Problemen bij Argenta internetbankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Problemen bij Argenta internetbankieren
Als je een internetabonnement hebt kan je je uittreksels in PDF binnenhalen en op je PC plaatsen. Geen papier meer nodig (niet je eigen papier, niet het papier van het kantoor), geen verplaatsing naar het kantoor nodig, geen portkosten.A380 schreef:En ik die dacht dat ze tenminste de enorm papierverslindende rekeninguittreksels gingen aanpakken. Bedankt Argenta, blijf maar in de Middeleeuwen...
Wat is argenta weera l traag, gaat het weer herbeginnen ??
Op verschillende computers geprobeerd, duurt telkens 10tallen seconden voor er iets is geopend
Op verschillende computers geprobeerd, duurt telkens 10tallen seconden voor er iets is geopend

Wacht maar binnen een dikke 2 weken zal 10 sec nog snel zijn 

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Deze voormiddag geprobeerd, maar ondanks veel geduld uiteindelijk moeten uitloggen.
Rond 14u ging het zonder problemen. Hopelijk gaan we rond nieuwjaar niet dezelfde traagheid ondervinden als vorige jaren.
Wie heeft deze bank gekozen als 'bank van het jaar en waarom'?
Rond 14u ging het zonder problemen. Hopelijk gaan we rond nieuwjaar niet dezelfde traagheid ondervinden als vorige jaren.
Wie heeft deze bank gekozen als 'bank van het jaar en waarom'?
Dat vraag ik mij ook al enkele jaren af, beste marcus...marcus schreef: Wie heeft deze bank gekozen als 'bank van het jaar en waarom'?
+1 Nightwolf & Marcus
tja, sommige mensen blijven hier Argenta met hand & tand verdedigen...een internetbank is Argenta NOOIT geweest & zal het ook NOOIT zijn....Ik vecht er niet meer tegen....Kabouter Lui zou zeggen: 'ik word zo moe van die mensen
'
tja, sommige mensen blijven hier Argenta met hand & tand verdedigen...een internetbank is Argenta NOOIT geweest & zal het ook NOOIT zijn....Ik vecht er niet meer tegen....Kabouter Lui zou zeggen: 'ik word zo moe van die mensen

-
- VIP member
- Contacteer:
Argenta is meer tussen in vind ik. Niet echt een "grootbank" en niet echt een internetbank 

Argenta verschuift stilaan van de grootste kleinbank naar de kleinste grootbank
pfr ok (petercam)Davy V schreef: Gebruik een bank waarvoor ze de beste in zijn.Argenta zal idd nooit de beste zijn in internetbankieren.Maar zij hebben wel andere troeven.Goed pensioenfonds,gratis Visa en gratis bankkaarten.
gratis visa: heb ik ook via citibank en 2 X 100 € 3% cashback per jaar = 200 €
bankkaarten gratis bij keytrade + 2 €cent per verrichting gratis...(30-40 €/jaar)
dus zit goedkoper & beter & NOOIT problemen om in te loggen!
ik betaal 0 €!!!!
Ik doe 90% internetaankopen: ebay, amazon, belkrediet,...
Ik doe 90% internetaankopen: ebay, amazon, belkrediet,...
Net een paar verrichtingen gedaan op Argenta.
Tergend traag ging het weer allemaal.
Elk jaareinde is het hetzelfde liedje.
Heel irritant.
Heel irritant.
hoe te voorkomen dat u zich ergert
misschien gebruik maken van domiciel
misschien gebruik maken van doorlopende opdrachten.
zal niet veel meer overblijven wat nog manueel moet ingegeven worden.
en er zijn programs waarmede ge aan geldbeheer kunt doen op uwe pc ,
ge weet dan perfect waar en wanneer het schoentje kan wringen.
en weet dat domiciel betalingen ten alle tijde kunnen teruggevraagd worden ( bestemmeling krijgt dan zijn centjes niet )
is handig al ge niet akkoord gaat met een betaalde domiciel een bank werkdag of 7 tijd om te herroepen.
misschien gebruik maken van domiciel
misschien gebruik maken van doorlopende opdrachten.
zal niet veel meer overblijven wat nog manueel moet ingegeven worden.
en er zijn programs waarmede ge aan geldbeheer kunt doen op uwe pc ,
ge weet dan perfect waar en wanneer het schoentje kan wringen.
en weet dat domiciel betalingen ten alle tijde kunnen teruggevraagd worden ( bestemmeling krijgt dan zijn centjes niet )
is handig al ge niet akkoord gaat met een betaalde domiciel een bank werkdag of 7 tijd om te herroepen.

Estate Guru believer.
@Platin, uw opmerking raakt kant, noch wal.
"hoe te voorkomen dat u zich ergert"
uw reactie niet lezen
Ik ben een ex-argenta klant. Argenta was goed tot jaren 2000. Met de opkomst van internet bleven ze hangen in het verleden.
Met uw redenering moet een DACIA klant zich niet ergeren als zijn autoslot telkens vastvriest als de temperatuur iets onder 0 gaat...Garagist moet dan zeggen: 'maar meneer, u zorgt gewoon dat U 1 uurtje vroeger opstaat om dat slot te ontdooien, en bovendien hebt U een dacia, geen A-merk, en ook pak minder betaald, dan neemt U de ongemakken er maar bij' Zo'n redering gebruikt U!
In de 6 jaar dat ik Keytrade gebruik heb ik Nooit, NOOIT, of nimmer 1 X niet kunnen inloggen. Tja, zegt genoeg....en die bank is nog 'gratisser'* dan de 'beste bank'
*Al menig maal uitgelegd.
Citibank 1 X in 4-5 jaar niet kunnen inloggen.
Mijn gas/water gaat via domiciliering.
internet edpnet heb ik gevraagd maandelijks via VISA te betalen (omdat ik dan 3% korting krijg
)=> heb ik bank niet voor nodig, wel voor de maandelijks facturen te betalen (NIET via domiciliëring, zodat ik net voor vervaldatum kan betalen
)
kinderopvang betaal ik ook graag, zodat ik zie dat facturen kloppen!
"en er zijn programs waarmede ge aan geldbeheer kunt doen op uwe pc "
=> die mijnheer kan heus zijn geld beheren (wij allemaal trouwens hier)
"en weet dat domiciel betalingen ten alle tijde kunnen teruggevraagd worden ( bestemmeling krijgt dan zijn centjes niet )"
Ja, wees maar gerust dat je dan deurwaarder krijgt, ook al heb je gelijk....ge moet eerst betalen om nadien uw geld terug te krijgen!
"hoe te voorkomen dat u zich ergert"
uw reactie niet lezen

Ik ben een ex-argenta klant. Argenta was goed tot jaren 2000. Met de opkomst van internet bleven ze hangen in het verleden.
Met uw redenering moet een DACIA klant zich niet ergeren als zijn autoslot telkens vastvriest als de temperatuur iets onder 0 gaat...Garagist moet dan zeggen: 'maar meneer, u zorgt gewoon dat U 1 uurtje vroeger opstaat om dat slot te ontdooien, en bovendien hebt U een dacia, geen A-merk, en ook pak minder betaald, dan neemt U de ongemakken er maar bij' Zo'n redering gebruikt U!

In de 6 jaar dat ik Keytrade gebruik heb ik Nooit, NOOIT, of nimmer 1 X niet kunnen inloggen. Tja, zegt genoeg....en die bank is nog 'gratisser'* dan de 'beste bank'

Citibank 1 X in 4-5 jaar niet kunnen inloggen.
Mijn gas/water gaat via domiciliering.
internet edpnet heb ik gevraagd maandelijks via VISA te betalen (omdat ik dan 3% korting krijg

kinderopvang betaal ik ook graag, zodat ik zie dat facturen kloppen!
"en er zijn programs waarmede ge aan geldbeheer kunt doen op uwe pc "
=> die mijnheer kan heus zijn geld beheren (wij allemaal trouwens hier)

"en weet dat domiciel betalingen ten alle tijde kunnen teruggevraagd worden ( bestemmeling krijgt dan zijn centjes niet )"
Ja, wees maar gerust dat je dan deurwaarder krijgt, ook al heb je gelijk....ge moet eerst betalen om nadien uw geld terug te krijgen!
Ja, wees maar gerust dat je dan deurwaarder krijgt, ook al heb je gelijk....ge moet eerst betalen om nadien uw geld terug te krijgen![/quote]
och precies grote ergernissen
erger u zo niet , aan zoiets tijd besteden
er zijn andere belangrijker zaken in het leven.
en nen deurwaarder nog nooit van dichtbij gezien ondanks al een paar domiciel blokkeringen.
is maar voor wat ge het blokkeert he.
en als ex klant waarom zo kankeren.
kanker zelf toch niet op de door u zo geroemde betere.
als ge wat ouder wordt zult ge wel wat meer kunnen relativeren.
nog nooit gehoord dat de bancontakt computer tilt slaat , trop is trop teveel is te veel.
zal de komende dagen nog erger worden , de rente afrekeningen moesten eens gaan lopen he.
en na een week kunt ge dat ook nog controleren , maar de grote meute .......
Ja, wees maar gerust dat je dan deurwaarder krijgt, ook al heb je gelijk....ge moet eerst betalen om nadien uw geld terug te krijgen![/quote]
och precies grote ergernissen
erger u zo niet , aan zoiets tijd besteden
er zijn andere belangrijker zaken in het leven.
en nen deurwaarder nog nooit van dichtbij gezien ondanks al een paar domiciel blokkeringen.
is maar voor wat ge het blokkeert he.
en als ex klant waarom zo kankeren.
kanker zelf toch niet op de door u zo geroemde betere.
als ge wat ouder wordt zult ge wel wat meer kunnen relativeren.
nog nooit gehoord dat de bancontakt computer tilt slaat , trop is trop teveel is te veel.
zal de komende dagen nog erger worden , de rente afrekeningen moesten eens gaan lopen he.
en na een week kunt ge dat ook nog controleren , maar de grote meute .......
Estate Guru believer.
Ik gebruik Argenta internetbankieren bijna dagekijks, en ik heb de laatste dagen eigenlijk nog nooit problemen gehad .. Toeval?Tope schreef:Net een paar verrichtingen gedaan op Argenta.
Heel irritant.
Vorig jaar rond het eindejaar moet ik toegeven dat het bij momenten héééééééél traag ging.
Dit eindejaar (tot nu) nog geen problemen gehad.