kan krijgen.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
In sommige gevallen kan je lenen met jouw beleggingen al 'onderpand' het is een vorm van klantenbinding die in de 2 richtingen werkt en niet perse de goedkoopste oplossing is.
Het probleem is dat we nog een langlopende lening hebben staan aan 1,92% vast voor de komende 18 jaar bij deze bank die we kunnen meenemen. Bij een andere bank horen heeft dus geen zin denk ik?
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Gaan luisteren is altijd zinvol, je steekt er altijd iets van op.
Bedankt voor de tips. Ik denk dat het niet kwaad kan om wat advies in te winnen. Mijn vrouw (en haar familie) hebben allen een portefeuille bij Capital at Work en ze stelden voor dat ik dit ook zou overwegen.
Dat is niet altijd zo. Wanneer je je laat informeren op basis van onwaarheden is het eerder contraproductief. Zeker als je weet dat die mensen geslepen verkopers zijn.JulusCesar schreef: ↑Gisteren 18:03 Gaan luisteren is altijd zinvol, je steekt er altijd iets van op.
Bron: het internet.