Rabobank: verlaging basisintrest
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
wrpint
Rabobank: verlaging basisintrest
Omwille van de marktomstandigheden wordt, voor bedragen boven 1 miljoen euro, met ingang van 1 december 2008 de basisrente op de Rabo Internet Spaarrekeningen en de Rabo Internet Business Accounts verlaagd van 4,00% naar 3,00% op jaarbasis. Deze wijziging is enkel van toepassing voor het gedeelte boven 1 miljoen EUR. Voor alle kapitalen tot 1 miljoen EUR blijft de rente behouden op 4,20% basisrente op jaarbasis.
Deze nieuwe rentetarieven gelden voor zowel bestaande als nieuwe klanten.
* * *
Een voorbode voor een rentedaling van de spaarrekeningen van gewone klanten (< 1000000 EUR)? Ik hoop van niet...maar vrees wel dat de banken de huidige hoge rentes niet gaan kunnen aanhouden.
Edit: Ik heb een deel in kleur gezet zodat het duidelijk is dat dit (voorlopig) enkel geldt voor de bedragen boven de 1.000.000€.
Deze nieuwe rentetarieven gelden voor zowel bestaande als nieuwe klanten.
* * *
Een voorbode voor een rentedaling van de spaarrekeningen van gewone klanten (< 1000000 EUR)? Ik hoop van niet...maar vrees wel dat de banken de huidige hoge rentes niet gaan kunnen aanhouden.
Edit: Ik heb een deel in kleur gezet zodat het duidelijk is dat dit (voorlopig) enkel geldt voor de bedragen boven de 1.000.000€.
Laatst gewijzigd door Vaganzza op 26 november 2008, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Rabobank: verlaging basisintrest
Bron graag want ik vind niets terug op hun site. 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Was een berichtje dat ik ook in m'n inbox had na het inloggen.
Klopt ik heb het bericht ook gekregen 
Ik heb een nulsaldo van rabobank.be, misschien dat ik daarom niets gekregen heb.Stijn1234 schreef: Was een berichtje dat ik ook in m'n inbox had na het inloggen.
Mogelijk hebben ze enkel het berichtje gestuurd naar de mensen die daar belang bij hebben............ met een saldo van méér dan 1 000 000,00 euro ( grapje)
Was het maar waarpaul schreef: Mogelijk hebben ze enkel het berichtje gestuurd naar de mensen die daar belang bij hebben............ met een saldo van méér dan 1 000 000,00 euro ( grapje)
-
JurgenG
Misschien vinden we wel een advocaat om ons te verdedigen in deze zaak?Vaganzza schreef:Was het maar waarpaul schreef: Mogelijk hebben ze enkel het berichtje gestuurd naar de mensen die daar belang bij hebben............ met een saldo van méér dan 1 000 000,00 euro ( grapje)![]()
Iets van:
... overwegende dat mijn cliënten dit bericht krijgen kunnen ze ervan uitgaan dat ze er belang bij hebben... dus dat ze (elk) minstens 1 000 000 euro op hun rekening staan hebben...
... eisen wij dat het saldo van de rekening door de beklaagde met dagvaluta aangevuld wordt tot 1 100 000 euro... (voor 1 euro boven de 1000000 moeten ze nu ook geen berichtjes versturen...)
... eisen wij bovendien per cliënt een morele schadevergoeding van 100 000 euro...
-
RaVen
als ge daar een "class action suit" van wilt maken, dan sluit ik me aan 
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Voor men begint te dromen van megaschadeclaims
even verduidelijken dat het bericht via de secure site naar alle klanten werd verstuurd. Met andere woorden iedereen werd op de hoogte gebracht.
Die paar klanten met méér dan 1 000 000,00 op hun rekening ( bv. Albert Frère, enRabobank.be schreef: Voor men begint te dromen van megaschadeclaimseven verduidelijken dat het bericht via de secure site naar alle klanten werd verstuurd. Met andere woorden iedereen werd op de hoogte gebracht.
Albert II ) kunnen die niet persoonlijk verwittigd worden, dan moeten de andere mensen die mail niet ontvangen.
Laatst gewijzigd door paul op 28 november 2008, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je morgen de lotto wint, komt die info wel van pas. Trouwens vermits rabo van transparantie houdt, is het normaal dat ze dit ook aan de "gewone" spaarder laten wetenpaul schreef:Die paar klanten met méér dan 1 000 000,00 op hun rekening ( bv. Albert Frère, enRabobank.be schreef: Voor men begint te dromen van megaschadeclaimseven verduidelijken dat het bericht via de secure site naar alle klanten werd verstuurd. Met andere woorden iedereen werd op de hoogte gebracht.
Albert II ) kunnen die niet persoonlijk verwittigd worden, dan moeten de andere mensen die mail niet ontvangen.