Problemen bij Argenta internetbankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Problemen bij Argenta internetbankieren
Ik ben er anders ook wel voorstander van dat er op één of andere manier een signaal gegeven wordt dat dit echt niet meer aanvaardbaar is. Jaar na jaar is het hetzelfde probleem.
Bijvoorbeeld de echte reden wat het probleem is ! Of geloof jij echt dat dit gerelateerd is aan het aantal bezoekers ? Trouwens, het zou misschien hen eens wakker kunnen schudden.Maarten schreef:Wat verwacht je dan van reactie? Ik denk niet dat je meer info gaat krijgen dan wat er op de homepage staat.
Om 21u40 nog altijd pokketraag...
Omwille van de groot aantal bezoekers? I don't think so...
Ze leren niet uit hun fouten. Da's duidelijk!
T kan maar in het voordeel zijn van NIBC zeg ik dan
. De rating van Argenta al eens bezien?
Omwille van de groot aantal bezoekers? I don't think so...
Ze leren niet uit hun fouten. Da's duidelijk!
T kan maar in het voordeel zijn van NIBC zeg ik dan

Ik gebruik het zelden. Argenta, dat is onze gemeenschappelijke rekening. Dus vooral voor betalingen met bancontact. De rekeningen, die betaal ik meestal (of m'n vriendin) van één van m'n eigen rekeningen, en het saldo (min hetgeen we privé opzij houden voor sparen) stort ik door naar Argenta voor de bancontact uitgaven in de loop vd maand.
Anyway, nieuwsgierig omwille van de vele reacties hier, zonet ingelogd: Lukt toch bij mij.
Kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van hoe supersonisch snel alles is, verre van, maar het werkt: Proximuske klaargezet voor betaling. (en ik zie ineens dat ik morgen eens aan m'n vriendin haar oren ga moeten trekken, want 't geld gaat weer rapper buiten dan het binnenkomt)
Anyway, nieuwsgierig omwille van de vele reacties hier, zonet ingelogd: Lukt toch bij mij.
Kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van hoe supersonisch snel alles is, verre van, maar het werkt: Proximuske klaargezet voor betaling. (en ik zie ineens dat ik morgen eens aan m'n vriendin haar oren ga moeten trekken, want 't geld gaat weer rapper buiten dan het binnenkomt)
Het staat je helemaal vrij van een klachtenmail te sturen naar Argenta, je hebt er zeker alle recht toe. Maar of het de taak is van spaargids om Argenta te gaan wijzen op hun slecht onlinesysteem, dat betwijfel nu toch ook wel. Ik weet alvast waarom ik de zichtrekening van Argenta niet gebruik.JoBe schreef:
Bijvoorbeeld de echte reden wat het probleem is ! Of geloof jij echt dat dit gerelateerd is aan het aantal bezoekers ? Trouwens, het zou misschien hen eens wakker kunnen schudden.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Is dat niet gewoon omdat er met dat inlogsysteem voor elke gebruiker complexe berekeningen moeten gemaakt worden?JoBe schreef:Bijvoorbeeld de echte reden wat het probleem is ! Of geloof jij echt dat dit gerelateerd is aan het aantal bezoekers ? Trouwens, het zou misschien hen eens wakker kunnen schudden.Maarten schreef:Wat verwacht je dan van reactie? Ik denk niet dat je meer info gaat krijgen dan wat er op de homepage staat.
Zonet nog eens geprobeerd. Geen doen aan, is geen reclame!!
Ik geraak er nu in, maar wordt er na enkele klikken uitgesmeten zoals gisteren... Mijn overschrijvingen van gisteren zijn wel nog gisteren doorgegaan. Als je echt een overschrijving moet doen, lukt het wel met enorm veel geduld en 20 keer inloggen 

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Gaat niet of het de taak is van spaargids, het is enkel een vraag omdat je als groep toch wel meer invloed 'kan' hebben dan als individu !Maarten schreef:Maar of het de taak is van spaargids om Argenta te gaan wijzen op hun slecht onlinesysteem, dat betwijfel nu toch ook wel.
Edit: Trouwens, mocht spaargids niet iets van invloed hebben, waarom zijn er dan banken geinteresseerd in de 'vraag het aan' rubriek ? Waarom maken verschillende banken reclame hier op de site, waarom komt een bank als KBC hier dan enkele dagen zichzelf verdedigen en start zeer kort hun eigen 'vraag het aan' rubriek ?
In mijn ogen juist omdat spaargids invloed heeft en dan vertel jij nu dat dit niet het geval is

1) Ik heb vroeger nooit gemerkt dat er problemen waren rond nieuwjaar
2) Ik werk er nu toch al enkele jaren mee, en ik had eigenlijk weinig klachten over de stabiliteit.
3) Volgens mij heeft het weinig met overbelasting te maken. De problemen begonnen al van van voor de interestberekeningen.
4) Gisterenavond ging het supertraag + enkele keer opnieuw inloggen
5) Deze morgen ging het supersnel, zonder één hapering.
6) de laatste weken was de effectenrekening soms 24u niet bereikbaar. Dit begint toch pijnlijk te worden ...
2) Ik werk er nu toch al enkele jaren mee, en ik had eigenlijk weinig klachten over de stabiliteit.
3) Volgens mij heeft het weinig met overbelasting te maken. De problemen begonnen al van van voor de interestberekeningen.
4) Gisterenavond ging het supertraag + enkele keer opnieuw inloggen
5) Deze morgen ging het supersnel, zonder één hapering.
6) de laatste weken was de effectenrekening soms 24u niet bereikbaar. Dit begint toch pijnlijk te worden ...
Amateurisme troef toch dit.
Ja nog altijd geen verbetering ....novachoek schreef:Amateurisme troef toch dit.
Ik zou woest kunnen worden, maar ik probeer kalm te blijven...
Knoeiers!
Knoeiers!
Besparen door geen aanpassingen te doen?
Misschien eens investeren in betere IT..
Raeymalex
Misschien eens investeren in betere IT..
Raeymalex
Ik heb nu toch de indruk dat ik er niet meer uitvlieg, de snelheid daarentegen... 

vaganzza[at]spaargids[punt]be