rabobank geeft 50 euro als je voor 1000 euro belegt
TIP
Re: rabobank geeft 50 euro als je voor 1000 euro belegt
enkel die reclameren krijgen het, niet schoon van "transparante" RaboIef schreef:reactie na 1 mailtje aan rabobank![]()
U kunt uitzonderlijk ook van de actie genieten.
Ik heb ook een mailtje gedaan...
Een knip uit het antwoord:
Een knip uit het antwoord:
De 50 EUR actie maakt geen onderscheid tussen nieuwe of oude klanten. Ze is wel gericht naar niet-beleggers. Om deze reden komt u niet in aanmerking voor deze actie. Afhankelijk van het succes kunnen we de actie in de toekomst herhalen of het doelpubliek vergroten
Laatst gewijzigd door hansv op 11 juni 2014, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier dito verhaal !Ief schreef:reactie na 1 mailtje aan rabobank![]()
U kunt uitzonderlijk ook van de actie genieten.

Ik zal daar eens een formele vraag over stellen aan Rabobank.
Was je al een actieve belegger bij Rabo, Evita? Want dan ga ik ook zagen... A la tête du client?
Ik heb nog nooit fondsen gekocht bij Rabo ! Ik heb in het verleden daar wel obligaties gekocht ( ondertussen overgezet) en ik heb ook ingeschreven voor de recente obligatie uitgifte van WDP ! !jens_dev schreef:Was je al een actieve belegger bij Rabo, Evita? Want dan ga ik ook zagen... A la tête du client?
-
- VIP member
- Contacteer:
Dit wordt van mijn kant zeer geapprecieerd, kijk uit naar hun antwoord!Yaris schreef:Ik zal daar eens een formele vraag over stellen aan Rabobank.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Hier ook klant, maar geen beleggingen, geen mail gehad...Yaris schreef:Ze hebben die mail enkel naar klanten gestuurd met weinig of geen beleggingen. Jij zult al te veel beleggingen hebben, evita.

Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Wat wil je, aan een goede klant valt niet meer extra aan te verdienen, dus ja een lokmiddel, maar doen ze dat niet allemaal?
Bij DB zit je dan weer met die 8 € per jaar, per lijn, tenzij je periodiek belegt maar dan zit je ook daaraan vast en heb je de vrijheid niet om te beleggen wanneer je wil en jou het best uitkomt , rekening houdend met de markt.
Rabobank blijft de goedkoopste maar heeft een te beperkt aanbod, spijtig genoeg.
Bij DB zit je dan weer met die 8 € per jaar, per lijn, tenzij je periodiek belegt maar dan zit je ook daaraan vast en heb je de vrijheid niet om te beleggen wanneer je wil en jou het best uitkomt , rekening houdend met de markt.
Rabobank blijft de goedkoopste maar heeft een te beperkt aanbod, spijtig genoeg.
Weet er iemand tot wanneer de actie loopt?
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Tot eind deze maand.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Ha, Yaris vat de koe bij de horens. Dankuwel !Yaris schreef:Ik zal daar eens een formele vraag over stellen aan Rabobank.
Mijn vader en mijn schoonzus kregen beiden hetzelfde aanbod (50 euro kado als je voor 1000 euro belegt). Beiden hebben een 'slapende' effectenrekening en verdienden dit weekend dus 50 euro... Voor de (min of meer) actieve effectenrekeningen doet Rabobank blijkbaar niets. Tenzij je klaagt per mail, dan hangt het af van enkele duistere criteria en uiteindelijk krijg je ofwel niets, ofwel 50 euro? Zelf heb ik nog niet geklaagd, maar ik hou jullie op de hoogte.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
ik ken anders ook wel iemand van 85 jaar die enkel een spaarrekening en zichtrekening bij Rabol heeft, en die krijgt ook geen mail voor "50 euro gratis".
Twee maten en twee gewichten , Rabo heeft eignelijk nog niet veel blunders gemaakt, maar nu begeven ze zich wel op het randje af
Twee maten en twee gewichten , Rabo heeft eignelijk nog niet veel blunders gemaakt, maar nu begeven ze zich wel op het randje af
Dag Paul, ze selecteerden waarschijnlijk klanten met een 'niet-actieve' effectenrekening. De klant met enkel een zicht- en spaarrekening werd dus niet geselecteerd. Voor rabobank is dit misschien logisch, maar ik geef je gelijk en had ook beter verwacht.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
vermoed ik ook, had zelf een slapende effectenrekening en heb dus ook zo'n mailtje ontvangen, 50 euro is mooi meegenomen ... :-)