Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Pronostiek Rode Duivels

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
121 berichten
  • Pagina 3 van 9
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 9
  • Volgende
David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Re: Pronostiek Rode Duivels

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 24 juni 2021, 15:20

Ardennois schreef: ↑24 juni 2021, 12:00 Gemakkelijker? Als je al voorbij Portugal geraakt in de bakoven van Sevilla ...
De hinderpremie voor dit ongemak schijnt groot genoeg te zijn.
Ik kan je met de ogen dicht een rits jobs opnoemen met meer ongemakken en lagere verloning.
denk je dan dat het tegen Italië en later Frankrijk gemakkelijker wordt? Italië is altijd een lepe/ervaren ploeg waar het moeilijk tegen spelen is en Frankrijk is qua kern hors catégorie. De makkelijkste match wordt volgens mij nog de finale, als we daar geraken uiteraard!
Ik heb er niet echt gedachten over.
Of ze nu winnen of verliezen, ongeacht in welke fase van dat tornooi, het hypoticeert mijn kansen niet. :D

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 24 juni 2021, 15:27

geebee schreef: ↑24 juni 2021, 13:18
David_DeWa schreef: ↑24 juni 2021, 11:13 Het is niet omdat de media tijdelijk iets uitvergroten dat het daarom de favoriete bezigheid van de meerderheid van de inwoners van een land is.
"Ja, maar voetbal is nu eenmaal de populairste sport, de mensen willen dat zien" ... euh nee, voetbal is door de media de laatste 10 jaar opgehyped tot de populairste sport. Als je even aan google vraagt welke sporten er het meest beoefend worden dan zij het wandelen, fitness, joggen, wielrennen, zwemmen en dan pas voetbal, gevolgd door wintersport en tennis.

De tegenwerping zal nu zijn, 't is niet omdat je het zelf niet doet dat je het niet graag zou zien ... maar ook dat is subjectief. Ik geef het voorbeeld van "darts" ... een half jaar geleden kon je je niet voorstellen dat er darts op de Vlaemsche televisie zou getoond worden, intussen kunnen de winkels de verkoop van dartsborden nauwelijks bijhouden. Ik zeg je dat - als de media het zou willen - je van (bijna) iedere sport een televisiegebeuren kan maken. Op de BBC tonen ze snooker, curling, darts, ... hier hebben we voetbal en (veld)wielrennen. In the US of A is voetbal zelfs een marginaal gegeven op televisie.
Mocht voetbal teruggebracht worden tot zijn werkelijke proportie dan zouden die exuberante lonen en het bijhorend gekonkel en gefoefel misschien ook weer normale waarden aannemen.
Ik zou echt eens willen weten hoeveel % van de krantenlezers die eerste 15 bladzijden van de sportrubriek overslaan (ja, want daar staat alleen iets over voetbal).

En on-topic : "ze" liggen er uit tegen Portugal ... kunnen de Belgische vlaggen weer opgeborgen worden tot ze weer eens winnen tegen Gibraltar, Liechtenstein of Andorra.
Bwa, iets later begint het hysterisch gedoe rond de ronde van Frankrijk weer. Neemt nog meer schermtijd in beslag.
Dat vermoed ik toch want ik volg geen van beiden.
Maar toegegeven voor een kijksporter zie je bij een buitenlandse fietsronde meestal meer van de omgeving dan bij een voetbalmatch die in het buitenland gespeeld wordt. Dat is dan toch een pluspunt voor het wielrennen.

Er is wel een verschil tussen doesporten en kijksporten. ;)
Een doesporter lijkt meestal niet eens op een kijksporter, al betreft het in se bij naam dezelfde sport. :)
Een life reportage over de Bornemse dodentoch op TV? :o :D

Dartswedstrijden op VRT? Dat moet ik dan totaal gemist hebben.

Mijn pronostiek over de rode duivels: Remco Evenepoel scoort, gezien zijn ervaring in die tijdsperiode, in blessuretijd het beslissende doelpunt. Spijtig genoeg wordt het kort daarop afgekeurd door de umpire waarop een hevige woordenwisseling
ontstaat tussen de beide trainers van de respectievelijke ploegen. Wegens zijn taalvaardigheid krijgt de bejaarde Belgische trainer, Merckx E., het voordeel van de twijfel en gaan de Rode Duivels alsnog verder naar de volgende inning.
Laatst gewijzigd door David_DeWa op 24 juni 2021, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 24 juni 2021, 15:35

David_DeWa schreef: ↑24 juni 2021, 15:27 Bwa, iets later begint het hysterisch gedoe rond de ronde van Frankrijk weer. Neemt nog meer schermtijd in beslag.
Dat vermoed ik toch want ik volg geen van beiden.

Dartswedstrijden op VRT? Dat moet ik dan totaal gemist hebben.
Hysterisch bij RvF : Michel Wuyts misschien maar verder merk ik er in het straatbeeld weinig van, geen vlaggen van Deceuninck-Quick-Step, geen uitgebreide reportages in de krant over het krolse gedrag van de kat van de buurman van de goede vriend van Romelu Lukaku, geen live-verslaggeving in de krant over de wandeling die de rode duivels maakten in Moskou, geen "breaking news"-email waarin de rugnummers van de rode duivels eventjes wereldnieuws waren ... ja, Michel kan lyrisch doen en ja, er is - dit jaar beperkt tot één week, je zal wel raden waarom het maar één week is - het praatprogramma van Karl Vannieuwkerke maar mocht je aan een toevallige passant vragen over wat het gaat, ze zouden kunnen denken dat het een reisprogramma is.

En wat darts betreft ? Er zijn nog andere zenders buiten de VRT ... als je nog nooit van Dancing Dimi hebt gehoord dan leef je op een andere planeet :P

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 24 juni 2021, 15:42

geebee schreef: ↑24 juni 2021, 15:35 Hysterisch bij RvF : Michel Wuyts misschien maar verder merk ik er in het straatbeeld weinig van,
Ik ook niet. De ronde komt al enkele jaren niet meer voorbij mijn dorp, laat staan mijn voordeur.
En wat darts betreft ? Er zijn nog andere zenders buiten de VRT ... als je nog nooit van Dancing Dimi hebt gehoord dan leef je op een andere planeet :P
Gezien ik geen intergalactische internetverbinding heb, Eon Musk zijn speelgoed is me wat te duur, lijkt het me toch redelijk voor de hand te liggen dat we beiden op dezelfde planeet vertoeven.
Het antwoord lijkt me veel eenvoudiger: we kijken beiden blijkbaar gewoon naar andere TV-zenders en lezen andere delen van de gedrukte pers.
Gisteren toevallig ontdekt hoe ik de video's van Plattelandstv via een internetverbinding gratis op de TV kan krijgen.

Sorry maar mijn pauze is voorbij. Ik moet verder gaan zeisen voor het weer regent.

Jamesken
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jamesken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jamesken » 25 juni 2021, 07:54

Welke zeis gebruik je, David?

Bedankt voor de tip van plattelandstv. Ik ben dan waarschijnlijk van een andere planeet want ik had er nog niet van gehoord en toch veel bezig in de (moes)tuin.

Geebee die zal het wel al kennen want die is niet van Mars. :D

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 25 juni 2021, 12:41

Een zeisensikkel van 270 mm en een zeisblad van 600 mm uit gehard gesmeed staal met zeissteel met dubbele houten greep in combinatie met een veertigtandige grashark en 16-tandige polyamide hooirijf.
Onderhoud met een houten carborundum strijker.
Daar kom je al een eind mee. ;)

Brembos
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Brembos » 27 juni 2021, 19:26

Jammer dat mijn fietstocht in het water valt door het slechte weer op deze voetbalavond. Ik ga vanavond dan maar genieten van de grandioze prestatie van Mathieu in de TDF en de volledige uitzending van deze namiddag nogmaals bekijken.

Charlesvdw
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Charlesvdw
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Charlesvdw » 27 juni 2021, 20:10

Nederland is dan toch niet zo ver geraakt ondanks de “gemakkelijke” tornooihelft.

Voor de Rode Duivels denk ik dat de match van straks moeilijker gaat zijn dan Italië, Portugal is een kwaaie klant, en de kansen lijken mij nogal 50/50.

De winnaar van België-Portugal zou normaliter Italië moeten aankunnen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 27 juni 2021, 20:15

Brembos schreef: ↑27 juni 2021, 19:26 Jammer dat mijn fietstocht in het water valt door het slechte weer op deze voetbalavond. Ik ga vanavond dan maar genieten van de grandioze prestatie van Mathieu in de TDF en de volledige uitzending van deze namiddag nogmaals bekijken.
Hier is er juist genoeg water gevallen om de hof eens een goede beurt te geven.
Beter dan gisteren want dan bleef het bij enkele druppels.
Nu schijnt de zon al terug. Niet dat ik van plan was om na 21:00 uur nog een fietstocht te ondernemen. ;)
Het zal dus waarschijnlijk de zevende dag in uitgesteld relais worden zodat de niet relevante passages kunnen overgeslagen worden. Het resultaat van de hysterie verneem ik dan morgenvroeg wel. De zon zal er geen minuut vroeger of later door opkomen.

azerty_123
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer azerty_123
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door azerty_123 » 27 juni 2021, 23:51

David_DeWa schreef: ↑27 juni 2021, 20:15
Brembos schreef: ↑27 juni 2021, 19:26 Jammer dat mijn fietstocht in het water valt door het slechte weer op deze voetbalavond. Ik ga vanavond dan maar genieten van de grandioze prestatie van Mathieu in de TDF en de volledige uitzending van deze namiddag nogmaals bekijken.
Hier is er juist genoeg water gevallen om de hof eens een goede beurt te geven.
Beter dan gisteren want dan bleef het bij enkele druppels.
Nu schijnt de zon al terug. Niet dat ik van plan was om na 21:00 uur nog een fietstocht te ondernemen. ;)
Het zal dus waarschijnlijk de zevende dag in uitgesteld relais worden zodat de niet relevante passages kunnen overgeslagen worden. Het resultaat van de hysterie verneem ik dan morgenvroeg wel. De zon zal er geen minuut vroeger of later door opkomen.
Er volg (jammer genoeg?) nog minstens 1 ronde extra van hysterie...

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 28 juni 2021, 08:57

azerty_123 schreef: ↑27 juni 2021, 23:51 Er volg (jammer genoeg?) nog minstens 1 ronde extra van hysterie...
Ik vind dat allesbehalve jammer.
Blijft de hysterie tenminste van de openbare weg en is het rustiger op plaatsen waar ik liever wel kom.
En de TV en radio schakelt hier nog altijd niet automatisch op voetbal. :D
Uitstekende gelegenheid om wat series te bingwatchen. ;) :D

mouche
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer mouche
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mouche » 28 juni 2021, 09:18

David_DeWa schreef: ↑24 juni 2021, 15:27 Mocht voetbal teruggebracht worden tot zijn werkelijke proportie dan zouden die exuberante lonen en het bijhorend gekonkel en gefoefel misschien ook weer normale waarden aannemen.
Teveel aandacht en vooral teveel geld mee gemoeid.
Ik heb meer respect voor de sporters die het het gans jaar door hard trainen en nu ook eens hun moment de gloire gaan hebben op de Olympische Spelen.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 28 juni 2021, 09:42

mouche schreef: ↑28 juni 2021, 09:18 Teveel aandacht en vooral teveel geld mee gemoeid.
An sich geen probleem mee.
Voetbal is gewoon een louter marketingproduct waarbij de sporters en entourage een deel van de marketingstrategie zijn.
Dat het verkocht wordt als sport en dat daar massa's mensen in meegaan is eerder te wijten aan die volgers dan aan het systeem. Iedereen heeft tenslotte genoeg hersens meegekregen om daar zelf zijn besluiten uit te kunnen trekken.
Dat geldt eigenlijk zowat voor iedere sport die voldoende media aandacht krijgt toegewezen.
Maar profvoetbal spant voorlopig wel de kroon. Met alle uitwassen die daar uit voortvloeien.
De organisatie van de spelen gaat dezelfde weg op. Deelnemen is al lang niet meer belangrijker dan winnen. Als het dat al ooit geweest is.

Sport is iets dat je zelf beoefent. Niet iets dat je bekijkt. In het laatste geval is het gewoon een mediagebeuren zoals een ander.

Wel een interessant sociaal fenomeen trouwens. Hoe mensen die elkaar onder normale omstandigheden bijna niet kennen en er totaal uiteenlopende (politieke) meningen op na houden plots tijdelijk verenigd worden in een opstoot van nationalisme en stamsamenhorigheid. En dit op basis van de tijdelijke prestaties van een multicultureel samengesteld team zakenmensen, met een tijdelijk contract en bij gelegenheid, gekleed in korte broek. Nu ja, ook weer niet overdrijven natuurlijk. Cijfermatig is het nogal een kleine minderheid van de bevolking die zich daar aan laat vangen. De media overexposure laat het alleen anders uitschijnen.

Maar zoals geschreven, als het de massa deels kan bezighouden en afleiden hebben we er misschien ook nog iets aan.

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 28 juni 2021, 10:03

David_DeWa schreef: ↑28 juni 2021, 09:42 De media overexposure laat het alleen anders uitschijnen.
Dit keer valt het des te meer op ... in "vroegere" tijden zag ik nog links en rechts een Joe Piler-vlag hangen, één of andere onnozelaar rondrijden met spiegelhoesjes, een andere dei al rijdend gebruik maakt van een tricolore dweil om zijn vensters schoon te maken maar dit keer is het rustig (ik vrees echter voor de komende week want iedereen maakt graag deel uit van een winnend team), heel rustig ... maar de media laat uitschijnen dat het overal te lande rood, geel, zwart is ... in de zogezegde WK-dorpen zitten er drie man en een paardenkop maar met de camera in de juiste hoek lijkt het alsof het daar overbevolkt is ... Trump zou de term fake news al een paar laten vallen hebben op zijn twitteraccount, mocht die niet geblokkeerd zijn.

azerty_123
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer azerty_123
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door azerty_123 » 28 juni 2021, 11:18

Vanochtend nog een auto zien voorbijrijden die 2 kleine vlaggetjes op zijn dak had ::)

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

121 berichten
  • Pagina 3 van 9
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 9
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy