QRF
TIP
Re: QRF
Op de BAV werden alleen de algemene modaliteiten van een keuzedividend goedgekeurd.
De inschrijvingskoers / ruilvoet t.o.v het nettodividend van €0.80 * 70% = €0.56 staan vandaag op de QRF site bij de persberichten. https://qrf.be/persberichten/
Vanaf maandag 24 mei, kan je met 21 nettodividenden intekenen op één nieuw QRF aandeel. De keuzeperiode sluit af op 8 juni. De effectieve inschrijvingskoers komt daarmee op €11.76.
Door het aantrekken van de koers richting ex-dividend datum, oogt dit goedkoper dan het is.
De inschrijvingskoers / ruilvoet t.o.v het nettodividend van €0.80 * 70% = €0.56 staan vandaag op de QRF site bij de persberichten. https://qrf.be/persberichten/
Vanaf maandag 24 mei, kan je met 21 nettodividenden intekenen op één nieuw QRF aandeel. De keuzeperiode sluit af op 8 juni. De effectieve inschrijvingskoers komt daarmee op €11.76.
Door het aantrekken van de koers richting ex-dividend datum, oogt dit goedkoper dan het is.
De aandeelhouders van Qrf opteerden voor 56,8% van hun aandelen voor een inbreng van dividendrechten in ruil voor nieuwe aandelen. Dit resulteert in een versterking van het eigen vermogen (kapitaal en uitgiftepremie) voor Qrf van 2,27 Mio EUR door middel van de uitgifte van 193.354 nieuwe aandelen. Dit zal het totaal aantal aandelen Qrf op 7.346.676 brengen.
Er wordt voor 1,73 Mo EUR dividend uitgekeerd in cash.
Er wordt voor 1,73 Mo EUR dividend uitgekeerd in cash.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
De grafiek heb je waarschijnlijk gepost voor de afkalvende netto-actiefwaarde. Dat was ook voor mij al eerder een reden om mijn positie behoorlijk af te bouwen bij elke koersopstoot die naam waardig.
Maar er staan enkele rare fouten op de grafiek:
- De tijd-as vertoont een (terug)sprong na 06/2021.
- De vertikale as volume per dag in KEUR loopt tot 100.000 K€ (100 M€) wat beduidend hoger is dan de beurskapitalisatie. Waarschijnlijk moet dit 100.000 stuks verhandelde aandelen zijn.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Eigenlijk omdat de discount terug afneemt.
Ik zou denken dat het afkalven van de netto-actiefwaarde nu toch wel ongeveer gedaan zal zijn.
Niet dat ik denk dat we hier een spectaculaire koersstijging gaan zien, maar ik verwacht toch dat het herstel zal doorzetten.
Hm ... inderdaad. Was me niet opgevallen ... komt uit hun verslag ...Zwygymor schreef: ↑17 augustus 2021, 11:10 Maar er staan enkele rare fouten op de grafiek:
- De tijd-as vertoont een (terug)sprong na 06/2021.
- De vertikale as volume per dag in KEUR loopt tot 100.000 K€ (100 M€) wat beduidend hoger is dan de beurskapitalisatie. Waarschijnlijk moet dit 100.000 stuks verhandelde aandelen zijn.
QRF is niet echt het beste vastgoedaandeel,en dan druk ik mij zacht uit.
Straatwinkels zijn gewoon geen goede investering, perifere baanwinkels lijken mij wel nog een toekomst te hebben.
QRF probeert nu wel te veranderen,afwachten of dit zal lukken en hoe snel.
Anders lijkt het mij een gvv met weinig toekomst.
Straatwinkels zijn gewoon geen goede investering, perifere baanwinkels lijken mij wel nog een toekomst te hebben.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Tja, het is niet dat ik er warm voor loop.Denfi schreef: ↑17 augustus 2021, 12:35 QRF is niet echt het beste vastgoedaandeel,en dan druk ik mij zacht uit.
Heb naast een hoop andere GVV's ook wel wat QRF met GAK ~13 EUR. Geen ramp en ben niet gehaast.
QRF trekt de Gentse troefkaart
QRF trekt de Gentse troefkaart
Sinds het begin van de eeuw concentreert de stedelijke commerciële activiteit zich in de centrumsteden, dit ten koste van de kleinere provinciesteden, waar de overblijvende handelsactiviteiten verschoven zijn naar retail parken buiten het centrum.
Sinds het begin van de eeuw concentreert de stedelijke commerciële activiteit zich in de centrumsteden, dit ten koste van de kleinere provinciesteden, waar de overblijvende handelsactiviteiten verschoven zijn naar retail parken buiten het centrum.
Re: QRF trekt de Gentse troefkaart
Ik denk dat het huidige management het tij wel eens zou kunnen kerenZwygymor schreef: ↑7 februari 2023, 22:26 QRF trekt de Gentse troefkaart