Rabobank geeft 5,75% in Australië.
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Rabobank geeft 5,75% in Australië.
Enige tijd geleden deed ik mee met 'n wedstrijd op 'n Australische wielersite (tour down under) waar nogal wat prijzen werden uitgedeeld door Rabobank. Meteen heb ik mij dan maar laten inschrijven op de Australische nieuwsbrief van Rabobank
(om eens te weten of de wind even zwak waait aan de andere kant van de bol waar we opzitten
)
Vandaag kreeg ik volgende nieuwsbrief:
Hi XXXXXXXXXXXX,
We've increased our savings rates again
You could be earning up to 5.75% pa on your savings with RaboPlus. Check out our current savings rates.
WIN $5,000
With rates this high, isn't it high time you put your savings plans into action? Apply before 31st March 2010 and you could win $5,000 to kick start your savings. Find out how.
Competition terms and conditions. Questions? Call our Customer Contact Centre on 1800 445 445.
Happy saving!
The RaboPlus Team
Site: RaboPlus Australië
Ps:
'n Gewone spaarder krijgt 4,75%
Trouwe spaarders krijgen zelfs 5,75% op hun spaarrekening
Termijnrekening: 2 jaar aan 6,50%, 5 jaar aan 7,40%
(om eens te weten of de wind even zwak waait aan de andere kant van de bol waar we opzitten

Vandaag kreeg ik volgende nieuwsbrief:
Hi XXXXXXXXXXXX,
We've increased our savings rates again
You could be earning up to 5.75% pa on your savings with RaboPlus. Check out our current savings rates.
WIN $5,000
With rates this high, isn't it high time you put your savings plans into action? Apply before 31st March 2010 and you could win $5,000 to kick start your savings. Find out how.
Competition terms and conditions. Questions? Call our Customer Contact Centre on 1800 445 445.
Happy saving!
The RaboPlus Team
Site: RaboPlus Australië
Ps:
'n Gewone spaarder krijgt 4,75%
Trouwe spaarders krijgen zelfs 5,75% op hun spaarrekening
Termijnrekening: 2 jaar aan 6,50%, 5 jaar aan 7,40%
Re: Rabobank geeft 5,75% in Australië.
Het klopt dat in Australie de rentes veel hoger liggen dan hier. De economie is ginds veel minder getroffen door de crisis dan in Europa en verkeert in relatief betere gezondheid. De centrale bank heeft er de rente verhoogd tot 3,75%.
Wie niet bang is van wat risico kan ook meeprofiteren van deze hoge rentes via bedrijfsobligaties in AUD. Rentepercentages van 6% tot 7% zijn niet ongewoon op dergelijke beleggingen.
Ook via termijnrekeningen in AUD (via Belgische banken) kan je flink hogere rentes opstrijken dan in EUR.
Je moet natuurlijk wel het muntrisico incalculeren, want de AUD staat momenteel vrij hoog.
Wie niet bang is van wat risico kan ook meeprofiteren van deze hoge rentes via bedrijfsobligaties in AUD. Rentepercentages van 6% tot 7% zijn niet ongewoon op dergelijke beleggingen.
Ook via termijnrekeningen in AUD (via Belgische banken) kan je flink hogere rentes opstrijken dan in EUR.
Je moet natuurlijk wel het muntrisico incalculeren, want de AUD staat momenteel vrij hoog.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.