Problemen bij Argenta internetbankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Problemen bij Argenta internetbankieren
als je naar site argenta gaat, staat ergens onderaan rechts in het rood dat internetbankieren hinder ondervindt van onderhoudswerken en dat niet alle functionaliteiten werken.
hierzie:
http://www.argenta.be/nl/nieuws/interne ... traag.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
hierzie:
http://www.argenta.be/nl/nieuws/interne ... traag.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben in principe fan van Argenta maar het mag nu wel stilaan opgelost zijn vind ik.
Het is toch een jaarlijks weerkerend fenomeen dat mensen gaan checken of hun intresten gestort zijn??
Het is toch een jaarlijks weerkerend fenomeen dat mensen gaan checken of hun intresten gestort zijn??
Ik dacht ook aan zoiets want hun site heeft de symptomen van overbelasting.Bart schreef:Ik begin me stilaan af te vragen of ze daar eingelijk wel werken aan het doen zijn.
Zou het niet kunnen dat het systeem overbelast is doordat klanten hun interesten checken?![]()
Hier hetzelfde. Misschien kunnen ze een indicatie geven van wanneer het opgelost zou moeten geraken? Ik blijf voorlopig 2 x per dag proberen...
Gisteren (na 19u) is het gelukt na een kleine 2 minuten om in te loggen.
Eens ingelogd werkte het wel vrij vlot.
Wie weet wilt Argenta niet dat alle interesten overgeschreven worden naar een andere bank met betere tarieven 

je zal een goed moment uitgekozen hebben. Gisteren 2 keer geprobeerd na 19u. Na 2 tal minuutjes was ik ingelogd... ik kreeg overzicht van de verschillende rekeningen en dat was het. Ik klikte op de rekeningen en er gebeurde minutenlang niets (heb toen maar afgesloten)
Bart schreef:Gisteren (na 19u) is het gelukt na een kleine 2 minuten om in te loggen.
Mogelijk zijn ze bij Argenta overbelast doordat iedereen ongeveer tegelijkertijd zijn interesten wil nakijken.
Maar dat doen de klanten van alle andere banken ook.
In mijn geval is dat bij alle banken (Rabobank, Keytrade, Credit Europe Bank) vlot gegaan, behalve bij Argenta.
Ook mijn man, die nog een zichtrekening heeft bij ING en het budget van zijn zoon beheert bij Dexia, had geen problemen bij het online gaan bij deze banken.
Ik heb verder niets tegen Argenta en blijf ook daar trouwe klant, maar dan niet voor mijn hoofdzichtrekening.
Maar dat doen de klanten van alle andere banken ook.
In mijn geval is dat bij alle banken (Rabobank, Keytrade, Credit Europe Bank) vlot gegaan, behalve bij Argenta.

Ook mijn man, die nog een zichtrekening heeft bij ING en het budget van zijn zoon beheert bij Dexia, had geen problemen bij het online gaan bij deze banken.
Ik heb verder niets tegen Argenta en blijf ook daar trouwe klant, maar dan niet voor mijn hoofdzichtrekening.
Bij mij wou hij een rekeningnr niet aanvaarden. Bij het invoeren van een overschrijving kreeg ik steeds de melding dat het een foutief rekeningnummer was terwijl ik 100% zeker was dat het correct was. Daarop heb ik naar de helpdesk gebeld om dit te melden. Volgens die persoon was het nummer inderdaad correct, bij hem ging het wel. Daarop moest ik een paar dingen proberen (oa het nummer eens op de oude manier invoeren ipv de iban nr.). En het ging allemaal TER-GEND traag... ik heb wel 10 minuten aan de lijn gehangen. Die meneer aan de lijn: "lukt het zo?" Ik:"Dat zal ik meteen weten te zeggen, hij is momenteel gegevens aan het versturen"... 15 seconden stilte... en zo ging het maar door. Toen ik een opmerking maakte dat het zo toch echt geen manier van werken was zei de persoon aan de lijn: "Geen probleem, ik heb wel even tijd. Het gaat een beetje traag omdat iedereen waarschijnlijk zijn intrest aan het bekijken is."
Ze vinden het blijkbaar normaal dat het dan "een beetje" trager gaat. Nee, voor mij zeker geen argenta als hoofdbank (zelfs niet meer als nevenbank na de recente sterke daling gevolgd door een stijging van de getrouwheid). Ik heb trouwens nog nooit een bericht van een rentedaling gekregen in hun nieuwsbrief, enkel van rentestijgingen

Ze vinden het blijkbaar normaal dat het dan "een beetje" trager gaat. Nee, voor mij zeker geen argenta als hoofdbank (zelfs niet meer als nevenbank na de recente sterke daling gevolgd door een stijging van de getrouwheid). Ik heb trouwens nog nooit een bericht van een rentedaling gekregen in hun nieuwsbrief, enkel van rentestijgingen

Ik geraak momenteel zelfs nog niet ingelogd :-( Als ik mijn abonnementsnummer heb ingegeven en wil mijn code gaan maken, vlieg ik er al weer uit...
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Heb ook deze fameuze problemen met inloggen en overschrijvingen.
Het mag toch wel eens tijd gaan worden dat het terug vlotjes draait, want ik ben het fameus beu aan het worden.
Het mag toch wel eens tijd gaan worden dat het terug vlotjes draait, want ik ben het fameus beu aan het worden.
Bon... even een update.
Via de kantoorhouder kreeg ik de melding dat je best verrichtingen ingeeft na 20u.
Dit is een bericht dat van de hoofdzetel naar de kantoren zou verstuurd zijn...
En als we dat niet geloven, zouden ze dan een postduif sturen?
Via de kantoorhouder kreeg ik de melding dat je best verrichtingen ingeeft na 20u.

Zo was het bij eergisteren wel gelukt. Overschrijving gedaan om 23u, toen kon ik er wel vlot in.Bart schreef:Bon... even een update.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Inloggen Argenta internetbankieren werkt niet...
Iemand hetzelfde probleem?
Ja.Brugse Leeuw schreef:Inloggen Argenta internetbankieren werkt niet...