Problemen aanmelden nieuwe website DB
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Problemen aanmelden nieuwe website DB
Dit bericht hoort wellicht niet helemaal hier te staan, maar ik vond niet direct een betere optie.
Zijn er nog spaargidsers die problemen hebben om in te loggen op de vernieuwde website van Deutsche Bank ?
Bij mij doet die niets. Gelukkig staat er nog een link naar de oude website, zodat ik toch nog het nodige kan doen. Maar de vraag is natuurlijk : voor hoelang nog ?
Ik heb bij de lancering onmiddellijk contact opgenomen met DB, zij hebben met mij alles doorlopen, mijn gegevens nagekeken, maar kunnen geen reden zien waarom het niet zou lukken.
Ondertussen heb ik nog mijn browser (Firefox) laten updaten, nog steeds hetzelfde resultaat.
Zijn er nog spaargidsers die problemen hebben om in te loggen op de vernieuwde website van Deutsche Bank ?
Bij mij doet die niets. Gelukkig staat er nog een link naar de oude website, zodat ik toch nog het nodige kan doen. Maar de vraag is natuurlijk : voor hoelang nog ?
Ik heb bij de lancering onmiddellijk contact opgenomen met DB, zij hebben met mij alles doorlopen, mijn gegevens nagekeken, maar kunnen geen reden zien waarom het niet zou lukken.
Ondertussen heb ik nog mijn browser (Firefox) laten updaten, nog steeds hetzelfde resultaat.
Re: Problemen aanmelden nieuwe website DB
Hier werkt het al vanaf het begin feilloos, Ann.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb hieromtrent ook geen problemen.
Idem.
Chrome al eens geprobeerd?
Chrome al eens geprobeerd?
No problem met Safari.
Hoe doe ik dat ? Is het gewoon naar de Add Ons gaan en die allemaal disablen of kan het anders ?
De enige die geïnstalleerd zijn is Adblock, Ghostery, en onlangs Belgium eID.
Websites van banken open ik trouwens ook altijd in een private window.
zie het FF Help-menu...
OK, zie het er nu idd tussenstaan.
Heb ondertussen ontdekt dat ik wel kan inloggen als ik ghostery tijdelijk disable. Terwijl ik er daarvoor nooit problemen mee heb gehad...
Heb ondertussen ontdekt dat ik wel kan inloggen als ik ghostery tijdelijk disable. Terwijl ik er daarvoor nooit problemen mee heb gehad...