Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
415 berichten
  • Pagina 25 van 28
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Gebruikersavatar
gpv1
VIP member
VIP member
Berichten: 3044
Lid geworden op: 21 aug 2007
Beste antwoorden: 1
Locatie: Noord-Waasland
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door gpv1 » 6 februari 2019, 18:12

Omzetdoelstelling niet gehaald in 2018 vanwege zwak Q4.
WPA +10,3%.
€400 miljoen share buyback
€2,12 dividend
€1,3 miljard free cash flow

https://www.publicisgroupe.com/download ... aa6a3937fc

EDIT: zwak Q4 te wijten aan de FMCG-sector in de USA; gaat ook nog een negatieve impact hebben op Q1*2019

Ik vrees dat de koers morgen een duik gaat nemen. Problemen zijn duidelijk groter dan gedacht. De beoogde omzetgroei van +4% tegen 2020 is totaal onhaalbaar geworden. >:(
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Omhoog

Gebruikersavatar
jens_dev
VIP member
VIP member
Berichten: 3365
Lid geworden op: 31 jan 2012
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door jens_dev » 6 februari 2019, 19:14

-7% in VS. Vraag me toch soms af of dit geen value trap à la IBM is.
Omhoog

Brecht_V
Full Member
Full Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 23 mar 2017
Contacteer:
Contacteer Brecht_V
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door Brecht_V » 7 februari 2019, 10:00

Terug een duik genomen met dit aandeel.
Ik geraak telkens minder en minder overtuigd van de reclamesector.

Publicis zakt wanneer concurrenten resultaten uitbrengen en zakt vandaag door eigen resultaten.
Omhoog

reteiP
VIP member
VIP member
Berichten: 5031
Lid geworden op: 27 mei 2013
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door reteiP » 7 februari 2019, 10:04

Wel weer circa 1,2 miljard FCF.
Die share buyback van 400M kan wel een meer dan aanzienlijk effect hebben bij deze duik.
P/FCF komt boven de 10% door de dump vandaag. Dan lijken buybacks me een héél leuke investering.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Omhoog

Gebruikersavatar
optibear
VIP member
VIP member
Berichten: 4166
Lid geworden op: 16 feb 2010
Contacteer:
Contacteer optibear
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door optibear » 7 februari 2019, 10:12

Op de tijd staat een artikel doch ik heb geen abonnement.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. ;)
Omhoog

anonymous38476

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door anonymous38476 » 7 februari 2019, 10:44

De Franse eigenaar van bekende reclamebureaus als Saatchi & Saatchi en Leo Burnett zag de omzet in het vierde kwartaal van 2018 met 0,3 procent terugvallen en mist dus de groei van 2,5 procent waar analisten op gerekend hadden.

Publicis wijt de terugval aan besparingen bij grote adverteerders in de VS. Dat de grote consumentenmerken in het belangrijke eindejaarskwartaal hun reclame-uitgaven inkrimpen, is op zich al geen bemoedigend economisch signaal. Maar voor de reclame-industrie is het zonder meer een signaal van naderend onheil.

De omzet van het reclamebureau Publicis daalde in het vierde kwartaal onverwacht met 0,3 procent.
De gevolgen op de beurs zijn niet min: Publicis verliest in een eerste reactie 14 procent in Parijs, de grootste terugval sinds de terreuraanslagen van september 2001. De Amerikaanse rivalen Omnicom OMC-4,98% en Interpublic IPG-5,63% gingen woensdag nabeurs ook al meer dan 5 procent in het rood. En in Londen verliest WPP donderdagochtend 5,6 procent. WPP-5,86%

Niet alleen de economische conjunctuur kan dit jaar in het nadeel van de reclamebedrijven spelen. Ook de terreinwinst van Facebook, Google en andere internetreuzen op de groeiende markt voor digitale reclame gaat ten koste van de meer traditionele spelers in de industrie.

Publicis houdt wel vast aan zijn doelstelling om tegen 2020 4 procent organische groei te halen. Maar analisten twijfelen eraan of dat nog haalbaar is.

- De Tijd, 7/2/19
Dat laatste is ook de reden dat ik niet durfde instappen. Gelukkig maar, blijkt nu. Ik denk dat internetbedrijven en nieuwe kanalen als games (zie Fortnite) het gros van het marktaandeel naar zich toe trekken. Daarenboven investeert Google steeds meer in alternatieve pistes om, naar eigen zeggen, in te spelen op "een reclamearmere toekomst." Geen bemoedigende signalen.

Beetje gelijkaardig verhaal als dat van RTL imo. Blijf ik, ondanks het 5% nettodividend, toch maar van af. Klassieke TV en radio interesseert de nieuwe generaties niet meer.
Omhoog

Umi
VIP member
VIP member
Berichten: 2179
Lid geworden op: 02 okt 2014
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door Umi » 7 februari 2019, 14:51

Nog geen tijd gehad om het grondig te bekijken. Maar opt eerste zicht is die daling toch fors overdreven?
Omzet groeide toch lichtjes zonder PHS in Q4? Uiteraard minder dan gehoopt, maar ondanks dat konden ze de marges meer dan verwacht opkrikken.
Die 4% groei is ook niet nodig om waarde te creëren?! (al gaat het MGMT daar toch nog van uit).
1à2% groei + marges lichtjes opkrikken + share buyback is voldoende...
Omhoog

dw
VIP member
VIP member
Berichten: 1294
Lid geworden op: 25 mar 2016
Contacteer:
Contacteer dw
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door dw » 7 februari 2019, 16:02

DeZatteNonkel schreef: ↑7 februari 2019, 10:44 Dat laatste is ook de reden dat ik niet durfde instappen. Gelukkig maar, blijkt nu. Ik denk dat internetbedrijven en nieuwe kanalen als games (zie Fortnite) het gros van het marktaandeel naar zich toe trekken. Daarenboven investeert Google steeds meer in alternatieve pistes om, naar eigen zeggen, in te spelen op "een reclamearmere toekomst." Geen bemoedigende signalen.

Beetje gelijkaardig verhaal als dat van RTL imo. Blijf ik, ondanks het 5% nettodividend, toch maar van af. Klassieke TV en radio interesseert de nieuwe generaties niet meer.
De 'nieuwe generaties' luisteren nog steeds bijna evenveel naar de radio als de vorige. De VRT-enquêtes stellen dat 80 % van de totale bevolking dagelijks naar de radio luistert; binnen de doelgroep 18-24 is dat 72 %.

Niet zo'n groot verschil dus, zeker als je in rekening brengt dat die jongeren meestal nog niet werken. Voor iets oudere Vlamingen is de werkvloer immers de belangrijkste luisterplaats. In hoeveel kantoren, labo's, fabrieksvloeren, wachtzalen of winkels speelt geen radio?

Idem met TV. Jongeren kijken niet speciaal minder TV dan ouderen, ze kijken alleen niet meer lineair. Dat beperkt het potentieel voor reclame, maar voor bedrijven die ook content maken - inclusief RTL dus - is dat geen drama.

En ja, internetbedrijven beginnen voorzichtig te spreken over een reclame-armere toekomst. Dat lijkt me echter niet per se slecht nieuws voor Publicis en co op lange termijn.

- Internetreclame blijkt minder goed te werken dan internetbedrijven graag beweren. Denk aan de heisa die Facebook te verduren kreeg toen bleek dat user engagement-cijfers voor videoreclame op sociale media enorm overschat werden.
- Internetreclame is gebaseerd op het micro-targetten van een publiek, iets dat enkel kan als privacywetten even laks blijven als nu en als consumenten het blijven tolereren. Beide zijn zeker in Europa enigszins onzeker.
- Internetreclame kan even gemakkelijk ontweken worden als TV-reclame, zeker nu zelfs op mobiele devices adblocking mogelijk is. Dat is overigens nog altijd het grote verkoopsargument voor radioreclame en ook voor buitenreclame via affiches en billboards: beide types worden niet actief ontweken door de meeste mensen, omdat de radio toch maar 'op de achtergrond' opstaat en omdat je affiches letterlijk gewoon voorbijloopt.

Tot slot nog een interessante opmerking die ik onlangs hoorde in een programma over de reclamebusiness op BBC Radio 4 (geparafraseerd):

Zowel een reclamespotje op Facebook als op TV wordt door 99 % van de kijkers inhoudelijk genegeerd, het TV-spotje is veel duurder en het is niet gericht aan je specifieke doelgroep. En net daarom heeft TV meerwaarde: het toont dat je als merk een gevestigde waarde met breed publiek bent, geen onbekende startup voor een bende arme maar stijlvolle hipsters. Dat wekt meteen een zeker vertrouwen.

Ik denk (puur een mening) dat reclame via nieuwe media stilaan aan het pieken is. Het nieuwe en magische is eraf, het blijkt gewoon een bijkomend kanaal. Als ik moet gokken, zet ik mijn geld dus op veel tragere groei in het online segment en stagnatie (geen verder verval) in klassieke reclame. Misschien zelfs verdere groei voor buitenreclame, daar is nog veel innovatie mogelijk.
Omhoog

anonymous38476

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door anonymous38476 » 7 februari 2019, 16:23

Interessante repliek, wordt zeker nog wat verder bekeken. Ik baseer me vooral op mijn eigen ervaringen en directe omgeving. Zelf kijk ik uitsluitend Netflix en De Ideale Wereld via internet. Muziek = Spotify. Bij vrienden in de auto is het ook steevast de Aux-kabel die bepaald wat er uit de boxen komt. In de controlekamer steeds vaker een afspeellijst via de PC dan een echt radiokanaal, etc.
Omhoog

laeka
VIP member
VIP member
Berichten: 2914
Lid geworden op: 28 sep 2014
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door laeka » 9 februari 2019, 10:38

De enige die zwaar geld verdiende aan reclamebureaus is Vincent Bollore. Hij verkocht in zijn glorie periode AEGIS aan de Japannerkes met fikse meerwaarde en met de verkoop van HAVAS aan Vivendi verdiende hij bakken vol geld. 8) Ge moet het maar doen he want de meeste verliezen hier veel geld als ik het zo lees sinds het onderwerp gestart is.
Omhoog

Gebruikersavatar
gpv1
VIP member
VIP member
Berichten: 3044
Lid geworden op: 21 aug 2007
Beste antwoorden: 1
Locatie: Noord-Waasland
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door gpv1 » 11 februari 2019, 15:00

Vivendi betaalde ongeveer €4 miljard voor Havas, wat overeenkomt met ong. 21,7x de vrije kasstroom van 2016. Dus zeker een correcte prijs. Publicis noteert aan ong. 8,8x de vks (en de marges bij Publicis liggen fors hoger dan bij Havas). Dus nog een lange weg te gaan...

Morgen jaarresultaten Omnicom en overmorgen deze van Interpublic. Beiden hadden over de eerste 9 maanden van 2018 een mooie organische groei (respectievelijk +2,5% en +4,9%).
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Omhoog

Gebruikersavatar
gpv1
VIP member
VIP member
Berichten: 3044
Lid geworden op: 21 aug 2007
Beste antwoorden: 1
Locatie: Noord-Waasland
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door gpv1 » 1 maart 2019, 09:12

Gisteren mijn positie in Publicis verkocht, vandaag opnieuw ingestapt.

Organische omzetgroei -0,4% in 2018 bij WPP maar koers reageert goed.

EDIT: ik zie nu wel dat WPP een organische omzetdaling van 1,5 à 2% verwacht voor 2019 :o Als dat maar geen voorbode wordt voor slechte resultaten bij Publicis.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Omhoog

Umi
VIP member
VIP member
Berichten: 2179
Lid geworden op: 02 okt 2014
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door Umi » 1 april 2019, 11:47

Koers daalt vandaag plots tegen het sentiment in.

Blijkbaar zijn er geruchten dat ze een grote overname willen doen;
https://www.bloomberg.com/news/articles ... advent-duo

Epsilon zou zo'n $ 5B waard zijn.

edit; reden van de daling is dus bevestiging daarvan in een persbericht.
https://www.businesswire.com/news/home/ ... ss-Release


De markt gelooft duidelijk niet in ADS, gezien de huidige waardering...
https://www.marketscreener.com/ALLIANCE ... inancials/
Omhoog

Gebruikersavatar
gpv1
VIP member
VIP member
Berichten: 3044
Lid geworden op: 21 aug 2007
Beste antwoorden: 1
Locatie: Noord-Waasland
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door gpv1 » 1 april 2019, 13:05

Epsilon is een concurrent van Acxiom dat vorig jaar werd overgenomen door Interpublic. Bedrijf had lage marges. Is een commodity-sector met weinig competitieve voordelen en waar op lange termijn denk ik weinig groei van valt te verwachten. Interpublic betaalde bijna 40x de vrije kasstroom.

EDIT: vreemde interesse van Publicis in Epsilon; toen Acxiom werd overgenomen klonk het nog dat ze Acxiom hebben laten voorbijgaan omdat het strategisch niet paste binnen hun 'game changers' en groeiambities.

https://adage.com/article/agency-news/p ... st/314272/
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Omhoog

Gebruikersavatar
jens_dev
VIP member
VIP member
Berichten: 3365
Lid geworden op: 31 jan 2012
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

  • Citeer

Bericht door jens_dev » 1 april 2019, 14:00

Grote dure overnames doen terwijl je eigen aandelen spotgoedkoop noteren. Hopelijk gaat dit niet door.
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

415 berichten
  • Pagina 25 van 28
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy