Private Insurer betrouwbaar?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
Victor Hoppe
- Newbie

- Contacteer:
Private Insurer betrouwbaar?
Ik krijg een voorstel om via de Belgische verzekeringsmaatschappij Private Insurer een tak 23 verzekeringspolis af te sluiten vor mijn beleggingen. Ik ken die verzekeringsmaatschappij niet. Heeft iemand hier positieve of negatieve ervaringen mee?
Re: Private Insurer betrouwbaar?
Wat is de initiële premie gevraagd door Private Insurer ?
De persoonlijke behandeling van het verzekeringscontract Private Insurer vereist een minimale aanvangspremie van 175.000 euro. De activa die voor het contract in aanmerking komen, kunnen echter van zeer diverse aard zijn (aandelen, obligaties, rechten van deelneming in BEVEK's, certificaten, financiële instrumenten, enz.).
De persoonlijke behandeling van het verzekeringscontract Private Insurer vereist een minimale aanvangspremie van 175.000 euro. De activa die voor het contract in aanmerking komen, kunnen echter van zeer diverse aard zijn (aandelen, obligaties, rechten van deelneming in BEVEK's, certificaten, financiële instrumenten, enz.).
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Zo op het eerste gezicht gaat het hier om een tak23 volgens luxemburgs recht. Men spreekt hierbij dikwijls over fonds dédié of een toegewezen fonds.
Het is het favoriete speeltje van sommige family offices (bfo, optima...)
Zoek op de tijd eens het artikel over optima (het grote geld)
Nadeel aan de formule instap taks en hoge kosten van alle partners die aan de zogenaamde gouden driehoek meedoen.
Je zit er dan ook lange tijd aan vast als je het wettelijk wil spelen en ontwijken van successie op die manier is niet legaal tenzij je 10 jaar wacht.
Ik heb het eens bekeken omdat er wel een aantal fondsen tussen zitten die je niet zomaar in België kunt krijgen. Eén van die fondsen kwam dan in de berekeningen van AF en bleek een voltreffer.
Wil je toch toetreden tot zo'n systeem (om welke reden dan ook
) vergelijk dan wat ze aanbieden met deze site :
http://www.courtierbancaire.eu/fonds-dedies" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook bij defa finance (TA) kun je terecht voor een lux tak 23 met fondsen.
Het is het favoriete speeltje van sommige family offices (bfo, optima...)
Zoek op de tijd eens het artikel over optima (het grote geld)
Nadeel aan de formule instap taks en hoge kosten van alle partners die aan de zogenaamde gouden driehoek meedoen.
Je zit er dan ook lange tijd aan vast als je het wettelijk wil spelen en ontwijken van successie op die manier is niet legaal tenzij je 10 jaar wacht.
Ik heb het eens bekeken omdat er wel een aantal fondsen tussen zitten die je niet zomaar in België kunt krijgen. Eén van die fondsen kwam dan in de berekeningen van AF en bleek een voltreffer.
Wil je toch toetreden tot zo'n systeem (om welke reden dan ook
http://www.courtierbancaire.eu/fonds-dedies" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook bij defa finance (TA) kun je terecht voor een lux tak 23 met fondsen.
Uit ervaring weet ik dat Tak23 formidabele mogelijkheden biedt om een massa kosten te maskeren.
Vergeet ook niet dat men verzekeringen in Luxemburg vanaf volgend jaar moet aangeven in de aangifte.
Vergeet ook niet dat men verzekeringen in Luxemburg vanaf volgend jaar moet aangeven in de aangifte.