Probleem met Vanden Borre- vrij goed opgelost
Re: Probleem met Vanden Borre- vrij goed opgelost
Ik zal nooit nog iets in de vdb kopen. Mijn scheermachine van 150 euro was na 3 jaar stuk. Ik vermoedde de batterij. Ik terug naar de winkel. Gezien het ding uit garantie was moest ik 40 euro betalen om er nog maar naar te laten kijken zonder garantie op herstelling. Gezien het volgens mij de batterij was ben ik het afgebold en heb het ding zelf thuis open gegooid. Daar bleek dat er in een scheermachine van 150 euro een oplaadbaar AA batterijtje van een paar euro zat. En het leukste van al was dat de polen van de batterij vastgesoldeerd zaten aan de contactpunten zodat je de batterij niet eens kon vervangen. Je kon het ding ook niet gebruiken op netstroom het moest opgeladen zijn anders ging het niet.
Ik heb dan maar een scheermachine in de aldi gekocht voor een fractie van die 150 euro. Deze heeft wel een verwijderbare batterij en kun je wel gebruiken op netstroom.
Die grote ketens a la vdb, krefel, mediamarkt blijf ik nu zo ver mogelijk van weg. Verkopen kunnen ze goed maar van klantenservice hebben ze weinig kaas gegeten.
Ik heb dan maar een scheermachine in de aldi gekocht voor een fractie van die 150 euro. Deze heeft wel een verwijderbare batterij en kun je wel gebruiken op netstroom.
Die grote ketens a la vdb, krefel, mediamarkt blijf ik nu zo ver mogelijk van weg. Verkopen kunnen ze goed maar van klantenservice hebben ze weinig kaas gegeten.
Een vastgesoldeerd contact kan je toch ook gewoon weer lossolderen?
Ja dan moet je wel eerst een soldeerbout hebben. En solderen aan een batterij ook al is het een kleintje lijkt mij toch precies niet zo veilig.
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Jup, kabels mag je echt niet gaan vergelijken, dat is iets waar grootzaken en speciaalzaken belachelijk veel geld aan verdienen. Ik ga toch ook naar de Action daarvoor.
En weet je, hetgeen je zegt is wel waar, maar dat is bij elke winkel zo, denk je dat een lokale speciaalzaak een stofzuiger die ze terugbrengen in de vuilbak gaat gooien? Of terug gaat sturen naar de leverancier en die dan zomaar een andere krijgt, ik geloof daar niets van. Dat risico heb je dus altijd.
Persoonlijk al best vaak wat gekocht bij VDB (tablet, scheerapparaat, vervangstuk scheerapparaat, pc met scherm). Eigenlijk geen klagen over (tot nu toe), het enige waarvan we konden klagen was de tablet en die heb ik na 22 maanden dus 'terugbetaald' gekregen.
Ach, ik postte net nog hoe slecht het ergens was, het mag ook gezegd worden als het ergens goed is (ook al is dat een momentsopname)
En weet je, hetgeen je zegt is wel waar, maar dat is bij elke winkel zo, denk je dat een lokale speciaalzaak een stofzuiger die ze terugbrengen in de vuilbak gaat gooien? Of terug gaat sturen naar de leverancier en die dan zomaar een andere krijgt, ik geloof daar niets van. Dat risico heb je dus altijd.
Persoonlijk al best vaak wat gekocht bij VDB (tablet, scheerapparaat, vervangstuk scheerapparaat, pc met scherm). Eigenlijk geen klagen over (tot nu toe), het enige waarvan we konden klagen was de tablet en die heb ik na 22 maanden dus 'terugbetaald' gekregen.
Ach, ik postte net nog hoe slecht het ergens was, het mag ook gezegd worden als het ergens goed is (ook al is dat een momentsopname)

Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
@centiempje,
Groot gelijk om iets te posten als het ook eens goed is.
Ik ben misschien bevooroordeeld omdat ik er ooit een HiFi-installatie kocht waarvan ik kon bewijzen dat die bij de concurrentie honderden Euro goedkoper was. In het kader van hun 'laagste prijs garantie' kreeg ik van hen dan ook die HiFi aan die goedkopere prijs. Hij was wel niet binnen en werd mij opgestuurd. Hij kwam dan bij ons thuis toe, ik sluit alles aan, zet hem aan, en ik hoorde een enorme knal en er kwam zwarte rook uit. Ik schrok me te pletter.
Ze hebben hem wel terugbetaald, maar dat was niet geheel probleemloos. De vraag was immers of ik misschien niet iets verkeerd had gedaan.
Dus ja, ik ben wel bevooroordeeld. Het is de dichtstbijzijnde elektrozaak voor mij, kilometers in het rond, anders kwam ik er sowieso nooit meer.
Groot gelijk om iets te posten als het ook eens goed is.
Ik ben misschien bevooroordeeld omdat ik er ooit een HiFi-installatie kocht waarvan ik kon bewijzen dat die bij de concurrentie honderden Euro goedkoper was. In het kader van hun 'laagste prijs garantie' kreeg ik van hen dan ook die HiFi aan die goedkopere prijs. Hij was wel niet binnen en werd mij opgestuurd. Hij kwam dan bij ons thuis toe, ik sluit alles aan, zet hem aan, en ik hoorde een enorme knal en er kwam zwarte rook uit. Ik schrok me te pletter.
Ze hebben hem wel terugbetaald, maar dat was niet geheel probleemloos. De vraag was immers of ik misschien niet iets verkeerd had gedaan.
Dus ja, ik ben wel bevooroordeeld. Het is de dichtstbijzijnde elektrozaak voor mij, kilometers in het rond, anders kwam ik er sowieso nooit meer.
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Hoh, geloof mij, ik heb ook negatieve ervaring met VDB hoor! Zelfs de winkel waar ik nu nog ga.
Toen we net een huis gekocht hadden, hadden we ook een wasmachine nodig (net als nog zoveel spullen), gingen we bij VDB langs, massas opdringerige verkoper! Die vroeg zelfs of we zelf beslisten over de aankoop of dat misschien onze ouders nog goedkeuring moesten, huh, wat? Uiteindelijk was hij zo raar aan het doen, dat we gewoon besloten weg te gaan...
Toen we net een huis gekocht hadden, hadden we ook een wasmachine nodig (net als nog zoveel spullen), gingen we bij VDB langs, massas opdringerige verkoper! Die vroeg zelfs of we zelf beslisten over de aankoop of dat misschien onze ouders nog goedkeuring moesten, huh, wat? Uiteindelijk was hij zo raar aan het doen, dat we gewoon besloten weg te gaan...

Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Dat heb je met dingen die je aan knalprijzen koopt. Of had je misschien een hit opgezet die knaller van de week was?pisa schreef:ik hoorde een enorme knal
Ik weet het niet meer juist.Yaris schreef:Dat heb je met dingen die je aan knalprijzen koopt. Of had je misschien een hit opgezet die knaller van de week was?pisa schreef:ik hoorde een enorme knal
Het was misschien één van de thema-CD's van Frank Zappa. Die met alleen maar gitaarsolo's of die met alleen maar drumsolo's.
Het was in geen geval K3

Ik heb momenteel een probleem met Vanden Borre dat nog niet opgelost is. Ik heb een bestelling gedaan die volledig de mist is ingegaan. Wat er gebeurd is:

- Ik wilde gisterenmorgen inloggen op mijn account bij Vanden Borre maar was het wachtwoord vergeten. Ik klik dus op de knop "Wachtwoord vergeten". Ik krijg onmiddellijk de melding dat een mail verstuurd is met een nieuw wachtwoord. Ik wacht nu nog altijd op dat nieuw wachtwoord.
- Ik doe mijn bestelling dan maar zonder mijn account. Ik werk de bestelling helemaal af en er wordt mij een bevestiging beloofd. Ik wacht nu nog altijd op die bevestiging.
- Deze morgen ben ik het beu en annuleer ik mijn bestelling via een mail naar hun Webshop. Geen reactie.
- Ik heb vanavond een intern bericht gestuurd op hun website. Eens zien wat dat gaat geven.

-
- Hero Member
- Contacteer:
Yaris,
Ik heb al besteld bij vandenborre en hun transparantheid is echt ondermaats. Zeker met producten die je besteld en dan plots niet in voorraad zijn
Ik heb al besteld bij vandenborre en hun transparantheid is echt ondermaats. Zeker met producten die je besteld en dan plots niet in voorraad zijn

Hoe komt het dat Yaris op zo een oud forum kan reageren?
Misschien wat problemen met de kerstdrukte Yaris. Iedereen wil nog snel een kadotje of buitenverwarming.
Mogelijk heb je morgen 6 mails van hun ..
Misschien wat problemen met de kerstdrukte Yaris. Iedereen wil nog snel een kadotje of buitenverwarming.
Mogelijk heb je morgen 6 mails van hun ..
Dat zijn automatisch verstuurde mails. Zelfs als honderd klanten tegelijk een online bestelling doen worden die mails in een paar seconden verstuurd.
Vorige week heb ik iets met Vanden Borre meegemaakt, waardoor ze me ook niet meer snel gaan terugzien
.
Mijn stofzuiger had de geest gegeven. Dus ging ik naar Vanden Borre, omdat dat iets dichter bij is dan andere winkels.
Na een hele tijd buiten aanschuiven, was het eindelijk aan mij. Kreeg ik daar te horen dat ik de winkel niet in mocht, dat ik er niets kon kopen, tenzij online
Je kon alleen nog afhalen.
Daarop ben ik naar Krefel gereden, daar mocht ik wel gewoon binnen, hebben ze me goed geholpen en heb ik uitleg gekregen over de verschillen van de toestellen, en heb ik gekocht. Voortaan zal ik wel wat verder rijden, en naar Krefel gaan als ik iets nodig heb.

Mijn stofzuiger had de geest gegeven. Dus ging ik naar Vanden Borre, omdat dat iets dichter bij is dan andere winkels.
Na een hele tijd buiten aanschuiven, was het eindelijk aan mij. Kreeg ik daar te horen dat ik de winkel niet in mocht, dat ik er niets kon kopen, tenzij online

Daarop ben ik naar Krefel gereden, daar mocht ik wel gewoon binnen, hebben ze me goed geholpen en heb ik uitleg gekregen over de verschillen van de toestellen, en heb ik gekocht. Voortaan zal ik wel wat verder rijden, en naar Krefel gaan als ik iets nodig heb.
Ik koop bijna alles van witgoed en kleine huishoudartikelen bij VDB.
Super content van. Het gekke is wel, ik ken een verkoper die bij VDB en Krefel gewerkt heeft en hij zei me dat Krefel veel beter is. Raar, nooit zo ervaren. Zeker naar garantie toe zou Krefel veel fairder zijn dan VDB.
Super content van. Het gekke is wel, ik ken een verkoper die bij VDB en Krefel gewerkt heeft en hij zei me dat Krefel veel beter is. Raar, nooit zo ervaren. Zeker naar garantie toe zou Krefel veel fairder zijn dan VDB.