Rabobank vindt dat de rentes te hoog liggen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rabobank vindt dat de rentes te hoog liggen
In het artikel waarnaar verwezen wordt gaat het over Rabobank Nederland, en niet over de Belgische afdeling. Blijkbaar is er een concurrentiestrijd aan de gang op de Nederlandse spaarmarkt.frank schreef: http://www.demorgen.be/dm/nl/3324/Finan ... ente.dhtml
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
En op de Belgische spaarmarkt niet ? Laag, lager, laagst....Abacus schreef:In het artikel waarnaar verwezen wordt gaat het over Rabobank Nederland, en niet over de Belgische afdeling. Blijkbaar is er een concurrentiestrijd aan de gang op de Nederlandse spaarmarkt.frank schreef: http://www.demorgen.be/dm/nl/3324/Finan ... ente.dhtml
Heb je gezien hoeveel "winst" rabo heeft gemaakt in't eerste halfjaar van 2009...1,3 MILJARD euro's.
Laatst gewijzigd door pol op 29 augustus 2009, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
De rentes liggen idd veel te hoog!
Toch de rentes die de banken aan hun klanten aanrekenen.
Wat men op de spaarrekeningen geeft daarentegen kan je geen rente noemen
dit zijn AALMOESEN!
Toch de rentes die de banken aan hun klanten aanrekenen.
Wat men op de spaarrekeningen geeft daarentegen kan je geen rente noemen
dit zijn AALMOESEN!
-
Prims
De rentes in nederland zijn wel wat hoger dan hier.
Fortis 3.25%
SNSbank 3.25%
ABN AMRO 3%
ING 3%
Fortis 3.25%
SNSbank 3.25%
ABN AMRO 3%
ING 3%
pol schreef:En op de Belgische spaarmarkt niet ? Laag, lager, laagst....Abacus schreef:
In het artikel waarnaar verwezen wordt gaat het over Rabobank Nederland, en niet over de Belgische afdeling. Blijkbaar is er een concurrentiestrijd aan de gang op de Nederlandse spaarmarkt.
Heb je gezien hoeveel "winst" rabo heeft gemaakt in't eerste kwartaal van 2009...1,3 MILJARD euro's.
Het is voor de Belgische consument altijd en overal hetzelfde liedje: wanneer er betaald moet worden dan betalen ze veel te veel en wanneer ze iets moeten krijgen dan krijgen ze veel te weinig.
Het ligt ook in de aard van de Belg om alles zomaar te slikken zonder morren, dat zie je op veel vlakken terugkomen.
Zoals ik al eerder eens zei, buitenlandse banken komen hier "goedkoop" geld ophalen...
Volkomen gelijk, maar in dit geval is de oplossing niet zo eenvoudig. Ten eerste is een rekening in Nederland openen al niet zo simpel als het in Europa zou moeten zijn en ten tweede moet je met je buitenlandse intresten nog eens langs de fiscus passeren waardoor het renteverschil ( want zo groot is het nu ook weer niet ) al lager komt te liggen dan bij sommige hier.Wook schreef:pol schreef:
En op de Belgische spaarmarkt niet ? Laag, lager, laagst....
Heb je gezien hoeveel "winst" rabo heeft gemaakt in't eerste kwartaal van 2009...1,3 MILJARD euro's.
Het is voor de Belgische consument altijd en overal hetzelfde liedje: wanneer er betaald moet worden dan betalen ze veel te veel en wanneer ze iets moeten krijgen dan krijgen ze veel te weinig.
Het ligt ook in de aard van de Belg om alles zomaar te slikken zonder morren, dat zie je op veel vlakken terugkomen.
Voor andere zaken hebben ze me al lang niet meer liggen. Cd's, games en soms dvd's koop ik in de UK, dranken in Nederland en electronica in België ( maar dan in de grensstreek ) waar ik hun de prijs laat zien van winkels net over de grens, prijs verlagen of niets verkopen en meestal lukt het ook.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
@cp1234:cp1234 schreef:Volkomen gelijk, maar in dit geval is de oplossing niet zo eenvoudig. Ten eerste is een rekening in Nederland openen al niet zo simpel als het in Europa zou moeten zijn en ten tweede moet je met je buitenlandse intresten nog eens langs de fiscus passeren waardoor het renteverschil ( want zo groot is het nu ook weer niet ) al lager komt te liggen dan bij sommige hier.Wook schreef:
Voor andere zaken hebben ze me al lang niet meer liggen. Cd's, games en soms dvd's koop ik in de UK, dranken in Nederland en electronica in België ( maar dan in de grensstreek ) waar ik hun de prijs laat zien van winkels net over de grens, prijs verlagen of niets verkopen en meestal lukt het ook.
Je reactie wijkt af van "Rabo vindt dat de rentes te hoog liggen" op spaarrekeningen....
Ze geven nu recentelijk 1,80 %....
Toch niet, jij wijkt af. Het gaat niet over de 1.8% dat ze in België geven, maar over de rente die ze in Nederland betalen, die vinden ze te hoog.pol schreef:@cp1234:cp1234 schreef:
Volkomen gelijk, maar in dit geval is de oplossing niet zo eenvoudig. Ten eerste is een rekening in Nederland openen al niet zo simpel als het in Europa zou moeten zijn en ten tweede moet je met je buitenlandse intresten nog eens langs de fiscus passeren waardoor het renteverschil ( want zo groot is het nu ook weer niet ) al lager komt te liggen dan bij sommige hier.
Je reactie wijkt af van "Rabo vindt dat de rentes te hoog liggen" op spaarrekeningen....
Ze geven nu recentelijk 1,80 %....
Best eerst alles lezen voor je iemand probeert te verbeteren.
Geld verdienen doe je door te werken.
Over de rentes in ons Belgenlandje zullen ze best tevreden zijn inderdaad... om te janken is het.