RDHL
TIP
Re: RDHL
Verleden jaar was er wel een bescheiden winstje en ook de cashflow was eens positief, maar voor de rest zie ik hier ook alleen maar rode cijfers. Ik zou niet eens weten hoe hier een beoordeling van te maken.insider schreef:ik zit al 2 jaar in ARDM en pas hierbij de strategie toe van "miskend" !
Het is toch iets apart he, biotech.
idd ! Je moet vertrouwen op mensen met kennis van zaken zoals diegene die ik hier citeerde : artsen of onderzoekers die met de materie vertrouwd zijn en beter kunnen inschatten wat de slaagkansen zijn van het product !
en ook effe logisch nadenken ! Bv bij ARDM gaat Grifols gaat geen tientallen miljoenen stoppen in een product dat geen potentieel bezit !
Die Spanjaarden hebben hun huiswerk gemaakt vooraleer ze hierin stapten : neem dat van mij aan !
en ook effe logisch nadenken ! Bv bij ARDM gaat Grifols gaat geen tientallen miljoenen stoppen in een product dat geen potentieel bezit !

I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Ik kocht RDHL op 18/06/2015.
Mijn bank trekt nu plotseling 3,54 euro af van mijn girorekening voor 'afrekening verkoop van effect RDHL' terwijl ik sedert de aankoop ervan in 2015 geen enkele actie meer ondernam. Ik heb ze nog altijd in mijn bezit. Valutadatum va dat kostje is 8 april.
Bestaat er in Israël soms een jaarlijkse taks of zo, die mijn bank me nu doorrekent?
gr
Mijn bank trekt nu plotseling 3,54 euro af van mijn girorekening voor 'afrekening verkoop van effect RDHL' terwijl ik sedert de aankoop ervan in 2015 geen enkele actie meer ondernam. Ik heb ze nog altijd in mijn bezit. Valutadatum va dat kostje is 8 april.
Bestaat er in Israël soms een jaarlijkse taks of zo, die mijn bank me nu doorrekent?
gr
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hier niets aangerekend via DeGiro
Ik kreeg van Argenta als uitleg voor de kosten als "afrekening verkoop effect":
"Geachte,
De kosten die werden afgehouden zijn voor het beheer van het certificaat, zij worden afgehouden door de certificaathouder.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten
David West
Senior dossierbeheerder
Bankieren, sparen en beleggen
Argenta Bank- en Verzekeringsgroep nv"
Voor het beheer van het certificaat? Waarom zijn RDHL-aandelen die op de beurs worden verhandeld plots certificaten?
Begrijpt iemand dit?
"Geachte,
De kosten die werden afgehouden zijn voor het beheer van het certificaat, zij worden afgehouden door de certificaathouder.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten
David West
Senior dossierbeheerder
Bankieren, sparen en beleggen
Argenta Bank- en Verzekeringsgroep nv"
Voor het beheer van het certificaat? Waarom zijn RDHL-aandelen die op de beurs worden verhandeld plots certificaten?
Begrijpt iemand dit?
you're welcome !
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.