Proficiat Stier
Proficiat Stier
Beste Stier,
Kort geleden ging uw berichtenteller over de kaap van 1000.
Namens spaargids en alle forumleden wensen wij u hiermede van harte te feliciteren en te bedanken voor uw bijdrages. Het is mede door uw inzet en vele reacties dat dit forum is uitgegroeid tot wat het vandaag is, de grootste financiële vergelijkingssite van het land.
We heffen het virtuele glas op uw gezondheid en hopen u nog lang op dit forum te mogen ontmoeten.
Groeten,
De webmaster, moderatoren en het ganse team.
PS: Voor wie stier een beetje beter wil leren kennen (de post is net een jaar oud, wat vliegt de tijd toch snel)
Kort geleden ging uw berichtenteller over de kaap van 1000.
Namens spaargids en alle forumleden wensen wij u hiermede van harte te feliciteren en te bedanken voor uw bijdrages. Het is mede door uw inzet en vele reacties dat dit forum is uitgegroeid tot wat het vandaag is, de grootste financiële vergelijkingssite van het land.
We heffen het virtuele glas op uw gezondheid en hopen u nog lang op dit forum te mogen ontmoeten.
Groeten,
De webmaster, moderatoren en het ganse team.
PS: Voor wie stier een beetje beter wil leren kennen (de post is net een jaar oud, wat vliegt de tijd toch snel)
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Proficiat Stier
Beste Stier
Je ongezouten goed onderbouwde meningen, zijn als de bekende rode lap voor andere forumleden. Het zijn in elk geval waardevolle bijdragen die het niveau van dit forum hoog houden.
Hartelijk dank en pakt er ene oep mijn kosten.
Je ongezouten goed onderbouwde meningen, zijn als de bekende rode lap voor andere forumleden. Het zijn in elk geval waardevolle bijdragen die het niveau van dit forum hoog houden.
Hartelijk dank en pakt er ene oep mijn kosten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Proficiat Stier, de collega's hebben alles al gezegd. Ik sta daar uiteraard ook achter.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Idem hier. Bedankt voor uw bijdrage en inzet!
Bedankt allemaal.
Ik stond er niet bij stil dat ik over de 1.000 berichten ging. Ik ben een van de oude garde van dit forum. Dit forum is meer dan 15 maanden geleden gestart en ik was er van in het begin bij.
Sinds de Kaupthing Edge miserie is gestart zijn er vele leden bijgekomen die veel actiever posten en een fantastische bijdrage leveren aan spaargids.
Bij deze wil ik de webmaster bedanken die reeds meer dan 2 jaar bezig is om spaargids.be te blijven verbeteren.
Ik stond er niet bij stil dat ik over de 1.000 berichten ging. Ik ben een van de oude garde van dit forum. Dit forum is meer dan 15 maanden geleden gestart en ik was er van in het begin bij.
Sinds de Kaupthing Edge miserie is gestart zijn er vele leden bijgekomen die veel actiever posten en een fantastische bijdrage leveren aan spaargids.
Bij deze wil ik de webmaster bedanken die reeds meer dan 2 jaar bezig is om spaargids.be te blijven verbeteren.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
proficiat stier
Proficiat. Bedankt voor jouw inzet en zoveel nuttige info.
Proficiat! Ik heb in elk geval altijd met veel belangstelling jouw evenwichtige en doordachte bijdragen gelezen...
Van mij ook een proficiat.
Eigenlijk zou aan Stier wel een gratis reisje naar een welbepaald zuidelijk land mogen aangeboden worden
Eigenlijk zou aan Stier wel een gratis reisje naar een welbepaald zuidelijk land mogen aangeboden worden
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
valt iets voor te zeggen, probleem is echter, waar gaan we die inentingen moeten geven en wie voelt zich hiertoe geroepen?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Misschien kunnen we hem beter naar IJsland sturen.paul schreef: Van mij ook een proficiat.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!