Probleem activatie gezamelijke Flex met KT-rek.
Probleem activatie gezamelijke Flex met KT-rek.
Ik kreeg daarnet de melding dat er een probleem is met de activatie-overschrijving afkomstig van een gezamelijke Keytrade zichtrekening. De namen zouden niet overeenkomen en er wordt gevraagd om een uittreksel door te zenden zodat men de namen kan zien.
Echter is er een probleem daarmee: Keytrade zet geen namen op de uittreksels. Ik heb 2 bestanden doorgestuurd: 1 met een uittreksel van de gezamelijke zichtrekening en 1 van de gezamelijke spaarrekening om te kunnen bewijzen dat die rekening effectief op onze 2 namen staat. Daar bij interne overschrijvingen tussen Keytrade rekeningen geen naams- of adreswijzigingen kunnen aangebracht worden lijkt mij dit voldoende. Of niet?
Bij deze dus een waarschuwing aan mensen die een gezamelijke Keytrade rekening willen gebruiken als tegenrekening: dat zal dit extra probleem met zich meebrengen. Let dus op dat je niet gewoon een uittreksel doorstuurt, want daar gaan ze bij MY niets mee zijn...
Echter is er een probleem daarmee: Keytrade zet geen namen op de uittreksels. Ik heb 2 bestanden doorgestuurd: 1 met een uittreksel van de gezamelijke zichtrekening en 1 van de gezamelijke spaarrekening om te kunnen bewijzen dat die rekening effectief op onze 2 namen staat. Daar bij interne overschrijvingen tussen Keytrade rekeningen geen naams- of adreswijzigingen kunnen aangebracht worden lijkt mij dit voldoende. Of niet?
Bij deze dus een waarschuwing aan mensen die een gezamelijke Keytrade rekening willen gebruiken als tegenrekening: dat zal dit extra probleem met zich meebrengen. Let dus op dat je niet gewoon een uittreksel doorstuurt, want daar gaan ze bij MY niets mee zijn...
- WebsterMC
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Probleem activatie gezamelijke Flex met KT-rek.
Heb net ook dezelfde mail gekregen. BIj mij kwam de storting van een gezamelijk rabo rekening, en ging die naar een nieuwe gezamelijke rekening bij moneyou.
Als het zo gaat zullen er veel mensen een rekeninguitreksel moeten doorsturen...
Als het zo gaat zullen er veel mensen een rekeninguitreksel moeten doorsturen...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ben al blij dat ik niet alleen ben. Bij NIBC waren daar ook problemen mee, maar zij hebben mij nooit achter een uittreksel gevraagd. Komen de namen voor op een uittreksel van Rabobank?
Heeft iemand al zijn gezamelijke rekening kunnen laten activeren? Of lukt dit enkel nog niet voor Keytrade rekeningen?
We hebben dit verder uitgezocht en hebben dit in uw geval kunnen valideren via de gegevens die u heeft doorgestuurd. U zal hiervan nog op de hoogte worden gebracht.
Het is inderdaad opgelost. Mensen, ik denk dat je best het bewijs levert zoals in mijn eerste post omschreven. Ben blij dat het goed afgelopen is.
Tegenrekening = Gezamenlijke rekening via BNP Fortis = geen problemen mee gehad om gezamenlijke rekening MoneYou te openen.
(Sorry, ben ook nog steeds bij Fortis ...)
(Sorry, ben ook nog steeds bij Fortis ...)
- WebsterMC
- Sr. Member

- Contacteer:
Uiteindelijk heeft het na het doorsturen van de rekeninguitreksel nog 10 dagen! geduurd vooraleer de rekening geactiveerd wered.WebsterMC schreef:Heb net ook dezelfde mail gekregen. BIj mij kwam de storting van een gezamelijk rabo rekening, en ging die naar een nieuwe gezamelijke rekening bij moneyou.
op 7 september het bewijs doorgestuurd en pas op 17 september bericht van activatie!!! (heb dit wel pas gisteren gezien, want was op een deugddoende vakantie zonder internet...)
Zou dit komen door het probleem dat er soms verkeerde namen en adressen op de overschrijving verschenen??
Het gesignaleerde probleem is niet gerelateerd aan het probleem met de onjuiste naam.
We hebben meer aanvragen gekregen dan we hadden verwacht. Hierdoor duurden bepaalde controleprocessen langer dan gewenst. Er zijn inmiddels maatregelen genomen om de om dit op te lossen.
We hebben meer aanvragen gekregen dan we hadden verwacht. Hierdoor duurden bepaalde controleprocessen langer dan gewenst. Er zijn inmiddels maatregelen genomen om de om dit op te lossen.
Ja, ook wij hebben een gezamelijke rekening aangevraagd en het lukt maar niet. De zichtrekening vermeld enkel mijn naam. Dan hebben ze ook een uittreksel gevraagd. Nadat ik dat opgestuurd had, komen ze tot de vaststelling dat dit ook enkel mijn naam bevat... Het lijkt wel een staatsadministratie daar..