Rabobank-vreemde interestberekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Rabobank-vreemde interestberekening
Dag iedereen,
ik heb recentelijk een spaarrekening bij Rabobank.be geopend omwille van de hoge spaarrente daar. Ik heb reeds ca. €20.000 erop staan nu, zopas gestort. Tegen de aangekondigde basisrente van 1,98% verwacht ik dus ca. €400 rente op het einde van dit jaar. Vreemd genoeg, wanneer ik de optie "bekijk hoeveel rente u reeds verdiend heeft" open, toont die een totale rente van €14??!!
Weet iemand de verklaring hiervoor?
ik heb recentelijk een spaarrekening bij Rabobank.be geopend omwille van de hoge spaarrente daar. Ik heb reeds ca. €20.000 erop staan nu, zopas gestort. Tegen de aangekondigde basisrente van 1,98% verwacht ik dus ca. €400 rente op het einde van dit jaar. Vreemd genoeg, wanneer ik de optie "bekijk hoeveel rente u reeds verdiend heeft" open, toont die een totale rente van €14??!!
Weet iemand de verklaring hiervoor?
Re: Rabobank-vreemde interestberekening
--Onnodige quote! Het is niet nodig een bericht te quoten dat er net boven staat! V.--
" Recentelijk" geopend : indien het een VOLLEDIG jaar er zou staatn zou het ongeveer 400 euro zijn ,niet als het ENKELE dagen reeds er zou staan.
Zo zou iedereen mulitmiljonair kunnen worden.
" Recentelijk" geopend : indien het een VOLLEDIG jaar er zou staatn zou het ongeveer 400 euro zijn ,niet als het ENKELE dagen reeds er zou staan.
Zo zou iedereen mulitmiljonair kunnen worden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Hi-hi. Als hij dat bedrag volgend jaar zal laten staan en als de rentevoeten hetzelfde blijven zal hij jaarlijks wel zo'n 400€ intrest hebben. Maar op het eind van het jaar 20K€ op 'n spaarrekening plaatsen en met nieuwjaar 400€ verwachten als intrest, zo gaat de vlieger niet op natuurlijk. 
@ Paul: Leuk dat je nog 'n quote plaatst van de vorige post, ik vraag me af hoelang hij gaat blijven staan

@ Paul: Leuk dat je nog 'n quote plaatst van de vorige post, ik vraag me af hoelang hij gaat blijven staan
-
koenciatko
- Full Member

- Contacteer:
En wat was de quote

De vorige post.
-
Tux
of een stukje van de vorige post.
M.i. kan een stukje qouten uit de vorige post verduidelijken op welk deel er juist gereplyed wordt.
M.i. kan een stukje qouten uit de vorige post verduidelijken op welk deel er juist gereplyed wordt.
Het was de hele vorige post, ik heb het gezien.
Paul is ervoor berucht zijn berichten te beginnen met een herhaling van het vorige bericht.
Paul is ervoor berucht zijn berichten te beginnen met een herhaling van het vorige bericht.
Kzou da ook wel willen, dan zou'k rap effe geld overschrijvenSpruitekop schreef:...op het eind van het jaar 20K€ op 'n spaarrekening plaatsen en met nieuwjaar 400€ verwachten als intrest, zo gaat de vlieger niet op natuurlijk.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Paul is 'n hardleerse rebel, ik mag dat toch zeggen hé Paul?
- het was inderdaad de volledige vorige post die hij gequotet had - in deze crisisperiodes worden rebellen hard aangepakt.
Met die quotes wordt het inderdaad minder goed leesbaar én kunnen er minder posts op één pagina.
Ik heb nog niet gemerkt dat er een quote wordt verwijderd als er enkel maar 'n deel van de vorige post wordt weergeven.
Met die quotes wordt het inderdaad minder goed leesbaar én kunnen er minder posts op één pagina.
Ik heb nog niet gemerkt dat er een quote wordt verwijderd als er enkel maar 'n deel van de vorige post wordt weergeven.
-
Tux
moeilijk te controleren als de quotes verwijderd zijnSpruitekop schreef:Ik heb nog niet gemerkt dat er een quote wordt verwijderd als er enkel maar 'n deel van de vorige post wordt weergeven.
EDIT: quote is blijven staan, je hebt dus gelijk
Laatst gewijzigd door Tux op 24 december 2011, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn ervaring is dat de moderators hier niet snel aanpassingen doen aan berichten. Alleen off topic berichten en gehele quotes worden verwijderd.
Ik heb in begin dec 2011 (met een tussenpose van 2 dagen) 2 dezelfde redelijke bedragen bij rabo bijgestort. Na de eerste storting is "wat u verwacht" gestegen...maar de 2de storting...en dat is meer dan 10 dagen geleden....heeft nog niets aan "wat u verwacht" verandert. Dus de 2de storting zal niets opleveren op 01/01/2012 ?
Dus toch een vreemde berekening !!!
vg, Pol
Dus toch een vreemde berekening !!!
vg, Pol
-
JurgenG
Niet echt moeilijk te berekenen, dit is de formule: bedrag x intrest / 365 x aantal dagen
Dus bijvoorbeeld €10 000 na 10 dagen: 10000*1,90%/365*10= € 5,21
Dus bijvoorbeeld €10 000 na 10 dagen: 10000*1,90%/365*10= € 5,21
Jurgen,
Bedankt voor de reactie....zal eens gaan vragen bij rabo.
vg,
Pol
Bedankt voor de reactie....zal eens gaan vragen bij rabo.
vg,
Pol
Wat moet je vragen aan Rabo? Ik vermoed dat het nu toch wel duidelijk voor jou is?