Rabobank verlaagt rente naar 3%!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rabobank verlaagt rente naar 3%!
BMPB verlaagt ook de rente naar 3 %, MAAR geeft wel 1,5 % getrouwheidspremie.
ABN zit ook nog steeds op 3,75 %.
3 % is wel extreem laag, zonder enige andere vorm van premies.
Nu ja, ze doen maar, maandag zet ik alles over...
ABN zit ook nog steeds op 3,75 %.
3 % is wel extreem laag, zonder enige andere vorm van premies.
Nu ja, ze doen maar, maandag zet ik alles over...
3.5% + 1% aangroei zelfs (tot eind jan).Campzie schreef: Ik heb bij Dexia zelfs 3,5 % op mijn internet spaarrekening...
Maar basis rente zal hier binnenkort ook wel zakken zeker.
Het is hier nog niemand opgevallen, maar het bedrag waarvoor de "hoogste rente" van kracht is heeft een "0" verloren (100.000 ipv 1.000.000).Vaganzza schreef: Voor spaartegoeden boven de 100.000 euro geldt een tarief van 2.75 %. Deze wijzigingen gaan in op 27 januari.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
- Jr. Member
- Contacteer:
rabobank: de grooste teleurstelling van het jaar
Zoals ik eerder al stelde, haal ik nu maandag mijn geld ook weg bij Rabobank. Eerst dacht ik alles over te zetten naar mijn e-spaar bij Argenta, doch lees nu dat de internetrekening van Dexia, die ik ook heb, tot 31/01/09 nog een aangroeipremie van 1% geeft. Ik dacht dat dit maar liep tot 31/12/08... Ik twijfel nu het naar Dexia over te zetten (hier zal de basisrente eerstkomend ook wel gaan dalen...) of naar de e-spaar bij argenta (waar de komende weken ook wel de basisrente zal zakken zeker...). Ik weet dat dit moeilijk is, maar iemand enig idee wat ik het best zou doen??
Ja, wat je moet doen is de helft bij Dexia zetten en de helft bij Argenta.
Dan heb je statistisch gezien het meeste kans op een goede intrest
Dan heb je statistisch gezien het meeste kans op een goede intrest

Heb ik ook al aan gedacht, Jay. Misschien is de gemakkelijkste en beste oplossing wel... Bedankt
Ik heb zo even nog op De tijd etc.... gezien ja de Rabobank ga helemaal af!!!!
Spijtig ik die jaren klant ben bij de Rabo....
Ja ofwel zijn ze ons beu!!!!!! ofwel zit er weer iets anders achter!!!
Spijtig ik die jaren klant ben bij de Rabo....
Ja ofwel zijn ze ons beu!!!!!! ofwel zit er weer iets anders achter!!!
Game over, 't is gewoon gedaan met de hoge rentes. 1 jaar euribor zit op iets van 2.38%, en dan zit die rente nog aan de hoge kant wegens het feit dat geld op 1 jaar duur is. Euribor 1 maand staat nu al lager dan in de periode 2003-2005 toen de ECB rente ook 2.00% was.
Zonder die liquiditeitspremie zit een 1 jaar rente rond 1.60% en de ECB maakte daarnaast de voorwaarden om geld bij hen te plaatsen ook minder interessant, in een poging om de geldmarkten opnieuw vlot te trekken.
Hoe kan je dan verwachten dat je een hoge rente op een spaarboekje krijgt, zonder dat je Kauphting toestanden tegenkomt !
Zonder die liquiditeitspremie zit een 1 jaar rente rond 1.60% en de ECB maakte daarnaast de voorwaarden om geld bij hen te plaatsen ook minder interessant, in een poging om de geldmarkten opnieuw vlot te trekken.
Hoe kan je dan verwachten dat je een hoge rente op een spaarboekje krijgt, zonder dat je Kauphting toestanden tegenkomt !
TK14 schreef: Zoals ik eerder al stelde, haal ik nu maandag mijn geld ook weg bij Rabobank. Eerst dacht ik alles over te zetten naar mijn e-spaar bij Argenta, doch lees nu dat de internetrekening van Dexia, die ik ook heb, tot 31/01/09 nog een aangroeipremie van 1% geeft. Ik dacht dat dit maar liep tot 31/12/08... Ik twijfel nu het naar Dexia over te zetten (hier zal de basisrente eerstkomend ook wel gaan dalen...) of naar de e-spaar bij argenta (waar de komende weken ook wel de basisrente zal zakken zeker...). Ik weet dat dit moeilijk is, maar iemand enig idee wat ik het best zou doen??
Bij Dexia en Argenta de helft zetten lijkt me de beste oplossing.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, ten slotte krijg je NU nog hogere intresten bij Rabobank (zelfs aan 3% in februari) dan vorig jaar bij pakweg KE of CE (rekening houdend met de inflatie), hoorde toen daar niemand klagen dat 4+2+2 te weinig was.birten schreef: Game over, 't is gewoon gedaan met de hoge rentes. 1 jaar euribor zit op iets van 2.38%, en dan zit die rente nog aan de hoge kant wegens het feit dat geld op 1 jaar duur is. Euribor 1 maand staat nu al lager dan in de periode 2003-2005 toen de ECB rente ook 2.00% was.
inflatie: gem. 2008: 4.49% (max. 5.91%(juli) min.2.63 (december))
Bron: fgov
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
het gaat er niet over of we nu meer of minder netto rente hebben. Het gaat erover hoe rabo zich handhaaft tov van de andere banken. 3% is gewoon weinig als je naar de andere banken kijkt. Ook hier verdwijnt een flink deel van de rekening.Spruitekop schreef:Inderdaad, ten slotte krijg je NU nog hogere intresten bij Rabobank (zelfs aan 3% in februari) dan vorig jaar bij pakweg KE of CE (rekening houdend met de inflatie), hoorde toen daar niemand klagen dat 4+2+2 te weinig was.birten schreef: Game over, 't is gewoon gedaan met de hoge rentes. 1 jaar euribor zit op iets van 2.38%, en dan zit die rente nog aan de hoge kant wegens het feit dat geld op 1 jaar duur is. Euribor 1 maand staat nu al lager dan in de periode 2003-2005 toen de ECB rente ook 2.00% was.
inflatie: gem. 2008: 4.49% (max. 5.91%(juli) min.2.63 (december))
Bron: fgov
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
En vorige week een brief versturen dat ze niet de grootste maar de beste willen zijn... 
En waarom kan men in Nederland 5% toekennen en hier niet???
Volgende week gaan al mijn centen weg!
Adieu Rabo!

En waarom kan men in Nederland 5% toekennen en hier niet???
Volgende week gaan al mijn centen weg!
Adieu Rabo!
Overschrijving juist ingevoerd alles naar e-saving account van Deutsche Bank 3% + 1% en reeds in orde voor na april
Adios Rabobank.