Probleem bij DB
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Snapshot
Probleem bij DB
Hey iedereen,
ik heb onlangs een rekening geopend bij DB en moest 1000€ storten. Ipv daarvan heb ik 2000€ gestort, zou dat kwaad kunnen?
Heb het donderdag gestort en staat nog steeds niet op m'n DB rekening, maar het is wel al weg van m'n andere rekening :s
ik heb onlangs een rekening geopend bij DB en moest 1000€ storten. Ipv daarvan heb ik 2000€ gestort, zou dat kwaad kunnen?
Heb het donderdag gestort en staat nog steeds niet op m'n DB rekening, maar het is wel al weg van m'n andere rekening :s
Re: Probleem bij DB
neen, het is gewoon min. 1000eur om uw kaarten te krijgen.
Dat je het bedrag nog niet kan zien op je DB rekening is normaal ... hun systeem is heel traag. Zal er begin volgende week wel opkomen.
Dat je het bedrag nog niet kan zien op je DB rekening is normaal ... hun systeem is heel traag. Zal er begin volgende week wel opkomen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Neen, kan geen kwaad. Er zal gewoon 2.000 Euro op uw rekening staan, ipv 1.000 Euro.
DB is gewoon heel erg traag. 
Maar het komt wel in orde maandag.
-
bibieke73
minstens 1000 euro laten staan op zichtrekening !!!
tot je kaarten ontvangen hebt !!!!
anders kan je zoals ik nadien achter lopen en dat kan lang duren hoor...
tot je kaarten ontvangen hebt !!!!
anders kan je zoals ik nadien achter lopen en dat kan lang duren hoor...
-
Snapshot
Bwa,
ik hoef die kaarten eigenlijk niet.
Wou vooral de spaarrekening...
ik hoef die kaarten eigenlijk niet.
Wou vooral de spaarrekening...
-
Snapshot
Hm, donderdag gestort en staat er nog steeds niet op...Campzie schreef: DB is gewoon heel erg traag.
Moet ik mij zorgen maken???
tja, je kan natuurlijk altijd eens bellen 
Tot nu toe heb ik eigenlijk niet te klagen over de traagheid van DB .
Ik begrijp ook niet goed waarom er € 1000 op de rekening moet staan vooraleer je kaarten krijgt
Ben vorig jaar klant geworden bij DB en heb deze sowieso gekregen terwijl er maar € 50 op stond.
Had wel een termijnrekening genomen toen
Tot nu toe heb ik eigenlijk niet te klagen over de traagheid van DB .
Ik begrijp ook niet goed waarom er € 1000 op de rekening moet staan vooraleer je kaarten krijgt
Ben vorig jaar klant geworden bij DB en heb deze sowieso gekregen terwijl er maar € 50 op stond.
Had wel een termijnrekening genomen toen
-
bibieke73
als je donderdag gestort hebt... en rekening houden met 2 bankwerkdagen...
gaat je geld ten vreoegste maandag zichtbaar worden... en DB is dan nog wat tragerdaarin kan even goed dinsdag of woensdag worden.
Valutadag daarentegen zal wel juist zijn, kijk maar na
gaat je geld ten vreoegste maandag zichtbaar worden... en DB is dan nog wat tragerdaarin kan even goed dinsdag of woensdag worden.
-
Snapshot
Wat is valutadag?bibieke73 schreef: als je donderdag gestort hebt... en rekening houden met 2 bankwerkdagen...
de valutadag is de dag dat de som echt op je rekening is aangekomen. De dag na de valutadag begint een som rente op te brengen (Bij sommige banken al op de valutadag zelf nog geloof ik).
Als je de 2000 euro donderdag gestort hebt moet die inderdaag maandag aangekomen zijn. Maar op DB zie je online altijd de toestand van de vorige bankwerkdag. Wat je gisteren (maandag) online zag, ging dus maar tot vrijdag.
Vandaag zou je die som moeten kunnen zien online, met valutadatum maandag 2 februari.
Als je de 2000 euro donderdag gestort hebt moet die inderdaag maandag aangekomen zijn. Maar op DB zie je online altijd de toestand van de vorige bankwerkdag. Wat je gisteren (maandag) online zag, ging dus maar tot vrijdag.
Vandaag zou je die som moeten kunnen zien online, met valutadatum maandag 2 februari.
-
Snapshot
Ok, het geld staat er op!
Nu krijg ik als bericht "Te regulariseren rekening. Contacteer uw Financial Center voor meer informatie."
Maar dat zal dus ook wat tijd in beslag nemen
Thanks iedereen!
Nu krijg ik als bericht "Te regulariseren rekening. Contacteer uw Financial Center voor meer informatie."
Maar dat zal dus ook wat tijd in beslag nemen
Thanks iedereen!
komt volgende dag vanzelf in orde, geduld is een schone deugd,
dan kan die 2000 naar de spaar en die is dan de volgende dag ook geregulariseerd,
aub,
dan kan die 2000 naar de spaar en die is dan de volgende dag ook geregulariseerd,
aub,
-
bibieke73
ja, regularisatie kan enkele dagen in beslag nemen
typisch Deutsche Bank .... TRAAG
typisch Deutsche Bank .... TRAAG