Re: Overstap nieuwe software
- Miss Moneypenny
- Full Member

- Contacteer:
Kan iemand nog eens uitleggen hoe ik kan uitloggen ? Met bovenstaande acties lijkt dit niet te lukken ?
Ik heb de coockies vorige week verwijderd en nu sta ik nog steeds aangemeld , bij mij lukt het nog steeds niet om uit te loggen.
-
webmaster
hallo,
we zitten op dit moment nog steeds met een probleem bij het uitloggen:
'wanneer je de browser afsluit zonder uit te loggen dan kan je bij het volgende bezoek niet meer uitloggen.'
Verwijder de cookies (spaargids mag niet meer open staan) en alles is weer ok.
We zijn hard aan het werken om dit opgelost te krijgen.
Kristof
we zitten op dit moment nog steeds met een probleem bij het uitloggen:
'wanneer je de browser afsluit zonder uit te loggen dan kan je bij het volgende bezoek niet meer uitloggen.'
Verwijder de cookies (spaargids mag niet meer open staan) en alles is weer ok.
We zijn hard aan het werken om dit opgelost te krijgen.
Kristof
Als ik uitlog op het forum wordt ik doorgelinkt naar de home pagina en niet naar de beginpagina van het forum wat vroeger wel het geval was.
Mvg
MG
Mvg
MG
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
-
webmaster
klopt, hebben we aangepastmijn_geld schreef: Als ik uitlog op het forum wordt ik doorgelinkt naar de home pagina en niet naar de beginpagina van het forum wat vroeger wel het geval was.
Mvg
MG
dat leek ons logischer dan vroeger
Laatst gewijzigd door webmaster op 3 augustus 2009, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
In de rubriek " recent in het forum " ( rechts ) was er voorheen de melding """NIEUW""" nu zie je dit niet meer. Komt dit nog terug zoals vroeger, was wel handig
-
TimV79
Op de paginas met links het nieuwsblokje zie ik volgende effect:
Indien de pagina inlaadt dan overlapt het blokje de reclameblok eronder gedurende. Pas bij volledige inladen van de pagina krijg je het gewenste effect van de "news ticker".
Indien je het niet kan reproduceren, het effect is hetzelfde indien "javascript" gedisabled is in de browser.
(gelijkaardig maar minder frequent zie ik dit op het overzicht van de spaarrekeningen, waar pas met vertraging alle info toeklapt)
Suggestie: Niet echt een bug maar het gaat over hetzelfde blokje, indien de titel van dat blok "Laatste Nieuws" een link zou zijn naar het nieuwsoverzicht zou handig zijn. (of een link eronder met Meer nieuws...)
Mvg,
Tim
Indien de pagina inlaadt dan overlapt het blokje de reclameblok eronder gedurende. Pas bij volledige inladen van de pagina krijg je het gewenste effect van de "news ticker".
Indien je het niet kan reproduceren, het effect is hetzelfde indien "javascript" gedisabled is in de browser.
(gelijkaardig maar minder frequent zie ik dit op het overzicht van de spaarrekeningen, waar pas met vertraging alle info toeklapt)
Suggestie: Niet echt een bug maar het gaat over hetzelfde blokje, indien de titel van dat blok "Laatste Nieuws" een link zou zijn naar het nieuwsoverzicht zou handig zijn. (of een link eronder met Meer nieuws...)
Mvg,
Tim
Laatst gewijzigd door TimV79 op 4 augustus 2009, 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan de tabellen Spaarekeningen, Termijnrekeningen,Kasbons,..... niet meer geopend krijgen
Bij mij (Firefox onder linux) bedekt het plaatje met de melding "Uw centen verdienen meer -spaargids.be" de links naar de vergelijking van spaarrekeningen en de termijnrekeningen waardoor die niet meer zichtbaar/beschikbaar zijn. Voor de overstap werkte dit wel OK.
Bij mij lukt het ook niet meer om de tabellen " spaarrekeningen - termijnrekeningen " enz. te openen. Gisteren lukte dit nog wel.
Bij mij ook niet meer.ludo schreef: Bij mij lukt het ook niet meer om de tabellen " spaarrekeningen - termijnrekeningen " enz. te openen. Gisteren lukte dit nog wel.
Deze morgen nog wel.
idem bij mij, de andere tabellen lukken trouwens ook nietludo schreef: Bij mij lukt het ook niet meer om de tabellen " spaarrekeningen - termijnrekeningen " enz. te openen. Gisteren lukte dit nog wel.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Ik kan ook sedert vannamiddag niet meer in die tabellen spaarrekeningen-termijnrekeningenlouise schreef:Bij mij ook niet meer.ludo schreef: Bij mij lukt het ook niet meer om de tabellen " spaarrekeningen - termijnrekeningen " enz. te openen. Gisteren lukte dit nog wel.
Deze morgen nog wel.
Louise,
de laatste dagen gebeuren er wel rare dingen op spaargids , ofwel is het per vergissing verwijderd, of misschien gewoon niet opgeslagen geworden je berichtje
ik geraak ook niet meer op tabbladen spaarrekeningen, termijnrekeningen enz, gisteren lukte dat nog wel.
alois
alois
-
webmaster
tabbladen zijn door technische fout niet beschikbaar, we gaan dit snel oplossen