Rabobank termijnrekening op 10 jaar
TIP
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Rabobank termijnrekening op 10 jaar
Nu 4,55% bruto.
4% netto komt dichtbij!
4% netto komt dichtbij!
Nog vér van de 5,5% op TIEN jaar. Dus niet doen.Brugse Leeuw schreef:Nu 4,55% bruto.
4% netto komt dichtbij!
-
koenciatko
- Full Member

- Contacteer:
Waarom praat je nu al over 5.5%???? Eerst 4% netto bereiken, daarna zien we wel.pol schreef:Nog vér van de 5,5% op TIEN jaar. Dus niet doen.Brugse Leeuw schreef:Nu 4,55% bruto.
4% netto komt dichtbij!
Hebben we de vorige 10 jaar een intrest op termijnrekeningen (10 j) een bruto intrest van 5,5 % gezien... ik denk het niet.
Waarom zou dit nu opeens kunnen...
Ik mik ook op die 5 % bruto.
Als ik vergelijk met een tak 21 haalde die ook maximaal 3,75 gegarandeerd over de laatste 8 jaar, en we weten allen dat de banken met eventuele extra's hier bovenop héél zuinig zijn...
Zolang bvb Dexia schulden heeft aan de staat verwacht ik van hen geen topintresten... enkel topbonussen voor de CEO, dat blijkt wel verantwoord. Begrijpe wie begrijpen kan, of wil....
Als ik vergelijk met een tak 21 haalde die ook maximaal 3,75 gegarandeerd over de laatste 8 jaar, en we weten allen dat de banken met eventuele extra's hier bovenop héél zuinig zijn...
Zolang bvb Dexia schulden heeft aan de staat verwacht ik van hen geen topintresten... enkel topbonussen voor de CEO, dat blijkt wel verantwoord. Begrijpe wie begrijpen kan, of wil....
Ik denk het niet gewoon, ik weet het ! Het geheugen is hier bij sommige precies bijzonder kort. Echter in die tijd werden zulke intresten aanzien als niet "sexy" genoeg.Luc B. schreef:Hebben we de vorige 10 jaar een intrest op termijnrekeningen (10 j) een bruto intrest van 5,5 % gezien... ik denk het niet.
jahoor, ik heb er bvb eentje van 5.75 bruto. Dus 5.5 is zeker mogelijk. Maar boven de 4% netto zit je imho toch redelijk goed. Weinig risicoloze beleggingen die een gegarandeerde opbrengst hebben van meer dan 4% over 10 jaar. Zeker als je dan nog eens aan herkapitalisatie kan doen.Luc B. schreef:Hebben we de vorige 10 jaar een intrest op termijnrekeningen (10 j) een bruto intrest van 5,5 % gezien... ik denk het niet.
-
scootzoo77
- Jr. Member

- Contacteer:
Waar en wanneer, als ik zo nieuwschierig mag zijn???perrush schreef:jahoor, ik heb er bvb eentje van 5.75 bruto. Dus 5.5 is zeker mogelijk. Maar boven de 4% netto zit je imho toch redelijk goed. Weinig risicoloze beleggingen die een gegarandeerde opbrengst hebben van meer dan 4% over 10 jaar. Zeker als je dan nog eens aan herkapitalisatie kan doen.Luc B. schreef:Hebben we de vorige 10 jaar een intrest op termijnrekeningen (10 j) een bruto intrest van 5,5 % gezien... ik denk het niet.
2 jaar geleden bij DHB. Hebben zelfs nog hoger gestaan.scootzoo77 schreef:[Waar en wanneer, als ik zo nieuwschierig mag zijn???
Ik heb nu 2 termijn rekeningen van netto
1) 4,25% (looptijd 6jaar) bij KBC.
2) 4,70% (looptijd 4 jaar) bij CE.
Dan toch al geruime tijd afgesloten !?!pol schreef:Ik heb nu 2 termijn rekeningen van netto
-
koenciatko
- Full Member

- Contacteer:
Ik heb nog eentje tot 2012 die netto 4.56% opbrengt.
Verder tot 2013 eentje van 4.55%. Tot 2015 4.44%. En om mijn top-4 af te maken 4.33% tot 2019......
Verder tot 2013 eentje van 4.55%. Tot 2015 4.44%. En om mijn top-4 af te maken 4.33% tot 2019......
-
koenciatko
- Full Member

- Contacteer:
Ik heb nog eentje tot 2012 die netto 4.56% opbrengt.
feit is dat we langzaam maar zeker naar de kaap van 5% gaan.
Ik heb mijn digipass aangevraagd en een rekening geopend bij hen, ben van plan om in schijven in te stappen maandelijks of tweemaandelijks om zo op een goed gemiddelde uit te komen.
Ik heb mijn digipass aangevraagd en een rekening geopend bij hen, ben van plan om in schijven in te stappen maandelijks of tweemaandelijks om zo op een goed gemiddelde uit te komen.
Maar je moet appelen met appelen vergelijken en deze van 10 jaar met elkaar vergelijken en niet eentje van 2-3-5 jaar.
de rente is terug iets gezakt nu 4.50 bruto. zou dit tijdelijk zijn of gaan we terug naar af?