Pronostiek Rode Duivels
Re: Pronostiek Rode Duivels
Ik heb er eigenlijk al heel veel gezien
Maar voor mij hoeft het ook allemaal niet
Maar vooral al die toeterende auto's na wedstrijden irriteren me, allemaal beboeten wegens overtreding op de wegcode imo.
Maar voor mij hoeft het ook allemaal niet
Maar vooral al die toeterende auto's na wedstrijden irriteren me, allemaal beboeten wegens overtreding op de wegcode imo.
-
David_DeWa
- Verbannen Gebruiker

Nu ja, storend is het nu ook weer niet.azerty_123 schreef: ↑28 juni 2021, 11:18 Vanochtend nog een auto zien voorbijrijden die 2 kleine vlaggetjes op zijn dak had![]()
Vlaggetjes, horentjes, hoesjes, paternosters aan de spiegel, clubkleuren voor de achterruit of andere prularia, een verouderd 7-reeks model,... je tenminste al een eerste inschatting maken met wie je te maken krijgt.
Van toeterende auto's of ander geschreeuw eigenlijk ook geen last. Als je er geen interesse in hebt moet je het tenslotte ook niet gaan opzoeken.
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Dus mijn pronostiek bestond uit 2 delen:Charlesvdw schreef: ↑22 juni 2021, 20:04 Mijn pronostiek: we liggen eruit in de kwartfinales.
Winnaar wordt een groot land: Duitsland, Frankrijk, Italië of Engeland.
Ik hoop wel dat het niet Frankrijk wordt, gezien hun speelstijl. Dan kan ik meer leven met Italië of Duitsland als Europees kampioen.
Maar alles is mogelijk en hopelijk heb ik ongelijk.
Als Lukaku, Witsel, De Bruyne (en de rest uiteraard) goed spelen kunnen we heel ver raken.
- we gaan eruit in de kwartfinale: dat zit er nog altijd in.
- 1 van de 4 genoemde landen wordt EK: zit er nog in.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Duitsland en Frankrijk liggen eruit. Dus als mijn initiële voorspelling juist is wordt Engeland Europees kampioen. Dat zou wel ironisch zijn na de Brexit.
Gisteren hard gesupporterd tegen de Fransen. Arrogantie werd afgestraft.
Gisteren hard gesupporterd tegen de Fransen. Arrogantie werd afgestraft.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Je was niet alleenCharlesvdw schreef: ↑29 juni 2021, 20:34Gisteren hard gesupporterd tegen de Fransen. Arrogantie werd afgestraft.

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
Jozefien1969
- Hero Member

- Contacteer:
Alvast gefeliciteerd! Frankrijk maar vooral Duitsland ligt eruit. Als België het nu niet meer wint....dan winnen ze nooit!
Overigens den Ollanders hebben altijd verloren van den Duitsers....dus...niet kan meer mis gaan voor u!
We gaan het zien.
Overigens den Ollanders hebben altijd verloren van den Duitsers....dus...niet kan meer mis gaan voor u!
We gaan het zien.
Totaal geen Un-ger-land fan, maar sinds de Brexit gun ik hen alle overwinningen tegen EU-landen.Charlesvdw schreef: ↑29 juni 2021, 20:34 Dus als mijn initiële voorspelling juist is wordt Engeland Europees kampioen. Dat zou wel ironisch zijn na de Brexit.
-
David_DeWa
- Verbannen Gebruiker

Waarom zou dat ironisch zijn?Charlesvdw schreef: ↑29 juni 2021, 20:34 Duitsland en Frankrijk liggen eruit. Dus als mijn initiële voorspelling juist is wordt Engeland Europees kampioen. Dat zou wel ironisch zijn na de Brexit.
Net zoals het Eurovisie songfestival heeft het Europees voetbalkampioenschap niets te maken met de Europese Unie.
Zoals je weet maakt het grondgebied van Engeland nog altijd deel uit van Europa.
In tegenstelling tot het Europese voetbalkampioenschap nam Engeland trouwens niet als land deel aan de EU maar als onderdeel van het VK.
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Je hebt gelijk. Maar ik ben er zeker van dat de tabloids het wel als pro-Brexit argument zouden zien.
Voor de tabloids is het al vijf jaar oorlog tussen Britain en de EU.
-
azerty_123
- Jr. Member

- Contacteer:
Eerste deel van de pronostiek is in elk geval uitgekomenCharlesvdw schreef: ↑28 juni 2021, 21:19Dus mijn pronostiek bestond uit 2 delen:Charlesvdw schreef: ↑22 juni 2021, 20:04 Mijn pronostiek: we liggen eruit in de kwartfinales.
Winnaar wordt een groot land: Duitsland, Frankrijk, Italië of Engeland.
Ik hoop wel dat het niet Frankrijk wordt, gezien hun speelstijl. Dan kan ik meer leven met Italië of Duitsland als Europees kampioen.
Maar alles is mogelijk en hopelijk heb ik ongelijk.
Als Lukaku, Witsel, De Bruyne (en de rest uiteraard) goed spelen kunnen we heel ver raken.
- we gaan eruit in de kwartfinale: dat zit er nog altijd in.
- 1 van de 4 genoemde landen wordt EK: zit er nog in.
Laat ons hopen dat de kinderachtigheid in de pers nu voorgoed voorbij is nu onze nationale chouchou's rustig aan een strand in de Malediven mogen gaan liggen nu ze de nationale eer niet langer moeten verdedigen.
Het nieuws kan nu weer openen met écht nieuws en niet langer met als belangrijkste hoofdpunt de wandeling van de rode duivels in het stadion van Sint-Petersburg
Het nieuws kan nu weer openen met écht nieuws en niet langer met als belangrijkste hoofdpunt de wandeling van de rode duivels in het stadion van Sint-Petersburg
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Eerste deel pronostiek helaas uitgekomen.
Als tweede deel ook uitkomt wordt het Engeland of Italië.
Als tweede deel ook uitkomt wordt het Engeland of Italië.
We kunnen het nu weer vooral over corona gaan hebben of de zoveelste valpartij in de ronde.
Maar buiten dat vond ik het spijtig dat de Belgen verloren hebben van Italië, er zat zoveel meer in. Maar defensie probeerde creatief te zijn in de 16 iets wat er gewoon ingedramd wordt in elke club om dat niet te doen. Zelfs in amateurvoetbal (waar ik speel) hameren ze daar op.
Bij ons is in de verdediging en de 16 de regel (als je de bal niet kunt bijhouden of je voelt gevaar, onmiddellijk buiten trappen)
Tja, het is spijtig! Er zat meer in!
Maar buiten dat vond ik het spijtig dat de Belgen verloren hebben van Italië, er zat zoveel meer in. Maar defensie probeerde creatief te zijn in de 16 iets wat er gewoon ingedramd wordt in elke club om dat niet te doen. Zelfs in amateurvoetbal (waar ik speel) hameren ze daar op.
Bij ons is in de verdediging en de 16 de regel (als je de bal niet kunt bijhouden of je voelt gevaar, onmiddellijk buiten trappen)
Tja, het is spijtig! Er zat meer in!