rabobank geeft 50 euro als je voor 1000 euro belegt
TIP
Re: rabobank geeft 50 euro als je voor 1000 euro belegt
En dit is dan meteen een goede reden
om bijvoorbeeld die spaarrekening die u eigenlijk niet gebruikt, toch nog niet op te doeken. Anderzijds is er natuurlijk ook het centrale meldpunt
dat misschien het nut van al die rekeningen niet begrijpt.

En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Geklaagd en ik kreeg volgend antwoord:
Ik kan wel regelen dat u kunt genieten van een gratis jaarabonnement bij op zowel Test-Aankoop invest als op Fondsen & Sicavs.
Ik kan wel regelen dat u kunt genieten van een gratis jaarabonnement bij op zowel Test-Aankoop invest als op Fondsen & Sicavs.
A la tête du client blijft dus overeind.
fidinda schreef:En dit is dan meteen een goede redenom bijvoorbeeld die spaarrekening die u eigenlijk niet gebruikt, toch nog niet op te doeken. Anderzijds is er natuurlijk ook het centrale meldpunt
dat misschien het nut van al die rekeningen niet begrijpt.
Dat vraag ik mij ook al lang af. Denk niet dat mensen daar een "goede" indruk geven als ze 40 rekeningen hebben ( waar eventueel niets op staat ). Bedragen worden wel niet aan het meldpunt doorgegeven, daarom dat het misschien nog erger is.
"normaal" worden die gegevens wel niet automatisch aan de fiscus doorgegeven, maar als iemand met een groot aantal rekeningen het meldpunt 'tilt' laat slaan of een foutmelding genereert zal dat wel niet altijd in je voordeel pleiten
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Juist uit nieuwsgierigheid .... Iemand de 50,00€ al ontvangen ?
werd vandaag gestort bij mij
het gras is altijd groener aan de overkant
-
- Sr. Member
- Contacteer:
inderdaad, stond er op vandaag
Ik heb nog niets gekregen ?? Het zal nog wel komen, anders ga ik een mailtje naar Rabo moeten sturen !