Proximus
TIP
Proximus
Aandelen die na een langere tijd dalingsfase 4 willen verlaten zijn nu moeilijk te vinden.
Toch Proximus zit al aan het 200 daags gemiddelde te bonken (is nu zware weerstand want de kaarsen draaien er rond) en vindt steun aan het 20 daags gemiddelde. Benieuwd hoe dit gevecht met het 200 daags gemiddelde gaat uitdraaien.
Toch Proximus zit al aan het 200 daags gemiddelde te bonken (is nu zware weerstand want de kaarsen draaien er rond) en vindt steun aan het 20 daags gemiddelde. Benieuwd hoe dit gevecht met het 200 daags gemiddelde gaat uitdraaien.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Proximus
Aandeel geschorst.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hoe is al dat bonken uitgedraaid?Dirk2 schreef: ↑31 oktober 2018, 15:23 Aandelen die na een langere tijd dalingsfase 4 willen verlaten zijn nu moeilijk te vinden.
Draaien de kaarsen er nog steeds rond?
Ik ben voorsal benieuwd hoe dat gevecht is afgelopen...
Nee, serieus nu, iemand die nieuws heeft van proximus?
Nee, serieus nu, iemand die nieuws heeft van proximus?
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 85474.html
Daar vind je het nieuws. Het aandeel blijft waarschijnlijk de hele dag geschorst.
Daar vind je het nieuws. Het aandeel blijft waarschijnlijk de hele dag geschorst.
-
XavieraHollander
- Newbie

Dat Proximus gaat afslanken hoeft niet perse negatief te zijn voor de beurskoers, eerder integendeel.
Lang geleden dat ik nog iets van 'Xaviera' hoorde, wist niet dat zij nog tot de actieven behoorde. Een 'hollandse' op een puur Belgisch, Vlaams forum, een rariteit.XavieraHollander schreef: ↑9 januari 2019, 12:23 Dat Proximus gaat afslanken hoeft niet perse negatief te zijn voor de beurskoers, eerder integendeel.
Waarom schors je dan de handel?XavieraHollander schreef: ↑9 januari 2019, 12:23 Dat Proximus gaat afslanken hoeft niet perse negatief te zijn voor de beurskoers, eerder integendeel.
-
anonymous9
Om elke marktpartij op eerlijke en gelijke voet kennis te laten nemen van een update. Schorsingen zijn niet per definitie als negatief te interpreteren; ook voor positieve updates zijn schorsingen soms aangewezen.
Volgens mij dansen de kaarsen serieus rond. Er zijn er die een kaars branden dat ze de herstructurering overleven, er zijn er die een kaars branden en hopen op een gunstig vertrek. De premier brandt een kaars dat die 1250 mensen aangeworven zijn, goed voor zijn jobs jobs jobs teller
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
Dat worden dus een kleine 2000 ontslagen want die 1250 mensen die ze zoeken kunnen ze vergeten, mijn werkgever is op zoek naar 2 extra collega's (technisch onderlegd) en zelfs dat is onbegonnen werk. Proximus zal wel beter betalen maar ook dat geld evenzeer voor andere grote bedrijven die ook geen gekwalificeerd personeel vinden.Natal schreef: ↑9 januari 2019, 19:21 Volgens mij dansen de kaarsen serieus rond. Er zijn er die een kaars branden dat ze de herstructurering overleven, er zijn er die een kaars branden en hopen op een gunstig vertrek. De premier brandt een kaars dat die 1250 mensen aangeworven zijn, goed voor zijn jobs jobs jobs teller
Op korte termijn alvast goed voor de aandeelhouders.
Geef mij een uurtje en ik tover je 1250 werknemers ... 1 telefoontje naar Indie en het is geregeld. Er wordt nergens gezegd dat die werknemers in België gevonden moeten worden.
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
If you pay peanuts, you get monkeys zeg ik dan altijd.