Re: Overstap nieuwe software
Bij mij ook !
Neen , toch niet , ik sta als gast en als lid aangemeld !
De coockies zijn door een speciaal programma verwijderd !Er waren er geen meer aanwezig !
Neen , toch niet , ik sta als gast en als lid aangemeld !
De coockies zijn door een speciaal programma verwijderd !Er waren er geen meer aanwezig !
Laatst gewijzigd door isa op 4 augustus 2009, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
webmaster
ik bedoelde dat de vergelijkingstabellen terug werken.
De andere zaken van hierboven werken we nog aan.
De andere zaken van hierboven werken we nog aan.
Sinds enkele dagen krijg ik geen email meer in topics die ik aangeduid heb om een mail van te ontvangen bij een nieuw antwoord.
Ook van nieuwe berichten krijg ik geen email meer.
Is dit ook door de nieuwe software? Is nogthans niet vanaf de nieuwe software zijn intrede gemaakt heeft.
Is dit ook door de nieuwe software? Is nogthans niet vanaf de nieuwe software zijn intrede gemaakt heeft.
-
webmaster
dit is aangepast en zou nu voor iedereen moeten werkenBartVW schreef: Sinds enkele dagen krijg ik geen email meer in topics die ik aangeduid heb om een mail van te ontvangen bij een nieuw antwoord.
ik kan niet echt uitloggen - als ik uitlog en start spaargids opnieuw, ben ik meteen ingelogd odner mijn naam...
-
webmaster
Dit probleem zijn we hard aan het onderzoeken. We hopen hiervoor een oplossing te vinden.lev schreef: ik kan niet echt uitloggen - als ik uitlog en start spaargids opnieuw, ben ik meteen ingelogd odner mijn naam...
Oorzaak is een fout waarbij door het afsluiten van de browser uitloggen niet meer mogelijk wordt.
Als je echt wil uitloggen dan kan dit door het spaargids cookie te verwijderen.
bedankt, had ik ondertussen gelezen op blz 1 (ik moet de cookies nog gaan zoeken, ik gebruik Firefox).
ik kan niet in het allernieuwste topic "stilte voor de storm...etc...". als ik op de link klik die naar mijn hotmail gemaild werd , zegt de spaargids-website: dat ik "geen rechten heb om te kijken of het topic is verdwenen ".
dat lijkt me ook niet normaal (ik ben wél ingelogd)
ik kan niet in het allernieuwste topic "stilte voor de storm...etc...". als ik op de link klik die naar mijn hotmail gemaild werd , zegt de spaargids-website: dat ik "geen rechten heb om te kijken of het topic is verdwenen ".
Ik heb dat topic samengevoegd met een reeds bestaand topic over de nieuwe renteverlagingen. Waarschijnlijk is er daardoor een probleem.lev schreef: bedankt, had ik ondertussen gelezen op blz 1 (ik moet de cookies nog gaan zoeken, ik gebruik Firefox).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
bij de' "rubriek spaarrekeningen, krijg je lijst van de meeste banken en nu kan je enkel DOORKLIKKEN op de banken met een logo,om meer info te verkrijgen. De andere " zonder logo/reklame ) doen gewoon niks. Is dit aan mijn PC of foutje in de sofware van spaarnet.be
Heb hetzelfde probleem. Vroeger kon ik rechtstreeks op de desbetreffende bank komen als ik op hun logo aanklikte en nu gebeurd er niets meer.
Heb dit hier ook al gevraagd, maar mijn vraag is toen verwijderd.ludo schreef: bij de' "rubriek spaarrekeningen, krijg je lijst van de meeste banken en nu kan je enkel DOORKLIKKEN op de banken met een logo,om meer info te verkrijgen. De andere " zonder logo/reklame ) doen gewoon niks. Is dit aan mijn PC of foutje in de sofware van spaarnet.be
Heb wel vernomen dat het niets met de nieuwe programatie te maken heeft, positieve discriminatie naar de sponsers toe kan je het noemen of het vaarwel zeggen van de objectiviteit.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
webmaster
Uitloggen werkt nu terugWebmaster schreef:Dit probleem zijn we hard aan het onderzoeken. We hopen hiervoor een oplossing te vinden.lev schreef: ik kan niet echt uitloggen - als ik uitlog en start spaargids opnieuw, ben ik meteen ingelogd odner mijn naam...
Oorzaak is een fout waarbij door het afsluiten van de browser uitloggen niet meer mogelijk wordt.
Als je echt wil uitloggen dan kan dit door het spaargids cookie te verwijderen.