Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Probleem met afsluiten huurwaarborgrekening - bank werkt niet mee

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
29 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Probleem met afsluiten huurwaarborgrekening - bank werkt niet mee

• Citeer

Bericht door ludo » 21 november 2018, 14:42

MLA85 schreef: ↑21 november 2018, 13:37 Bedankt voor de antwoorden :)

Ik heb de vraag inderdaad ook op Juridisch Forum gesteld, maar het lijkt mij veeleer een praktisch dan een echt juridisch probleem. Ik begrijp dat de bank die gegevens niet aan mijn collega wil verstrekken omwille van privacy-redenen (ook al heeft hij de verhuurder ooit wel gekend en zelf een exemplaar van het huurcontract gehad), maar ik vind het vreemd dat ze zelf geen contact willen opnemen met de verhuurder. Ik vermoed ook weer vanuit privacy-overwegingen (of dat terecht is laat ik in het midden), maar daardoor zit de zaak nu wel muurvast.

Het huurcontract werd hoogstwaarschijnlijk nooit geregistreerd (mijn collega weet er alleszins niets van), dus ik vrees dat er niets anders op zit dan het proberen op te lossen via de hoofdzetel en ev. de ombudsdienst. Het is in elk geval een poging waard.

Bij vrijgave van de huurwaarborg is het gebruikelijk dat de bank aan de verhuurder vraagt om het " document vrijgave huurwaarborg " te ondertekenen. Indien hij niet ten kantore kan komen, zal de bank dit document naar zijn plaatselijk kantoor zenden en hem uitnodigen, dit daar te ondertekenen.
Laatst gewijzigd door ludo op 21 november 2018, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 21 november 2018, 14:51

een huurwaarborg zal ook nooit door de bank vrijgegeven worden als ze de verhuurder niet ZELF de handtekening zien zetten
( bv. een ondertekend formulier dat wordt opgezonden zullen ze nooit aanvaarden, omdat ze de echtheid van de handtekening dan niet k unnen controleren )

een handtekeningtje namaken kan iedereen

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 21 november 2018, 19:08

paul schreef: ↑21 november 2018, 14:51 een huurwaarborg zal ook nooit door de bank vrijgegeven worden als ze de verhuurder niet ZELF de handtekening zien zetten
( bv. een ondertekend formulier dat wordt opgezonden zullen ze nooit aanvaarden, omdat ze de echtheid van de handtekening dan niet k unnen controleren )

Heb ik mij ook bedacht 2 maand geleden toen ik mijn huurwaarborg wou laten vrijgeven, maar KBC aanvaard gewoon een gescande versie van het ondertekende document van vrijgave + kopie ID's van de verhuurders. Ben nooit in een kantoor geweest om mijn huurwaarborg te storten / vrij te geven. Het kan dus wel ...

MLA85
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer MLA85
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door MLA85 » 21 november 2018, 20:41

Jiraisking schreef: ↑21 november 2018, 14:32 Maar waarom zou de bank in kwestie contact moeten opnemen met zijn verhuurder? Kans bestaat dat de verhuurder in kwestie nooit klant is geweest bij de bank, dus ook geen gegevens heeft over hem, behalve zijn naam ...

Heeft de persoon in kwestie dan echt niks van gegevens meer over de verhuur? Een brief? Een mail?
Heel straf verhaal toch, ik wil niemand veroordelen op slordigheid met administratie, maar als burger wordt er toch ook een minimum verwacht aan zelf bepaalde zaken opvolgen. Mensen zien een bank toch iets te snel als tussenpersoon die alle problemen kan oplossen?
De bank moet inderdaad niets, maar je zou toch kunnen denken dat ze begrip zou hebben voor zo'n situatie en zich van haar menselijke kant zou tonen, hetzij door die gegevens te geven, hetzij door zelf contact op te nemen met de verhuurder, indien mogelijk. Uiteindelijk gaat het hier om veel geld hé (die waarborg staat al jarenlang geblokkeerd en blijft intresten genereren, al zullen die tegenwoordig niet meer zo hoog zijn). Ik heb jarenlang als juriste op een notariskantoor gewerkt. Als aanspreekpunt kreeg ik toen ook geregeld vragen van mensen (niet eens noodzakelijk cliënten) wiens problemen ik of de notaris niet kon oplossen, maar die ik wel een eerstelijnsadvies kon geven en/of kon doorverwijzen naar de juiste instanties. Ik had hen perfect wandelen kunnen sturen wegens "niet mijn job", maar ik vond het niet meer dan normaal om die mensen op weg te helpen en dat werd ook in dank afgenomen.

Mijn collega heeft inderdaad geen enkel document meer. Ik vind het ook een heel straf verhaal, maar het is wat het is. Hij was aanvankelijk met zijn probleem naar de CFO van mijn firma gegaan in de hoop dat deze hem kon helpen, maar uiteindelijk werd ik er als juriste bijgehaald. Maar ik zie niet meteen een juridisch drukmiddel, afgezien van de mogelijkheid tot het indienen van een klacht bij de hoofdzetel (en indien dat niets uithaalt, Ombudsfin). Als dat niet helpt, zal het daar allicht eindigen. Ik denk niet dat mijn collega naar de vrederechter zal stappen. Sowieso kan ik hem daarbij niet helpen, vermits ik geen advocate ben.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 21 november 2018, 22:03

Jiraisking schreef: ↑21 november 2018, 19:08
paul schreef: ↑21 november 2018, 14:51 een huurwaarborg zal ook nooit door de bank vrijgegeven worden als ze de verhuurder niet ZELF de handtekening zien zetten

Heb ik mij ook bedacht 2 maand geleden toen ik mijn huurwaarborg wou laten vrijgeven, maar KBC aanvaard gewoon een gescande versie van het ondertekende document van vrijgave + kopie ID's van de verhuurders. Ben nooit in een kantoor geweest om mijn huurwaarborg te storten / vrij te geven. Het kan dus wel ...

ALS HET misloopt met een valse handtekening dan is het de schuld van de bank en moet zij ervoor opdraaien
de kantoorhouder van Argenta, wil het enkel als hij die persoon zelf zijn handtekening ziet zetten

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 21 november 2018, 23:59

Bij kbc kan alles digitaal afgehandeld worden.
https://www.kbc.be/particulieren/nl/pro ... gL8V_D_BwE

Ook de huurwaarborg bij Korfine kan eenvoudig vrijgemaakt worden met enkel het ingevulde formulier en beider handtekening.
https://www.korfine.be/products/security-deposit

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 22 november 2018, 09:03

MLA85 schreef: ↑21 november 2018, 20:41
Jiraisking schreef: ↑21 november 2018, 14:32 Maar waarom zou de bank in kwestie contact moeten opnemen met zijn verhuurder? Kans bestaat dat de verhuurder in kwestie nooit klant is geweest bij de bank, dus ook geen gegevens heeft over hem, behalve zijn naam ...

Heeft de persoon in kwestie dan echt niks van gegevens meer over de verhuur? Een brief? Een mail?
Heel straf verhaal toch, ik wil niemand veroordelen op slordigheid met administratie, maar als burger wordt er toch ook een minimum verwacht aan zelf bepaalde zaken opvolgen. Mensen zien een bank toch iets te snel als tussenpersoon die alle problemen kan oplossen?
De bank moet inderdaad niets, maar je zou toch kunnen denken dat ze begrip zou hebben voor zo'n situatie en zich van haar menselijke kant zou tonen, hetzij door die gegevens te geven, hetzij door zelf contact op te nemen met de verhuurder, indien mogelijk. Uiteindelijk gaat het hier om veel geld hé (die waarborg staat al jarenlang geblokkeerd en blijft intresten genereren, al zullen die tegenwoordig niet meer zo hoog zijn). Ik heb jarenlang als juriste op een notariskantoor gewerkt. Als aanspreekpunt kreeg ik toen ook geregeld vragen van mensen (niet eens noodzakelijk cliënten) wiens problemen ik of de notaris niet kon oplossen, maar die ik wel een eerstelijnsadvies kon geven en/of kon doorverwijzen naar de juiste instanties. Ik had hen perfect wandelen kunnen sturen wegens "niet mijn job", maar ik vond het niet meer dan normaal om die mensen op weg te helpen en dat werd ook in dank afgenomen.

Mijn collega heeft inderdaad geen enkel document meer. Ik vind het ook een heel straf verhaal, maar het is wat het is. Hij was aanvankelijk met zijn probleem naar de CFO van mijn firma gegaan in de hoop dat deze hem kon helpen, maar uiteindelijk werd ik er als juriste bijgehaald. Maar ik zie niet meteen een juridisch drukmiddel, afgezien van de mogelijkheid tot het indienen van een klacht bij de hoofdzetel (en indien dat niets uithaalt, Ombudsfin). Als dat niet helpt, zal het daar allicht eindigen. Ik denk niet dat mijn collega naar de vrederechter zal stappen. Sowieso kan ik hem daarbij niet helpen, vermits ik geen advocate ben.
Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp dat dit super vervelend is, maar zoals reeds gezegd: wie zegt dat de bank meer info heeft dan je collega zelf? Ze zullen zijn naam wel hebben, maar het huurcontract zelf zit waarschijnlijk zeer ver weg gearchiveerd, ik begrijp de bank in kwestie wel, zij gaan tijd en moeite in iets steken dat hun niks opbrengt ... Ik zou denken dat ze hier misschien wel tussenbeide kunnen komen gezien een kleine kost, dat zou niet onlogisch zijn ?

MLA85
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer MLA85
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door MLA85 » 22 november 2018, 19:49

@ Jiraisking:

De bank heeft weldegelijk het adres van de voormalige verhuurder. Meer nog, de bankbediende kon dit direct oproepen op zijn/haar PC. Onze CFO had namelijk gebeld met het lokaal agentschap en men heeft hem dat bevestigd. Alleen wilde die persoon het adres dus niet geven. Of dat het actuele adres is, is natuurlijk een andere vraag, maar het is tenminste een aanknopingspunt.

Maar ik snap je punt hoor. Banken zijn nu eenmaal commercieel ingesteld en gaan hier inderdaad niets aan verdienen. Al stel ik mij dan wel vragen bij hun klantenservice, want uiteindelijk laten ze hierdoor hun klant (die immers die rekening bij hen heeft geopend) in de kou staan. In elk geval, ik denk niet dat mijn collega er een probleem mee zou hebben om de bank te vergoeden voor de gedane moeite, als hem dat maar verder op weg zou kunnen helpen.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 22 november 2018, 20:05

MLA85 schreef: ↑22 november 2018, 19:49 @ Jiraisking:

De bank heeft weldegelijk het adres van de voormalige verhuurder. Meer nog, de bankbediende kon dit direct oproepen op zijn/haar PC. Onze CFO had namelijk gebeld met het lokaal agentschap en men heeft hem dat bevestigd. Alleen wilde die persoon het adres dus niet geven. Of dat het actuele adres is, is natuurlijk een andere vraag, maar het is tenminste een aanknopingspunt.

Maar ik snap je punt hoor. Banken zijn nu eenmaal commercieel ingesteld en gaan hier inderdaad niets aan verdienen. Al stel ik mij dan wel vragen bij hun klantenservice, want uiteindelijk laten ze hierdoor hun klant (die immers die rekening bij hen heeft geopend) in de kou staan. In elk geval, ik denk niet dat mijn collega er een probleem mee zou hebben om de bank te vergoeden voor de gedane moeite, als hem dat maar verder op weg zou kunnen helpen.
Is het niet zo dat de bank verplicht is een " vrijgave huurwaarborg " te verzenden naar de andere party,of hem te verzoeken naar zijn plaatselijk kantoor te gaan, om de waarborg vrij te geven ??? Of toch op zijn minst hun medewerking hieraan te verlenen???

Is toch dikke mizerie om je huurwaarborg terug te krijgen,het vredegerecht zit er vol van, en dan moet de gedaagde party nog vrijwlillig verschijnen ( hij is dat niet verplicht in verzoening procedure ) en dan kan je de volgende stap doen, via dagvaardiging met advokaat, en dan kost het geld.

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 23 november 2018, 08:52

MLA85 schreef: ↑22 november 2018, 19:49 @ Jiraisking:

Geloof me, het probleem situeert zich hier niet in de sfeer van al dan niet willen meewerken, maar GDPR. De bankbediende in kwestie mag dit ook helemaal niet geven sinds de GDPR regelgeving van kracht is. Als ze dit wel zou doen, hebben ze al direct miserie in dat kantoor. Heb me de laatste weken ook mateloos gestoord aan de meest absurde gevolgen van GDPR, maar het is wat het is ...

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 23 november 2018, 08:52

[/quote]

Is het niet zo dat de bank verplicht is een " vrijgave huurwaarborg " te verzenden naar de andere party,of hem te verzoeken naar zijn plaatselijk kantoor te gaan, om de waarborg vrij te geven ??? Of toch op zijn minst hun medewerking hieraan te verlenen???

[/quote]
Bij mijn weten niet, is de verantwoordelijkheid van de huurder ...

agnetha
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer agnetha
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door agnetha » 8 december 2018, 21:01

Als verhuurder zijn wij nooit naar de bank geweest voor vrijgave van de huurwaarborg. De gewezen huurster legde ons een documentje voor ter ondertekening en klaar was kees.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 8 december 2018, 21:03

Dan is de bank soepel geweest, op haar eigen risico

Mijn bankier vertelde mij dat een handtekeningtje in dergelijke situatie vlug is nagemaakt , hij eist altijd dat ze in dergelijke situatie ter plaatse te handtekening komen zetten terwijl hij het ziet

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 9 december 2018, 14:14

paul schreef: ↑8 december 2018, 21:03 Dan is de bank soepel geweest, op haar eigen risico

Mijn bankier vertelde mij dat een handtekeningtje in dergelijke situatie vlug is nagemaakt , hij eist altijd dat ze in dergelijke situatie ter plaatse te handtekening komen zetten terwijl hij het ziet
Er zijn genoeg banken die dit gewoon online afhandelen hoor. Mits uploaden huurcontract, ID van alle verhuurders, getekend formulier, ...

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

29 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy