Re: Overstap nieuwe software
-
webmaster
door de aanpassingen van deze nacht zal iedereen wel terug moeten inloggen op het forum. Dank voor het begrip.
Ik krijg geen e-mail updates meer van mijn "geabboneerde forum threads", de instellingen staan nochtans juist... Foutje in de code?
-
webmaster
inderdaad
mails zouden nu terug moeten werken. Kan je dit bevestigen?
mails zouden nu terug moeten werken. Kan je dit bevestigen?
Klopt, sinds vannamiddag komen ze terug door, bedankt 
Er scheelt nog iets met die login denk ik. Als ik uit mijn mail klik op een link van een nieuw bericht zie ik altijd staan "welkom gast", als ik refresh zie ik wel mijn username staan.Webmaster schreef: door de aanpassingen van deze nacht zal iedereen wel terug moeten inloggen op het forum. Dank voor het begrip.
Ik log mij nooit uit zodat ik altijd onmiddellijk kan reageren als ik door het forum blader, ik gebruik ook als enige deze pc dus hoef ook niet uit te loggen.
Kheb alles leeggemaakt in internet explorer 8 van historie en cookies en stuff maar het blijkt niet te helpen.
Zelfde probleem hier als BartVW, op MacOS X met Safari.
Bij het bekijken van deze topic kreeg ik onder hte forum menu plots volgende error te zien, wel maar 1 keer gebeurd:
Bericht
JoomSEF: Cache file is corrupted.
Bericht
JoomSEF: Cache file is corrupted.
-
webmaster
het lukt ons niet om dit probleem te reproduceren.BartVW schreef: Er scheelt nog iets met die login denk ik. Als ik uit mijn mail klik op een link van een nieuw bericht zie ik altijd staan "welkom gast", als ik refresh zie ik wel mijn username staan.
Ik log mij nooit uit zodat ik altijd onmiddellijk kan reageren als ik door het forum blader, ik gebruik ook als enige deze pc dus hoef ook niet uit te loggen.
Kheb alles leeggemaakt in internet explorer 8 van historie en cookies en stuff maar het blijkt niet te helpen.
Je zou ons sterk helpen indien je stap voor stap toelicht in welke situatie het zich voordoet
1) Ik log in op https://www.spaargids.be/sparen/login/login.html
2) Ik sluit de browser zonder uitloggen dus
3) Ik klik op een link in mijn mailprogramma die me zegt dat er een nieuwe reactie is. Ik zie staan: "Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren
10 September 2009, 20:59:51"
4) Ik druk F5 en ik zie staan: "Hoi, BartVW, je hebt 28 persoonlijke berichten, 0 zijn nieuw. 10-09-2009, 21:00:30"
2) Ik sluit de browser zonder uitloggen dus
3) Ik klik op een link in mijn mailprogramma die me zegt dat er een nieuwe reactie is. Ik zie staan: "Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren
10 September 2009, 20:59:51"
4) Ik druk F5 en ik zie staan: "Hoi, BartVW, je hebt 28 persoonlijke berichten, 0 zijn nieuw. 10-09-2009, 21:00:30"
Je kan proberen je cookies eens te verwijderen, en terug inloggen.
Al je andere programmas met paswoorden zul je uiteraard terug moeten ingeven.
Al je andere programmas met paswoorden zul je uiteraard terug moeten ingeven.
-
webmaster
bedankt bartvw,
ligt niet aan de cookies hoor, dat is wel duidelijk.
We gaan het oplossen.
Groeten,
Kristof
ligt niet aan de cookies hoor, dat is wel duidelijk.
We gaan het oplossen.
Groeten,
Kristof
Sinds vandaag iets vreemd, het menu bovenaan (spaarrekeningen t.e.m. persoonlijke leningen) komt plots bij mij verticaal uitgelijnd de staan i.p..v horizontaal, dus alle menu items staan onder elkaar met de scheidingen onder elkaar gecentered. De rest ziet er wel normaal uit.
Bij mij is dit alvast niet het geval.phase schreef: Sinds vandaag iets vreemd, het menu bovenaan (spaarrekeningen t.e.m. persoonlijke leningen) komt plots bij mij verticaal uitgelijnd de staan i.p..v horizontaal, dus alle menu items staan onder elkaar met de scheidingen onder elkaar gecentered. De rest ziet er wel normaal uit.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Dan zal het wellicht met het platform te maken hebben: MacOS X 10.5.8 + Safari 4.0.3 (5531.9).
Ik moet wel zeggen dat er niets van updates is gebeurd de laatste dagen, niets veranderd ofzo en gisteren zag alles er nog gewoontjes uit, beats me...
Ik moet wel zeggen dat er niets van updates is gebeurd de laatste dagen, niets veranderd ofzo en gisteren zag alles er nog gewoontjes uit, beats me...
-
webmaster
bij ons zijn er geen wijzigingen geweest de laatste dagen
ik heb het zonet nog even geprobeerd en in safari 4.0.3 55319 en alles lijkt ok
misschien eens een reload doen?
ik heb het zonet nog even geprobeerd en in safari 4.0.3 55319 en alles lijkt ok
misschien eens een reload doen?