Rabobank.be aangevraagde rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Rabobank.be aangevraagde rekening
Beste,
Vorige week heb ik een spaarrekening aangevraagd bij Rabobank.be, hiervoor heb ik de nodige documenten opgestuurd en heb ik bevestiging gekregen (via e-mail) dat mijn rekeningen geopend zijn. Binnenkort verwacht ik mijn rekeningnummers in de bus. Dan moet ik de rekeningen activeren door een storting te doen op deze nummers via een andere bank.
Nu - zoals jullie allemaal wellicht weten - zijn de rentes opnieuw (!) gezakt bij Rabobank.be. Hierdoor lijkt deze bank me niet meer zo interessant en wens ik geen geld bij deze bank te plaatsen.
Moet ik de rekening - die nog niet geactiveerd is via een eerste storting - afsluiten?
Kan ik de rekening gewoon activeren zonder er geld te plaatsen? Afhankelijk van de evolutie zou er in de toekomst wel geld geplaatst kunnen worden...
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten, gln
Vorige week heb ik een spaarrekening aangevraagd bij Rabobank.be, hiervoor heb ik de nodige documenten opgestuurd en heb ik bevestiging gekregen (via e-mail) dat mijn rekeningen geopend zijn. Binnenkort verwacht ik mijn rekeningnummers in de bus. Dan moet ik de rekeningen activeren door een storting te doen op deze nummers via een andere bank.
Nu - zoals jullie allemaal wellicht weten - zijn de rentes opnieuw (!) gezakt bij Rabobank.be. Hierdoor lijkt deze bank me niet meer zo interessant en wens ik geen geld bij deze bank te plaatsen.
Moet ik de rekening - die nog niet geactiveerd is via een eerste storting - afsluiten?
Kan ik de rekening gewoon activeren zonder er geld te plaatsen? Afhankelijk van de evolutie zou er in de toekomst wel geld geplaatst kunnen worden...
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten, gln
Re: Rabobank.be aangevraagde rekening
Je zou gewoon je rekening kunnen activeren (bedrag eerste overschrijving speelt geen rol, dacht ik) en daarna de rekening laten openstaan zonder geld. Dat is de keuze die je moet maken: kosten heb je niet door ze open te laten staan. Als je in de toekomst toch nog geld wil zetten dan heb je de rekeningen toch al en moet je niet terug een week wachten voor de opening.
Uiteraard als je die rekeningen niet wilt hebben, zal je ze meten sluiten. Best eens navragen in de "vraag het aan rabobank.be" rubriek indien je voor de laatste optie zou kiezen.
Uiteraard als je die rekeningen niet wilt hebben, zal je ze meten sluiten. Best eens navragen in de "vraag het aan rabobank.be" rubriek indien je voor de laatste optie zou kiezen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Stort gewoon 1 euro en laat die rekening actief staan, misschien komt ze ooit nog eens van pas!
Prima, zal de rekening activeren. Bedankt!
gr. Glenn
gr. Glenn