Rabo magazine
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Rabo magazine
Ik kan m'n voorgangers enkel maar bijtreden, dit heeft geen meerwaarde voor de spaarders. Dit is geld door de riool, maar dit werd bij het eerste nummer al door mij aangehaald.
Grootbankmanieren. 
Ik denk dat de spaarder veel meer zou hebben aan 'n wekelijkse/maandelijkse nieuwsbrief waarbij dieper wordt ingegaan in de economische situatie van Europa en de wereld en de positie van Rabobank tov deze problemen. Het is maar 'n hint.
Mij doet dit magazine denken aan het magazine dat ik krijg van m'n automerk. 13 in 'n dozijn.

Ik denk dat de spaarder veel meer zou hebben aan 'n wekelijkse/maandelijkse nieuwsbrief waarbij dieper wordt ingegaan in de economische situatie van Europa en de wereld en de positie van Rabobank tov deze problemen. Het is maar 'n hint.
Mij doet dit magazine denken aan het magazine dat ik krijg van m'n automerk. 13 in 'n dozijn.

Ik ben er bijna 100% zeker van dat dit magazine Rabobank niets kost. Al gezien dat er een aantal publiciteiten instaan (heb het magazine niet bij de hand, maar zo uit het hoofd: JPM, iets van tak21, ....). Deze zullen de kost van dat magazine wel dragen.
Daar bovenover is het extra reclame voor Rabo. Dit magazine ligt bij u thuis, je krijgt vrienden/familie/... over de vloer. Deze zien dat magazine, etc.
Vind je het interessant: goed. Vind je het niet interessant: ook goed. Gooi het weg, of laat rabobank weten dat je het in de toekomst niet meer wil ontvangen.
Daar bovenover is het extra reclame voor Rabo. Dit magazine ligt bij u thuis, je krijgt vrienden/familie/... over de vloer. Deze zien dat magazine, etc.
Vind je het interessant: goed. Vind je het niet interessant: ook goed. Gooi het weg, of laat rabobank weten dat je het in de toekomst niet meer wil ontvangen.
is ook mijn gedacht en als het al iets kost is het een miniem deel van het reclamebudget en volgens mij is reclame nog altijd aftrekbaar voor de fiscus. Ben zelf klant vanaf het eerste jaar en vind het best informatief en heb al laten zien aan andere . Die zeurpieten hier gaan bij mij gewoon in de negeerlijst, niet bij de eerste keer natuurlijk maar het zijn meestal toch steevast dezelfden.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---