Re: Credit Europe Top Interest rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
nomoney
Credit Europe Top Interest rekening
Vandaag papier ontvangen ivm het openen van een top interest spaarrek.
Klanentnummer, spaarrekeningnr en tegenrekening staat erop. Online bankieren ga ik dus doen. Maar hoe kom ik dan aan mijn pincode?? Werken die met een digipas ook? Daarvoor heb ik nog niets ontvangen of hebben ze me nog niets laten weten.
Klanentnummer, spaarrekeningnr en tegenrekening staat erop. Online bankieren ga ik dus doen. Maar hoe kom ik dan aan mijn pincode?? Werken die met een digipas ook? Daarvoor heb ik nog niets ontvangen of hebben ze me nog niets laten weten.
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
je pincode komt per separate post enkele dagen later. Vermoedelijk wordt dit gedaan ivm veiligheid
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Cisse
Neen, geen Digipass. Ze werken enkel met een (onveilige) klantnummer en een pincode. Beiden worden je schriftelijk kenbaar gemaakt.
Hoe lang heb je er op moeten wachten? Ik wacht sinds 13 januari. Vroeg me af of dit normaal was. Heb deze week voor de 10€ actie bij Rabobank geopend en heb gisteren al een brief ontvangen dat alles ok was...nomoney schreef: Vandaag papier ontvangen ivm het openen van een top interest spaarrek.
De veiligheid bij de Credit Europe Top Interest rekening bestaat hierin, dat je uitsluitend kunt bedragen overboeken naar je eigen "tegenrekening".Cisse schreef: Neen, geen Digipass. Ze werken enkel met een (onveilige) klantnummer en een pincode. Beiden worden je schriftelijk kenbaar gemaakt.
Dit is een bankrekening bij een bank naar keuze, die op alleen op jouw naam staat, en die je bij het openen van je Credit Europe Top moet opgeven als tegenrekening.
Op grote voorwaarde dat je wel apart een aanvraag hebt gedaan voor "online-banking.centenkliever schreef: je pincode komt per separate post enkele dagen later. Vermoedelijk wordt dit gedaan ivm veiligheid
Een klantennummer krijgt iedereen van CE.
Indien je wel een aanvraag voor online-banking zou gedaan hebben, dan krijg je enkele dagen later vanuit Duitsland (!) de kodes thuisgestuurd.
-
Nevermore
Kan iemand mij wat info geven over deze rekening?
Ik bedoel vooral qua kredietwaardigheid van de bank in kwestie enz, service, ervaringen, etc.
Ik zat sinds een week of 3 terug een stukje bij rabo maar nu is het er toch wat over, en CE lijkt misschien wel het beste alternatief? (zit al bij BMPB)
Ik bedoel vooral qua kredietwaardigheid van de bank in kwestie enz, service, ervaringen, etc.
Ik zat sinds een week of 3 terug een stukje bij rabo maar nu is het er toch wat over, en CE lijkt misschien wel het beste alternatief? (zit al bij BMPB)
Ratings zijn niet al te best en de bereikbaarheid laat ook soms de wensen over. Daar tegenover staat wel 1 van de hoogste rentes van de markt. Je moet dit dus voor jezelf uitmaken waar je het meeste belang aan hecht.
-
Cisse
Ja, inderdaad, en wanneer je ter plaatse naar hun kantoren gaat verdwijnt de vertrouwensband al helemaal. Goed weggestoken op een eerste verdieping, boven Ethias. Geen enkele aankondiging van op de straat en via een parlefoontje en een bel moet je binnenraken. Eens je boven bent raak je niet verder dan een inkom waarin één miezerige toog staat met één receptioniste.peter schreef: Ratings zijn niet al te best en de bereikbaarheid laat ook soms de wensen over.
Niet dat het voorgaande veel betekenis heeft, maar het schept op zijn minst een sfeer van mysterie, ondoorzichtigheid en amateurisme.
Iemand al bij BMBP geweest? Hoe is het daar?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Nog niet geweest maar zij zijn ten minste telefonisch bereikbaar met toch minstens 1 werknemer die fatsoenlijk Nederlands spreekt.
Er zouden in Belgie slechts 9 werknemers zijn, vorig jaar nog volgens een geacht forumlid "10 mensen en één paardenkop"peter schreef: Nog niet geweest maar zij zijn ten minste telefonisch bereikbaar met toch minstens 1 werknemer die fatsoenlijk Nederlands spreekt.
Wat toch wel uitzonderlijk weinig is.
Laatst gewijzigd door paul op 24 januari 2009, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze sturen toch regelmatig een electronische nieuwsbrief met fotokes van hun kantoren en medewerkers.Vaganzza schreef: Iemand al bij BMBP geweest? Hoe is het daar?
Dacht dat er in Belgie 120 werknemers waren en een zestal kantoren.
Het zou wel een franstalig bastillion zijn.
Van dat Franstalig Bastillion klopt. Ze hebben 1 werknemer aangenomen speciaal voor de Vlaamse klanten ter antwoord te staan aan de telefoon. Maar ik moet zeggen dat die gast wel zijn werk doet.