Rabobank: Nieuwe fiscale maatregelen 2012
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Rabobank: Nieuwe fiscale maatregelen 2012
Maak kennis met het nieuwe fiscale tijdperk
Welke veranderingen brengen de nieuwe fiscale maatregelen?
Welke impact hebben de nieuwe fiscale maatregelen op onze producten?
Op deze 2 vragen geeft Rabobank in Geldtips februari 2012 duidelijke antwoorden in een voor iedereen begrijpelijke taal:
http://www.rabobank.be/nl/overige-info/ ... edium=MAIL" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt, Rabobank.
Welke veranderingen brengen de nieuwe fiscale maatregelen?
Welke impact hebben de nieuwe fiscale maatregelen op onze producten?
Op deze 2 vragen geeft Rabobank in Geldtips februari 2012 duidelijke antwoorden in een voor iedereen begrijpelijke taal:
http://www.rabobank.be/nl/overige-info/ ... edium=MAIL" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt, Rabobank.
Re: Rabobank: Nieuwe fiscale maatregelen 2012
Hier en daar zet ik er wel ook, zoals Rabo, nog een vraagteken bij.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik moet rabo toch bedanken om dit eens duidelijk te stellen.
Wat een gedoe!
TAK21 is toch gespaard van negatieve fiscale acties!
Ik weet niet goed of dat wel OK is, misschien zijn de federale vrienden een val aan het opzetten?
Maak TAK21 interessant, duw er zoveel mogelijk klanten in [VDLN: weg GP op spaarrekeningen en duw zoveel mogelijk klanten in een TAK21
]
Als de korf groot genoeg is, sluit je het net en beginnen je te takseren.
Wat een gedoe!
TAK21 is toch gespaard van negatieve fiscale acties!
Ik weet niet goed of dat wel OK is, misschien zijn de federale vrienden een val aan het opzetten?
Maak TAK21 interessant, duw er zoveel mogelijk klanten in [VDLN: weg GP op spaarrekeningen en duw zoveel mogelijk klanten in een TAK21
Als de korf groot genoeg is, sluit je het net en beginnen je te takseren.
ik vond die uitleg van rabo top, eenvoudig en overzichtelijk uitgelegd, bravo rabo
toen ik 2 weken geleden aan mijn bankdirecteur(kbc) meer uitleg vroeg, kreeg ik een hele uitleg te horen waar ik achteraf niet veel wijzer van werd, het enige dat hij wel duidelijk uitlegde was dat alles goed ging met KBC en dat het nu de moment was om hun producten te kopen

toen ik 2 weken geleden aan mijn bankdirecteur(kbc) meer uitleg vroeg, kreeg ik een hele uitleg te horen waar ik achteraf niet veel wijzer van werd, het enige dat hij wel duidelijk uitlegde was dat alles goed ging met KBC en dat het nu de moment was om hun producten te kopen