Problemen bij afsluiting van spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Demessemaeker
- Newbie

- Contacteer:
Problemen bij afsluiting van spaarrekening
Ik vraag bij mijn bank mijn spaarrekening definitief af te sluiten en me het gespaarde kapitaal en de interest uit te betalen. De bank stort het kapitaal na enkele dagen op mijn zichtrekening, maar niet de interesten. Als uitleg wordt me verteld dat het bedrag aan interesten pas op het einde van de lopende maand wordt uitbetaald (ze zouden het nu niet kunnen berekenen!) . Eerste vraag: mag de datum van uitbetaling zomaar willekeurig door de bank worden bepaald? Maar goed we aanvaarden wat we blijkbaar niet direkt kunnen veranderen. Nu einde maand wordt er echter weer niets uitbetaald.
Volgens de bank is men het vergeten en zijn we verplicht te wachten op onze centen tot het einde van de volgende maand . Het gaat niet anders beweert de bank, het is zo hun systeem en zij kunnen dat zo maar niet voor een individuele klant veranderen. Tweede vraag: hebben banken het recht naar eigen inzichten (en profijt) de uitbetaling van interesten uit te stellen tot het hen toevallig goed uitkomt? Dien klacht in zegt me een bankbediende. Wel we hebben dat gedaan en krijgen geen antwoord.
Volgens de bank is men het vergeten en zijn we verplicht te wachten op onze centen tot het einde van de volgende maand . Het gaat niet anders beweert de bank, het is zo hun systeem en zij kunnen dat zo maar niet voor een individuele klant veranderen. Tweede vraag: hebben banken het recht naar eigen inzichten (en profijt) de uitbetaling van interesten uit te stellen tot het hen toevallig goed uitkomt? Dien klacht in zegt me een bankbediende. Wel we hebben dat gedaan en krijgen geen antwoord.
Re: Problemen bij afsluiting van spaarrekening
Deutsche Bank?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
marc verbeek
- Newbie

- Contacteer:
Heb juist hetzelfde meegemaakt.
En, ja, bij DB.
Blijkbaar doen ze het altijd zo.
En, ja, bij DB.
Blijkbaar doen ze het altijd zo.
-
Guest
Klacht formuleren bij hun eigen klachtendienst.Demessemaeker schreef:Als uitleg wordt me verteld dat het bedrag aan interesten pas op het einde van de lopende maand wordt uitbetaald (ze zouden het nu niet kunnen berekenen!). Nu einde maand wordt er echter weer niets uitbetaald.
Volgens de bank is men het vergeten en zijn we verplicht te wachten op onze centen tot het einde van de volgende maand.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Wat is dat toch moeilijk, een spaarrekening afsluiten.
Dames, heren; welkom in de 21 ste eeuw
Dames, heren; welkom in de 21 ste eeuw
-
Demessemaeker
- Newbie

- Contacteer:
Inderdaad het is de D.B. die moeilijk doet. Niet te begrijpen. Ben benieuwd hoelang dit spelletje nog gaat duren. Maar als aan mijn klacht geen gunstig gevolg wordt gegeven dan zijn ze deze klant zeker kwijt.
Haha, typisch dat het weer Deutsche Bank is. En dan maar reclame maken dat ze opkomen voor de spaarder... laat me niet lachen! Ik ben die bank zo beu als wat, altijd opnieuw heb je er zever mee, ze doen het precies opzettelijk. Alleen weet ik niet goed welk een goed alternatief is: alvast geen grootbank en ook geen bank waar ze bijna niks van producten hebben (Rabobank).